Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Jeg tror han skriver under på en ny kontrakt.. Men hvem ved.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Flax_Generous »

zqa skrev:Jeg tror han skriver under på en ny kontrakt.. Men hvem ved.
Hvorfor skulle han egentlig forlade Barca? Oprigtigt spørgsmål... Han får jo svært ved at finde et sted, hvor der bliver spillet bedre fodbold og skabt flere chancer til ham - og Barca får omtrent lige så svært ved at finde en angriber som er bedre til at stå de rigtige steder.

Rivaldo10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Rivaldo10 »

Tja, tror stadig Eto'o er lidt pissed over den behandling han fik af klubben i sommers.

Hvis klubben modtager et stort bud, så tror jeg desværre, at de sælger.

Erstatningen bliver nok Villa, Benzema, Agüero eller senest Torres.

Alle 4 er klasseangribere, men hvis jeg skulle vælge, så blev det nok Torres eller Benzema. Men for fanden hvor er de gode alle 4!

Det realistiske scenerie tror jeg bliver, at vi sælger Henry og køber Ribery, Silva eller en anden venstrekant, samtidig med at vi henter RvP eller Kanoute (begge har 1 år tilbage af deres kontrakter til sommer).

Men noget siger mig hvert fald, at vi vil gå efter Kanoute og bruge ham i en rolle ala den Larsson havde. Spørgsmålet er så, om Kanoute er interesseret i det. Men han har tidligere udtalt (2 uger siden), at han ikke ville kunne sige nej til hverken Barca eller Real.

Men lad os nu se.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Kanoute? What?
#jesuisSheep

Rivaldo10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Rivaldo10 »

What hvad?

Eftersigende så er Pep stadig på jagt efter en traditionel centerforward og Kanoute passer perfekt til den beskrivelse. Manden er garant for mål og tilpasset til den spanske liga.

Ydermere så har han 1 år tilbage af sin kontrakt, så klubben kunne meget vel hente ham, i det han ville være en noget billigere løsning end adebajer.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Er det et rygte du selv har opfundet.. ?
#jesuisSheep

Rivaldo10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvilket rygte?

At Pep er interesseret i en traditionel centerforward eller at Kanoute vil til Barca?

Jeg troede du fuldte med i stort set samtlige rygter omhandlende Barca...det skulle man da hvert fald tro, så underligt, at du ikke var klar over dette??

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Jeg er godt klar over at Pep var ude efter en stor centerforward.. Men der har på intet tidspunkt været snak om at Kanoute skulle til Barca.. det var derfor jeg undrede mig over at du nævnte ham..
#jesuisSheep

Rivaldo10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Rivaldo10 »

Ok, på den måde.

Mener også at have skrevet, at han kun ville til Barca, hvis muligheden opstod, ikke at klubben var interesseret. Ydermere så skrev jeg vist, at jeg tror, at klubben vil gå efter ham til sommer. Men det betyder jo ikke, at det sker. Langt fra.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Okay, så er det mig der er gået glip af noget..
Well, at du tror de vil gå efter ham, er vel ikke et rygte?

Anywho.. Lad det ligge.
#jesuisSheep

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af benjamin »

Stick to your guns.

Rivaldo10

Re: Transfer rygter

Indlæg af Rivaldo10 »

Heh, det er næppe ude af verden.

Hvis vi eller en anden klub smider 30-40 mio euro. så tror jeg, at både han og Bayern München kommer på andre tanker, tro mig. Især når han har kontraktudløb i 2011.

Bruno Alves (Porto) ------ FC. Barcelona (Sport)

Ved ikke hvad jeg skal sige til det. Må indrømme at jeg ikke har set meget til ham Bruno Alves. Prisen skulle i øvrigt ligge på hele 20 mio euro..

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Billede
Bruno Alves er alt for skræmmende at se på for Barca.


Et råd til Barca: Lad være med at købe Bruno Alves. Han er utroligt langsom, men dog god i hovedspillet (har fulgt ham meget i CL), . Sådan en spiller har vi jo allerede i Piqué, så der er komplet unødvendigt med ham. Så hellere en spiller som Luisão fra Benfica. Han er god i hovedspillet, men er også bevægelig (selvfølgelig ikke super bevægelig, men mere bevægelig end Piqué og Bruno Alves).

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

"Bruno feel immensely honoured by the interest of Barcelona. This interest is actually not surprising since other clubs are also following him. I'm sure Bruno would fit very well in this super team."
Sagde Bruno's far til Radio Barcelona
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Daluigi »

han er ikke god nok.. så faderen må sQ lige være en smule objektiv og indrømme hans søn ikke ville passe fint på vores hold.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 82 gæster