Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Diabolito »

En oplagt køber pt. er vel regeringen ? Selvom jeg nu mere tror på en entreprenør af en art.

Jeg tror de gælde der fremlægges på bl.a. 1,8 millarder (kr går jeg ud fra) er urealistiske. Jeg er rimelig overbevist om, da vi havde mest under Gaspart, var den på omkring en millard og den er betragteligt lavere nu end dengang. Det er selvfølgelig sandt, at den reelle gæld ikke fremgår nogle steder. Det er ikke et krav, at en samlet gæld skal være synlig på en årsrapport, hvilket det også meget sjældent er. Dog fremgår det, hvad der betales af på gælden og man kan herfra uddrage, at det ikke har effekt på vores indkøbsbudget.

Jeg forstår godt din pointe ladislau, men at smide penge efter en ny keeper, vil ikke betyde, at vi vil betale mindre af på lånene. Det vil imidlertid betyde, at vi har mindre penge at smide efter andet spillermateriale.
El Señor de las Tartas

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af ladislau »

Jamen, det er nu ikke for at svine Laporta eller drage unødvendig tvivl om hans adm. Det kan godt være, og det håber jeg da, at det kun er på rygteplan, der er økonomiske problemer.
Laporta har da udført mirakler, især sportsligt, men også image mæssigt og omsætningen er steget helt vildt.
Det er dog i forhold til omsætningen, hvor mine bekymringer stammer fra. Det er her man kan forestille sig, at gælden har virket mindre i forhold til en højere omsætning. Altså gælden har været procentmæssigt faldene i forhold til en markant stigende omsætning, men den reelt ikke er faldet ret meget.
Det er naturligvis kun spekulationer, og måske er det bare dommedagsprofetier fra Sandro Rossel og ligesindede, og mig der er paranoid. Men det er jo krisetider, og kredit og gælde skal ses i en lidt anden optik end for et års tid siden.
Du har naturligvis ret i at der er penge der er budgetteret til transfer, men det er val ikke ensbetydende med at de partout skal bruges unødvendigt. Penge sparet på transfer markedet kan vel indgå i overskudet, på lige med alle andre dele af forretningen, og være medvirkende til at nedbringe gælden.

Min anke i den her forbindelse, er altså kun skal købe dyre spillere, hvis det er nødvendigt eller en klar forstærkning. Da det er min(godt nok helt subjektive vurdering), at vi er stærkt besat på målmandsposten, så er det helt unødvendigt, at købe en af de to førnævnte, som helt sikkert er pisse dyre. Hvis man derudover har en overhængende gæld, der i tidernes morgen faktisk er genereret af uovervejede indkøb, så synes jeg faktisk, det er direkte uansvarligt.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Diabolito »

Jeg er helt enig med dig :). At købe en ny keeper vil være spild af ressourcer, med mindre Valdes selv vil videre. Men faktum er, på det økonomiske plan, at du kan se udgifter og indkomst på sort hvidt på den seneste årsrapport og her er der overskud på bundlinjen. Og det er efter lønninger, spillerkøb og gæld.

Hvad den reelle gæld er har jeg ingen idé. Det er rygter. Det eneste jeg ved, er at de er blevet lagt om efter Laporta tog over.
El Señor de las Tartas

XaviHernandez

Re: Transfer rygter

Indlæg af XaviHernandez »

http://www.bold.dk/nyt/Barca-Vi-vil-have-Fabregas

Skal klart købe en Cesc-trøje, hvis han kommer til sommer.

Dog er det ikke det sted på banen, vi er svagest besat.

