Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Det var ret dumt sagt. Så ja, hvad skal jeg sige?

Klopp er en af verdens bedste trænere, som oven i købet har haft Coutinho og kender hans svagheder og styrker, sådan ca. million gange bedre end du gør. Jeg tør også vædde alt hvad jeg ejer, at hans fodbold viden er lidt mere end din, også hvad angår Barca. Så ja, når du skriver sådan noget, er det meget svært ikke at grine ad det.
Jamen fred være med det. Jeg spørger dig så: Hvordan kan det så være at cou faktisk har leveret når nu klopp mener at det ikke kan lade sig gøre?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Men kan han det(spille som kant), hvis man køber Griez?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:Det var ret dumt sagt. Så ja, hvad skal jeg sige?

Klopp er en af verdens bedste trænere, som oven i købet har haft Coutinho og kender hans svagheder og styrker, sådan ca. million gange bedre end du gør. Jeg tør også vædde alt hvad jeg ejer, at hans fodbold viden er lidt mere end din, også hvad angår Barca. Så ja, når du skriver sådan noget, er det meget svært ikke at grine ad det.
Jamen fred være med det. Jeg spørger dig så: Hvordan kan det så være at cou faktisk har leveret når nu klopp mener at det ikke kan lade sig gøre?
but he will never feel comfortable in 4-3-3 as an inside; and much less if he has to play in Iniesta's position in the 4-4-2 that Valverde practices in the defensive phase, where the longer runs should be done by the wings
Læs hvad han siger.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja? Hvorfor skulle han ikke kunne det?

Cou - Busi - rak - griez

eller

Cou - messi - griez

Og så kan han spille cm i 433

Busi
Rak - Cou
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Læs hvad han siger.
Men det er jo ikke rigtigt. Vi har faktisk set at han kan. Synes du ikke han så ok ud mod sevilla f.eks.?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Hvor han altså ikke spiller Inis position.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Hm, ja, tiden må vise. Det er i hvert fald bekymrende udtalelser.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Hvor han altså ikke spiller Inis position.
Hvad er forskellen? Kanterne spiller fuldstændig ens i 442. Og nu har han faktisk også gjort det fint på inis position.

Jeg forstår så måske ikke helt hvad det er klopp vil frem til for det virker nærmest til at han slet ikke kan se hvor eller hvordan han skal spilles.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9346
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 952 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hvornår kom Klopp med disse udtalelser?

Nu er det vel også set før, at en træner har visse ideer om en spiller, som han så forsøger at praktisere, hvorved andre muligheder måske overses eller negligeres..!?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

På videre togt i Brasilien og nu sættes vi sammen med 17 årige Rodrygo fra Santos. Hæftige sammenligninger med Neymar.
Barcelona's representative in Brazil André Cury met Rodrygo's father, and his agent Nick Arcuri. There are no negotiations yet though, Santos for now will only sell if the buyout fee (50m euros) is paid.
https://esporte.uol.com.br/futebol/ulti ... odrygo.htm

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Bliver virkelig en spændende sommer hos os, hvor der naturligt er skabt muligheder ved Iniestas adgang, da der frigøres en lønpost fra øverste hylde, og der ligeledes findes en del salgsobjekter i truppen, som ikke vil gøre ondt at miste.

Seneste markante rygte, er at vi er interesseret i noget bytte-værk med Arsenal for at få Bellerin. Og her er offeret altså Dembele. Men den tvivler jeg nu kraftigt på.

Men - jeg ønsker mig virkelig tilbage til 4-3-3 (eller 4-2-3-1, om man vil - hvor vi har kæmpe muligheder, hvis Griezmann lander.

————Suarez———
Griez—-Messi——Cou

Eller:

Griez——Suarez——Messi

Hvor Coutinho sendes ned i den kreative midtbanerolle..

Og Griez river alt det nye budget over, så al indkøb skal vel skabes ud fra salg.

Her er listen i mine øjne lang, spillere der har en funktion idag og også kunne få det fremadrettet, men hvor tålmodigheden skal være lang før de er mere end backup spillere:

Gomes
Paco
Semedo
Vermaelen
Mina
Paulinho
D. Suarez
Vidal

Alle spillere (nogle mere end andre) kunne være en del af backuppen. Men kommer buddet, så skal de afsted.

Men den er straks værre ift. erstatninger, for de skal jo ind også, og for ikke at de ender med samme ligegyldige funktion som dem vi sælger - så skal de jo have vis kvalitet, og de må ikke være for dyre.

Måske bør vi kigge i retning af noget dna - og måske finde folk der har haft sin opvækst i klubben - så måske bør Munir få Pacos funktion, en Grimaldo fra Benfica kunne få Dignes m.v.
Der mangler klart noget indgroet forståelse af dette i truppen - og med Iniestas stop, så ryger der markante procenter her også.

Har I gjort jer tanker, og i så fald hvilke? :-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan ikke se Messi og Suarez være en del af 433. Det skaber en enorm offensiv ubalance at Messi søger centralt og samtidig ender det med at en cm skal forsvare kanten hvilket ikke altid er det bedste.

Og så kan jeg ikke se os sælge "nye" spillere. Pau og semedo bliver. Det samme gør Mina hvis ikke man har brug for hans ikke eu-plads (og så ville det blive leje). Verm skulle ifølge rygterne også blive og Denis vil ikke sælges.

Gomes, Paco og Vidal kunne dog alle blive sendt videre. Her kan Arthur tage gomes' plads og griez kan tage Vidal og pacos. Samtidig kommer alena op.

Jeg tror det bliver en ret rolig sommer og det har jeg det fint med. Griez ind og gerne Arthur hvis man kan hente ham hurtigere. Og så alena op. Jeg ville gerne se at man forsøgte sig med de ligt og Fabian ruiz men tror det ikke.

Til sidst skal det lige siges at det bellerin rygte er noget af de dummeste jeg nogensinde har hørt. Hvem finder på sådan noget?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Synes sq ikke at det er dummere end Pau rygtet. Og der rygte var sq sandt nok i sidste ende.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9346
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 952 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquen@

Hvordan ser du Messi, cou, suarez samt Griez samtidig.
Specielt med tanke på at Valverde er træner?

Her er Dembele ikke engang tiltænkt!!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Jeg kan ikke se Messi og Suarez være en del af 433. Det skaber en enorm offensiv ubalance at Messi søger centralt og samtidig ender det med at en cm skal forsvare kanten hvilket ikke altid er det bedste.

Og så kan jeg ikke se os sælge "nye" spillere. Pau og semedo bliver. Det samme gør Mina hvis ikke man har brug for hans ikke eu-plads (og så ville det blive leje). Verm skulle ifølge rygterne også blive og Denis vil ikke sælges.

Gomes, Paco og Vidal kunne dog alle blive sendt videre. Her kan Arthur tage gomes' plads og griez kan tage Vidal og pacos. Samtidig kommer alena op.

Jeg tror det bliver en ret rolig sommer og det har jeg det fint med. Griez ind og gerne Arthur hvis man kan hente ham hurtigere. Og så alena op. Jeg ville gerne se at man forsøgte sig med de ligt og Fabian ruiz men tror det ikke.

Til sidst skal det lige siges at det bellerin rygte er noget af de dummeste jeg nogensinde har hørt. Hvem finder på sådan noget?
Det samme kan siges om Griezmann - et eller andet sted har man vel ikke vanvittigt meget brug for ham, men man tager ham fordi at han i dette marked er et scoop?
Står jeg alene om den?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 100 gæster