Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

XaviHernandez

Re: Transfer rygter

Indlæg af XaviHernandez »

Blaugrana92 skrev:Haha', Brombi you crazy bitch! :D

Men for at komme tilbage på sporet -> Ifølge Goal (ja .. Goal!) skulle vi også være interesserede i Yuri Zhirkov. Synes I han er et muligt og interessant emne til venstrebacken? Jeg har ikke selv den store viden om ham. Jeg kan dog tydeligt huske ham fra EM sidste år, hvor han dog imponerede mig en del - her agerede han dog på venstrekanten, så vidt jeg husker? Andet har jeg ikke set til ham, så det er meget begrænset hvad jeg ved om ham og hans spillestil. Nogen med lidt viden om den kære Yuri? :)
Stort set det eneste jeg ved om ham, er at han kan spille i hele venstresiden..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Rygter i Italien sender Vucinic til enten Inter eller Barcelona.. Hans kontrakt udløber næste sommer.
#jesuisSheep

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: Transfer rygter

Indlæg af Hævneren »

Blaugrana92 skrev:Haha', Brombi you crazy bitch! :D

Men for at komme tilbage på sporet -> Ifølge Goal (ja .. Goal!) skulle vi også være interesserede i Yuri Zhirkov. Synes I han er et muligt og interessant emne til venstrebacken? Jeg har ikke selv den store viden om ham. Jeg kan dog tydeligt huske ham fra EM sidste år, hvor han dog imponerede mig en del - her agerede han dog på venstrekanten, så vidt jeg husker? Andet har jeg ikke set til ham, så det er meget begrænset hvad jeg ved om ham og hans spillestil. Nogen med lidt viden om den kære Yuri? :)
Jeg kender ham kun fra EM, hvor han var virkelig god, i mine øjne Ruslands bedste i flere kampe.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Diabolito »

Der var også rygter om at Sebastian Freys agent har tilbudt ham til os if. Goal.com. Jeg kan ikke huske deres kilde.

Ribery rygtes igen til Barca, da Nike kan skubbe ham tættere på. Nike sponsorerer Ribery, men Bayern spiller i Adidas, hvilket kan give nogle konflikter.
El Señor de las Tartas

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af ladislau »

Frey eller Cech... Vi har jo også kun en gæld på langt over milliard, så er det da også en brand god ide, at vi lige bruger en lille formue på en ny målmand. Nu fører ham vi har også kun zamora konkurrencen med tre, så vi skal da ha' en ny keeper... For fanden da, lad os da købe begge to, finans-scminans krise.

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

ladislau skrev:Frey eller Cech... Vi har jo også kun en gæld på langt over milliard, så er det da også en brand god ide, at vi lige bruger en lille formue på en ny målmand. Nu fører ham vi har også kun zamora konkurrencen med tre, så vi skal da ha' en ny keeper... For fanden da, lad os da købe begge to, finans-scminans krise.
Vi har bestemt ikke en gæld over langt en milliard. Jeg tror du tænker på Valencia...

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af emo »

Kluben gæld på nuværende tidspunkt har absolut intet med transferbudgetet at gøre. Vi kan hente de spillere vi vil.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Vi gik i 0 forrige år.. Så ingen gæld, Laporta og co har gjort det fantastisk økonomisk.
Desuden så jeg godt det med Frey.. både ham og Cech har udtalt, at hvis der kommer et tilbud, er det selvfølgelig værd at kigge på.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Diabolito »

zqa skrev:Vi gik i 0 forrige år.. Så ingen gæld, Laporta og co har gjort det fantastisk økonomisk.
Desuden så jeg godt det med Frey.. både ham og Cech har udtalt, at hvis der kommer et tilbud, er det selvfølgelig værd at kigge på.
Det er absolut ikke sandt. Vi har en kæmpe gæld, men den er ca. halvveret siden Laporta tog over og der er kontrol over den. Der har været overskud hvert eneste år, siden 2003 og der bliver betalt af på lånet hvert eneste år. Det er lagt med i regnskabet. Lånene blev alle lagt om i 2003 for at regulere udgifterne, så løbetiden er stadig lang. Klubben sætter store summer penge til side på budgettet til bl.a. spillerindkøb, så det er ikke nødvendigvis meningen at gælden skal nedbringes lige nu og her.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Sikker på det?
#jesuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Diabolito »

100 %.. I så fald skulle de have betalt 70-100 mill. euro af på et år. Jeg kan ikke huske de præcise tal og jeg har ikke gidet søge på det. Det er dog ikke noget du skal ligge for meget i. Den er under regulering og vi kører med overskud hvert eneste år, så den betales af uden problemer.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Okay. Jeg var bare sikker på jeg havde set et sted, at vi var gældsfrie.. Eller også har jeg tolket det forkert, så der måske har stået at vi bliver det inden, .. ... et antal år..
#jesuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Diabolito »

Ja, det passer bedre. Jeg tror det der har været ment er, at gælden er under kontrol, hvilket den ikke var for 6 år siden.
El Señor de las Tartas

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af ladislau »

Læste en liste over spanske klubbers gæld, hvor der stod vi havde 1,2 i gæld, Real havde 1,8 og Valencias var på ca 3. Jeg ved ikke helt om disse tal passer. Havde andetsteds hørt at gælden var på lige over 2, og det er immervæk noget af en margen.
Det er svært at regne med hvad FC Barcelonas reelle gæld reelt er, de officielle tal og oppostionens er vidt forskellige, og det er pressens også, men det er helt klart den er betragtelig. Derfor bliver jeg sgu lidt harm, når vi skal ud og bruge boksen på en unædvendig transfer.
Mener nemlig at Emo til dels har ret, at transferbudgettet slet ikke reflekterer, at vi har en betragtelig gæld, det er vel derfor vi har den skide gæld til at begynde, at vi ikke kunne styre vores trang til nat signe alt og alle, og efterfølgende at den ikke er blevet nedbragt yderligere.

Nu bliver det her måske mere et indlæg, der hører hjemme i ledelse, men tingene hænger jo også lidt sammen.
Jeg bliver bare nogen gange nervøs for økonomien, især når man så hvad vi brugte på transfermarkedet sidste år, og hvad vi fik ind for klasse spillere.
Synes der nogen gange kommer indikationer på, at tallene i vores klub er lidt pyntet. Er personlig faktisk helt derude, hvor jeg tror at en stor del af nedbringelsen af gælden, er meget afhængig af et salg af mini estadi. Det salg kan man så være enig eller uenig i, men hvem fanden skal købe skidtet her midt i finanskrisen.
Som sagt burde måske ligge under ledelse, men hvad fanden alle nøgletal vedrørende barca, officielle og uofficielle er vel mest rygte, så det passer vel meget godt....

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Jeg tror nu ledelsen har styr på hvad de laver...
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 131 gæster