Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Rb88 »

Jeg så kampen. Han lavede fandme også mange dårlige beslutninger.
Omvendt viste griezmann flere gange eksempler på hans overblik og spil intelligens

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Slindj93 »

Jeg så også kampen. Jeg synes, han var lidt bedre end hans gennemsnits Barca-kampe. Han laver stadigvæk en del fejl og dårlige beslutninger, men man kan også se, at han kan blive vanvittig god, når han får spilintelligensen med. Han er kun 19 år, så om et par år er jeg ikke i tvivl om, at han er der. Hvis han er fast mand som 22 årig, er det jo stadigvæk sindsygt. Og det tror jeg ikke er urealistisk.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kubala »

Slindj93 skrev:Jeg så også kampen. Jeg synes, han var lidt bedre end hans gennemsnits Barca-kampe. Han laver stadigvæk en del fejl og dårlige beslutninger, men man kan også se, at han kan blive vanvittig god, når han får spilintelligensen med. Han er kun 19 år, så om et par år er jeg ikke i tvivl om, at han er der. Hvis han er fast mand som 22 årig, er det jo stadigvæk sindsygt. Og det tror jeg ikke er urealistisk.
Han er 21 år. Ikke 19. Det er Mbappe, der er 19. Han burde faktisk være fast starter allerede nu eller fra næste sæson.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MessiPogba »

Ang. beslutninger, så skal man huske på, at han er oprindelig kantspiller. Det er sjældent, at du ser en kantspiller have en spilintelligent som en 10'er. Mange kantspillere i dag er jo omskolede 10'er, da man værdsætter spilintelligensen. Men med Dembele er det for mit vedkommende tydeligt, at han er en optrænet ægte kantspiller, hvis spil er baseret på at konstant udfordre, udnytte sin fart og gå til baglinjen og ikke se spillet på så et højt niveau som en 10'er kan det f.eks.

Men på den anden side spiller han i en klub, hvor man skal være klog, så forhåbentligtk ommer det med tiden, men hans evner inden for kantspillet såsom en-mod-en er absurd vanvittig. Han kan tørre de bedste defensive spillere i verden efter behag.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

https://www.sport-english.com/en/news/o ... le-6918898

Sørgeligt hvordan folk, endnu mere at en del af dem er barca fans allerede afskriver Dembele. Ikke bare afskriver ham, men er sure over at det ikke var Mbappe man hentede i stedet. At man har givet op på en spiller der lige er fyldt 21 efter en halv sæson i klubben, plaget af skader og nye omgivelser og en ny vanskelig træner.

Jeg glæder mig virkelig til at følge ham i næste sæson, under mere rolige forhold.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:https://www.sport-english.com/en/news/o ... le-6918898

Sørgeligt hvordan folk, endnu mere at en del af dem er barca fans allerede afskriver Dembele. Ikke bare afskriver ham, men er sure over at det ikke var Mbappe man hentede i stedet. At man har givet op på en spiller der lige er fyldt 21 efter en halv sæson i klubben, plaget af skader og nye omgivelser og en ny vanskelig træner.

Jeg glæder mig virkelig til at følge ham i næste sæson, under mere rolige forhold.
Han kommer desværre aldrig til at sprudle i Valverdes taktik.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Så fik vi da det på plads. Så håber jeg han bliver solgt for hvis han ikke kan fungere i en 433/4231 så er der ikke rigtigt plads til ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Så fik vi da det på plads. Så håber jeg han bliver solgt for hvis han ikke kan fungere i en 433/4231 så er der ikke rigtigt plads til ham.
Ok.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Amen det er da så ufatteligt dumt skrevet. Siden cou kom til og dembele kom tilbage fra skade spillede vi langt mere 433/4231 så hvorfor er det at dembele ikke kan i den taktik? Er det fordi han skal arbejde defensivt (hvilket han skal da vi lækker mål når vi ikke spiller 442)? Er det fordi han ikke får nok bolde? Hvad er det der gør at du kan smide hele ansvaret over på valverde?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

Lille Dembele dokumentar.

phpBB [video]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Ousmane Dembélé could be looking for a way out. He believes that the signing of Malcom shows that the club does not bet on him. His relation with Valverde is not that good either. He wants to know what role he will have at the club this year. [@HelenaCondis]

In addition, Dembélé is hurt with Valverde. The coach did not send him a message to congratulate him on the World Cup. The Frenchman missed this gesture of his coach after a difficult season. [@HelenaCondis]
Det her pisser mig af. Opmærksomheds hungrende idiot journalist. Hvordan fanden skulle hun vide det? Dembele render rundt i Miami og hygger med Ronnie og mayweather. Han skriver sgu da ikke til hende og tuder fordi barca har købt en spiller han vitterligt ikke har brugt 2 sek med.

Jeg er så træt af sportsjournalister og deres idiot historier. Det er byttehandler, X vil have y til klubben og latterlige spekulationer det hele. Fuck af med det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Emancipator »

Piquénbauer skrev:
Ousmane Dembélé could be looking for a way out. He believes that the signing of Malcom shows that the club does not bet on him. His relation with Valverde is not that good either. He wants to know what role he will have at the club this year. [@HelenaCondis]

In addition, Dembélé is hurt with Valverde. The coach did not send him a message to congratulate him on the World Cup. The Frenchman missed this gesture of his coach after a difficult season. [@HelenaCondis]
Det her pisser mig af. Opmærksomheds hungrende idiot journalist. Hvordan fanden skulle hun vide det? Dembele render rundt i Miami og hygger med Ronnie og mayweather. Han skriver sgu da ikke til hende og tuder fordi barca har købt en spiller han vitterligt ikke har brugt 2 sek med.

Jeg er så træt af sportsjournalister og deres idiot historier. Det er byttehandler, X vil have y til klubben og latterlige spekulationer det hele. Fuck af med det.
So true. Amen

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

[@HelenaCondis] | For Dembélé it is important to meet with Valverde and to gain the confidence he needs.

He wants to succeed in the Barça but claims to have prominence, minutes, to grow and expect to be guaranteed.
Amen for fucks sake. Hun bliver mødt af en shitstorm og så laver hun det lige om. Nu leder han ikke efter en vej ud men vil blive og slå igennem.

Det der er simpelthen ikke i orden. Det er opfundet og latterligt. Fuck hende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:
Ousmane Dembélé could be looking for a way out. He believes that the signing of Malcom shows that the club does not bet on him. His relation with Valverde is not that good either. He wants to know what role he will have at the club this year. [@HelenaCondis]

In addition, Dembélé is hurt with Valverde. The coach did not send him a message to congratulate him on the World Cup. The Frenchman missed this gesture of his coach after a difficult season. [@HelenaCondis]
Det her pisser mig af. Opmærksomheds hungrende idiot journalist. Hvordan fanden skulle hun vide det? Dembele render rundt i Miami og hygger med Ronnie og mayweather. Han skriver sgu da ikke til hende og tuder fordi barca har købt en spiller han vitterligt ikke har brugt 2 sek med.

Jeg er så træt af sportsjournalister og deres idiot historier. Det er byttehandler, X vil have y til klubben og latterlige spekulationer det hele. Fuck af med det.
Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af emo »

Jeg kan se ham...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 119 gæster