Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dahl »

Debate around Arthur: The club will decide in July if they will sign Arthur or to choose a midfielder with a more physical profile [md]

Barça are questioning whether or not if it's a good idea to bring Arthur in the summer.

The club has already paid €4m of Arthur's purchase option. In mid-July, they have to decide if they pay the remaining €26m and bring him in. [md]

Barça are questioning whether or not if it's a good idea to bring Arthur in the summer.

The club has already paid €4m of Arthur's purchase option. In mid-July, they have to decide if they pay the remaining €26m and bring him in. [md]
Det er forhåbentlig ikke rigtigt! Har de virkelig ikke lært lektien? :?

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

30 mill for ham, det gør man jo, selvf. køber man. Det er værd at satse end at skulle bruge 100 mill på ham om 1 eller 2 sæsoner.
Allez...

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Physical? Det virkede da også med Paulinho og Gomes. Deco, Xavi, Iniesta var/er alle sådan lidt lave i højden, og ikke fysisk skræmmende, og de er fænomenale. Veratti, Jorginho, Bernardo Silva, Thiago, Kroos, Modric, Pjanic m.m. er ikke spillere der skræmmer med deres fysik, correct me if I'm wrong. Hvis man vil købe en midtbanespiller med Lukakus fysik, så er det stensikkert at vi fortsætter med Valverdes Bilbao stil, bare med mere tonseri. Denis Suarez er et andet eksempel. Manden ville blæse væk i Jyllands vintervind, og han kunne være så meget mere hvis ikke det var for Valverde.

En ugidelig Messi, Dembélé der bliver brugt forkert, eller slet ikke bliver brugt, Suarez der næsten altid ødelægger vores opspil + plus en midtbane bestående af Coutinho, Busquets, Rakitic og en tonser. Yay. Det er skrækscenariet for næste år. Så er Griezmann fuldstændig ligegyldig.

Giv anførerbindet til Piqué eller Mats, btw.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ro på. Arthur kommer. Det samme gør griez.

Det er desuden ruiz fra betis man også overvejer. Han er teknisk og fysisk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Hvis det holder, så er jeg lidt mere tryg. Ville slet ikke kunne holde til en høj boldmongol med en bodybuilder fysik.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Cou - rak - Busi - greiz. Og så med en dembele der er ved at finde sine fødder. Det ser sgu ok med mig. Især hvis vi kan supplere midten med Arthur og evt ruiz.

De burde kunne spille som mod sevilla hvor vi smadrede dem fuldstændig og spillede fremragende fodbold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Men det afhænger igen af Valverdes dispositioner. Køber vi (håber jeg ved gud ikke) en tonsertype, og Valverde danner en midtbane med eksempelvis Paulinho, Tonser 2, Busi og Coutinho, plus vi ingen Ini har, så får vi ingen CDR finale fodbold. Også hvis Valverde nægter at skifte Suarez ud fra tid til anden, for at give tid til andre.

Du har fat i det helt rigtige, PB, men Valverde tager af og til nogle fucked up beslutninger, og får en hjerneblødning, og i sidste ende ligger utrolig meget af det hos ham.

Prøv at se hvad Klopp har fået ud af Henderson, Miller, Ox, Mané, Firminho og Salah, og hvordan han kan motivere dem, hvor mange af vores virker totalt ugidelige, og tror ikke længere på undskyldningen om at de har mistet sulten.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Han kommer ikke. Til gengæld forlænger vi Gomes kontakt med 5 år. Same same.
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

zqa skrev:Han kommer ikke. Til gengæld forlænger vi Gomes kontakt med 5 år. Same same.
Også lejer vi ham ud og betaler hans løn.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nu ved jeg godt at der var et rygte omkring en fysisk spiller men altså hvis man kigger på navnene der bliver nævnt så giver både ruiz og Arthur god mening.

Der er desuden kæmpe forskel på at have spillere der har vundet og så nogle der ikke har. Pool har ikke vundet en skid, deres spillere har ikke vundet en skid. De vil løbe til deres ben falder af for at vinde. Det er ikke helt tilfældet hos os hvor vi efterhånden har samlet en aldrende kerne af spillere som har vundet en del.

Men altså jeg tror at en træner lærer med tiden. Præcis som med spillere. Det synes jeg også allerede vi har set med valverde da han satte holdet helt anderledes op til sevilla kampen. Og så skal det selvfølgelig med at efter cou kom til der har vi stort set ikke spillet med store cm'er på kanterne. Når man har kunne bruge cou så har vi stort set spillet med ini - Busi - rak - cou. Og det er jeg sikker på at man vil fortsætte med. Dog med enten demb eller griez til højre. Et andet tegn på dette er at denis jo faktisk er begyndt at spille mere hvilket også peger mod at man vil have mere tekniske spillere på kanten.

Der skal lægges på i næste sæson spilmæssigt men endnu vigtigere så skal der roteres og første skridt imod en bedre rotation er bedre spillere på bænken:

MAtS
Roberto - Pique - Umtiti - Alba
Griez - Rak (håber Arthur tager pladsen hurtigt) - Busi - Cou
Messi - Suarez

De ligt
Semedo
Arthur
Ruiz
Alena
Denis
Dembele

Det hold ville jeg have det ret godt med!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Den der bænk er jo ikke bedre end den vi har nu - og så kommer det samme lort til at ske igen.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Enig, Ruiz og Alena er ikke game changing spillere, Ruiz kan blive det med tiden, måske. Eneste som kan komme ind og ændre en kamp (her mener jeg offensivt) er Dembele og på en god dag Denis.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Der er potentiale i den bænk. Det har vi ikke nu... Hvis man ikke kan købe gamechangers (og det kan man ikke kun i dag med de priser man ser på markedet) så skal der være nogle unge spillere derude der er sultne og som kan udvikle sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

xaviniesta68
Indlæg: 43
Tilmeldt: man maj 22, 2017 12:03 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af xaviniesta68 »

det ville være spændende med en type som ruiz ind istedet for gomes, de minder lidt om hinanden i kropsbygningen men ruiz ser bare ud til at have et større potientiale og ser også ud til at være en rigtig stærk teknisk spiller, håber ikke vi skal køre med den 4-4-2 i næste sæson også specielt ikke hvis vi får griezmann, vi skal tilbage til en 4-3-3 det er det vores spillere passer til. Personligt har jeg et lille ønske om at sergi roberto kommer op på midtbanen igen, ved godt han har været fantastisk på backen men tror han ville være endnu bedre på midtbanen.
indkøb: griez, arthur, ruiz og alena op fra b holdet
ud: gomes, paco, de udlejede spillere

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan ikke se os spille 4-3-3 med suarez og messi. Ingen af dem arbejder hårdt nok defensivt og offensivt fungerer det ikke når Messi hele tiden søger centralt. Det skaber en enorm ubalance på holdet.

Hvis suarez derimod blev sendt på bænken og Messi fik 9'eren med cou og griez på kanterne. Så ville vi være farlige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster