Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jo det kunne sagtens ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

Piquénbauer skrev:
SparetireDad skrev:Jep, Segura er sportsdirektør for hele fodbold-afdelingen i klubben - så nej, han har nok ikke noget med transfers at gøre - ikke direkte ihvf. Men han godkender jo sikkert tingene, når de sker.

https://www.fcbarcelona.com/football/ca ... e-football
Det var godt man fik oprettet en stilling til ham. Indtil videre har han gjort det fremragende.
Det er ihvf. rigtig interessant at læse klubbens strategiplan for 2015-2021 - sammenholdt med alt dét, der foregår pt. Der er mange punkter, hvor ledelsen direkte svigter de ting, de selv har sat som målsætning for perioden.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

SparetireDad skrev:Jep, Segura er sportsdirektør for hele fodbold-afdelingen i klubben - så nej, han har nok ikke noget med transfers at gøre - ikke direkte ihvf. Men han godkender jo sikkert tingene, når de sker.

https://www.fcbarcelona.com/football/ca ... e-football
Ikke desto mindre udtaler han sig offentligt, på vegne af Barca, om transfers

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af maba »

Hvorfor Købte barca ikke nogen af de spillere, som havde problemer med at komme på hold i Madrid mens muligheden var der! udløs for pokker deres frikøbsklausul inden den er hævet til det umulige.

Isco havde vel 2 sæsoner hvor han ikke spillede
Mateo Kovačić 1 sæson var heller ikke tilfredsstillende for ham.
Asensio vælger madrids ungdomsafdeling i 14.... trækker la masia ikke mere? Lav en omvendt FIGO på ham pls. Lov ham fastspille tid på neymars plads - Han bliver verdens-bedste
Theo Hernández tager dertil trods verdensbedste på pladsen er der! Marcelo

hvorfor vælger ingen barca andet end en evigt skadet COU, en forkælet franskmand og et flop fra PL. Ja i øvrigt alle til en kæmpe overpris!

den næste bliver vel daniel sturridge til 1,7 Milliader...
for Hunde jeg er træt træt træt af vores klubs udvikling! specielt når man ser på" Konge"klubben der laver den ene konge handel efter den anden (ja ikke Bale, men han skal nok bliver solgt for 900 mil)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Denne her ledelse bliver mere og mere inkompetent. Helt aerligt, hvad har Segura gang i? Han udtaler sig på ledelsens vegne, og det han siger virker bare dumt!

Som Guardiola skriver, det er arrogant at udtale sig om Coutinho og Dembele på den måde! De spiller for andre klubber! Man skulle tro, denne ledelse havde laert lidt af Verratti dagen.

Flere og flere klubber begynder at blive irriteret over denne ledelse og klubben Barca. Denne ledelse skal var vaek og det kan kun gå for langsomt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

Ja, man begynder at forstå, hvorfor alt måske er gået i vasken for dem - hvorfor man ikke har fået mere ud af transfervinduet. Det lugter jo mere og mere af, at man har ødelagt det hele for sig selv.

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mtfisk »

Lad os nu bare få Dybala - smid 220 mio Euro efter ham og gør mig og Messi glade.
Jeg ved godt at han har skrevet ny kontrakt med Juventus i april, samt fået den ønskede trøje med nummer 10, men jeg ville ønske ham jagtede ham.

Han er en fantastisk fodboldspiller med en stor fremtid foran sig. Manden kan erstatte Neymar nu og på sigt Suarez. Samtidig ville Messi få en sine bedste venner på holdet, det må da kunne fremskynde den underskrivnin af ny kontrakt.

Hellere Dybala end Dembele og Coutinho.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Mtfisk skrev:Lad os nu bare få Dybala - smid 220 mio Euro efter ham og gør mig og Messi glade.
Jeg ved godt at han har skrevet ny kontrakt med Juventus i april, samt fået den ønskede trøje med nummer 10, men jeg ville ønske ham jagtede ham.

Han er en fantastisk fodboldspiller med en stor fremtid foran sig. Manden kan erstatte Neymar nu og på sigt Suarez. Samtidig ville Messi få en sine bedste venner på holdet, det må da kunne fremskynde den underskrivnin af ny kontrakt.

Hellere Dybala end Dembele og Coutinho.
Nytter ikke noget med en skræmmende offensiv, hvis vi hverken kan kontrollere kampen eller få bolden op til offensiven.

Tror du Dybala havde pyntet igår? :?
---------------------------------------
Barca is my religion!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Champione skrev:
Mtfisk skrev:Lad os nu bare få Dybala - smid 220 mio Euro efter ham og gør mig og Messi glade.
Jeg ved godt at han har skrevet ny kontrakt med Juventus i april, samt fået den ønskede trøje med nummer 10, men jeg ville ønske ham jagtede ham.

Han er en fantastisk fodboldspiller med en stor fremtid foran sig. Manden kan erstatte Neymar nu og på sigt Suarez. Samtidig ville Messi få en sine bedste venner på holdet, det må da kunne fremskynde den underskrivnin af ny kontrakt.

Hellere Dybala end Dembele og Coutinho.
Nytter ikke noget med en skræmmende offensiv, hvis vi hverken kan kontrollere kampen eller få bolden op til offensiven.

Tror du Dybala havde pyntet igår? :?
Præcis. Midtbanen er det vigtigste i forhold, og vores er milevidt efter Reals, Bayern, PSG og Citys. De fire hold, vi skal forvente at konkurrere imod omkring verdensherredømmet.

Dembele giver os den uforudsigelighed, vi har mistet med Neymars afgang, Coutinho kan give os den centrale flair ,vi har manglet uge efter uge efter Iniestas nedgang i niveau, men vi skal derudover også have den skide playmaker, som binder hele lortet sammen, som vi havde det under Xavi, og som Real har det nu med Kroos/Modric.

Så længe den playmaker ikke bliver fundet, så har vi et massivt problem på vores hold. Vi skal ikke have Messi helt nede på en 6'er-position for at starte angrebene. Det er spild af hans talent.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad nu hvis Bussi får mere ansvar med hensyn til at være playmaker? Jeg tænker at paulinho kan dække noget af det defensive og derfor åbne op for at bussi deltager mere offensivt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Hvad nu hvis Bussi får mere ansvar med hensyn til at være playmaker? Jeg tænker at paulinho kan dække noget af det defensive og derfor åbne op for at bussi deltager mere offensivt.
Det er en mulighed. Busquets har af og til hevet nogle sindsssyge afleveringer frem, men han hgar godt nok længe set mættet ud. Han mangler den der gejst, der gjorde ham til verdens bedste på sin plads.

Men Busquets bliver 30 år næste år. Vi skal simpelthen ud på det markedet og finde en ny playmaker. Vi har negligeret Xavis afløser alt, alt for meget med MSN-trioens voldtægt af andre holds defensiver. Vi kan ikke blive ved med at sætte vores lid til Messi bliver ved med de her absurde enkeltmandspræstationer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nah den med gejst køber jeg ikke. Han har, sammen med vores andre centrale spiller, været offer for en taktik der ikke fungerede.

Jeg vil hellere Bussi som playmaker end alle de andre spillere der bliver nævnt (seri, jorginho osv). Og så kan det være at spillere som alena og samper kan tage over om 2-3 år.

For første gang i lang tid får bussi nu en spiller ved sin side som kan noget defensivt. Jeg tror og håber det vil gøre en forskel. Hvis Coutinho så også kommer derind så ser det næsten spændende ud ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

MessiPogba skrev:
Champione skrev:
Mtfisk skrev:Lad os nu bare få Dybala - smid 220 mio Euro efter ham og gør mig og Messi glade.
Jeg ved godt at han har skrevet ny kontrakt med Juventus i april, samt fået den ønskede trøje med nummer 10, men jeg ville ønske ham jagtede ham.

Han er en fantastisk fodboldspiller med en stor fremtid foran sig. Manden kan erstatte Neymar nu og på sigt Suarez. Samtidig ville Messi få en sine bedste venner på holdet, det må da kunne fremskynde den underskrivnin af ny kontrakt.

Hellere Dybala end Dembele og Coutinho.
Nytter ikke noget med en skræmmende offensiv, hvis vi hverken kan kontrollere kampen eller få bolden op til offensiven.

Tror du Dybala havde pyntet igår? :?
Præcis. Midtbanen er det vigtigste i forhold, og vores er milevidt efter Reals, Bayern, PSG og Citys. De fire hold, vi skal forvente at konkurrere imod omkring verdensherredømmet.

Dembele giver os den uforudsigelighed, vi har mistet med Neymars afgang, Coutinho kan give os den centrale flair ,vi har manglet uge efter uge efter Iniestas nedgang i niveau, men vi skal derudover også have den skide playmaker, som binder hele lortet sammen, som vi havde det under Xavi, og som Real har det nu med Kroos/Modric.

Så længe den playmaker ikke bliver fundet, så har vi et massivt problem på vores hold. Vi skal ikke have Messi helt nede på en 6'er-position for at starte angrebene. Det er spild af hans talent.
Vi har fået Paulinho, så vi få desværre ikke den kontrollerende midtbanespiller som vi mangler! :mad:
Vi må håbe at Coutinho (Hvis vi altså får ham) kan spille den lidt dybe playmaker, så det kan binde lortet sammen, uden at være kontrollerende for det tror jeg ikke han han kan.

Ellers skal vi prøve at stille sådan er op, hvis vi altså får Coutinho og Dembele.

------Busquets----Paulinho------
Dembele----Messi-----Coutinho
-------------Suarez----------------

Så kan Messi måske bedre være playmaker uden at gå for langt ned i banen :?:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Bum det er præcist sådan jeg vil se os spille Drake. Men der er mange der ikke vil kunne lide det!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Nah den med gejst køber jeg ikke. Han har, sammen med vores andre centrale spiller, været offer for en taktik der ikke fungerede.

Jeg vil hellere Bussi som playmaker end alle de andre spillere der bliver nævnt (seri, jorginho osv). Og så kan det være at spillere som alena og samper kan tage over om 2-3 år.

For første gang i lang tid får bussi nu en spiller ved sin side som kan noget defensivt. Jeg tror og håber det vil gøre en forskel. Hvis Coutinho så også kommer derind så ser det næsten spændende ud ;-)
Den med gejst køber ud ikke? Så du kampen i går? Foruden at voldtage vores midtbane, så havde Real 400 gange mere gejst end vores spillere. Du kan have nok så mange gode taktiske instruktioner, overblik, men hvis gejsten ikke er der, så vil du altid blive overmandet.

Busquets har længe lignet en, der bare ikke har den samme sult og gejst. Og med det betyder ikke, at du skal være Arturo Vidal og fræse 400 km rundt på en bane, men at du vil det på en bane, som Busquets gjorde det før i tiden.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 80 gæster