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af ladislau »

Det var nu heller ikke fordi der skulle gå tal, økonomi og gæld-knepperi i denne tråd. Det er bare en generel bekymring jeg har, en spekulation som man kunne slippe for, hvis de var lidt mere åbne med deres aktiver og passiver, istedet for bare at vise et årsregnskab.
Udover Valdes mener jeg også, vi har en klasse anden keeper. Et kanon cv med masser af erfaring i primeraen, han har spillet uefa og CL, og han har lige bevist han er klar når det gælder. Fatter ikke der er tvivl om den position.
Men tror desværre, der er lidt hold i rygterne om et muligt indkøb, eftersom de ikke forlænger, og der opstår rygter både fra det italienske og engelske... Men vi må håbe de kommer på bedre tanker.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Diabolito »

Hehe yep. Jeg kan da lige tilføje, at der i dag går rygter om at Barca er klar med 50 mill euro for Buffon. Her må jeg så erkende, at jeg bliver lidt ivrig. Men det er ved gud også den eneste keeper i verden (Casillas er urealistisk) jeg mener, man reelt vil få ordentlig værdi for pengene,
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Guardiola »

Cesc virker da ret overflødig... eller hvad? Iniesta og Xavi vil da være førstevalgene, og så bliver Cesc henvist til bænken - vilket han næppe er glad for. Cech ser jeg også som overflødig. Mener Valdes er bedre, men det er selvfølgelig super subjektivt, så lad være med at flette det op. Vil ikke have en vildfaren vandpolospiller i kassen. Mener han toppede da hans øjne tvang ham til korrektion. Buffon er også for mig min favoritkeeper. Men Valdes er jeg meget tilfreds med.

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af ladislau »

Tror sgu det er urealistisk at hive Cesc hjem endnu. Han er anfører på et hold med utrolig meget potentiale, at skifte det ud med en bænkeplads. Det giver simpelthen ingen mening. Hvis Arsenal stadig ikke har vundet noget, og stadig ikke kan holde på spillerne om en sæson eller to, så kommer han nok. Det er måske også nemmere, at få spilletid når Xavi bliver lidt ældre.
Synes også det er lidt af et overkill at købe Cesc. Hvis man skal have mere kvalitet til midten, så kunne man da købe en Valencia spiller. De(Silva, Mata) kan også spille i angrebet såvel som offensiv, men omvendt det kan Iniesta naturligvis også, så den vej rundt bliver det måske lidt det samme ...
Apropos, så er der blevet meget stille om Valencias Loppemarked, tror i ikke der kommer en enkelt af dem til klubben?

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter

Indlæg af Fantomet »

Barca kigger på den serbisk landsholdsspiller Ivana Obradovića (venstre fløj) fra Partizan.


kilde:
http://www.mtsmondo.com/sport/vesti/tex ... est=130070

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

læste i fredags i en gratis avis at eto'o skifter til Liverpool

- who can blame him ...
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Meget troværdigt ... :roll:

Buffon og Trezeguet skulle ifølge Sportmediaset være på vores radar.
The Observer skriver at vi har Eto'o, Henry, Touré og Keita på transferlisten.

Usandsynligt ligeså.
#jesuisSheep

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Trezeguet ville være århundredets fejlkøb hvis han kom til Barca, han er utroligt ringe efter min mening.
Samtidig har jeg heller aldrig hørt om Obrasidononovic?, så jeg kan ikke rigtig bedømme hans kompetencer.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

tror skam nemt at eto'o kan skifte til sommer .
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Van Persie -> Barca...

Der har stort set været rygter om Van Persie til Barca siden Pep kom til, og jeg ser den som meget muligt at han bliver forstærkning til sommer. Han spiller alle offensive pladser, plus har et giftigt venstreben. Jeg ville SLET ikke ham noget imod at få ham til sommer!
#jesuisSheep

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Jeg mener ikke vi skal købe Persie.. Synes ikke vi skal købe endnu en Arsenal spiller. Tag bare Henry.. Ja, han spiller godt nu.. Men han skulle bruge lang tid for at finde formen.. Og hvad med Hleb.. Han har slet ikke fundet sig til rette endnu og spiller ikke særligt godt.. Og jeg tror ikke at Persie vil gøre det meget bedre.. Jeg ville meget hellere se Ribery, Villa eller Agüero som forstærkning til angrebet! Men nu må vi se. Og ja, du har ret i at lige siden Pep kom til er Persie rygtet til Barca, men jeg tror bare ikke at det sker.. Jeg synes ikke vi har brug for en som Persie..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 92 gæster