Paulinho

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Der kommer til at gå et gys gennem Camp Nou's forkælede publikum, når vores nye 40 M signing laver Ney-agtige tryllerier som dette:

phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Dahl »

Piquénbauer skrev:
Dahl skrev:
Piquénbauer skrev:Nosserne på denne ledelse. At gøre det officielt dagen efter vi taber til real. Idioter.

Nå men det må også være deres egen dødsdom de skriver under på. Fuck dem.
Frygter ærlig talt at Beneditos mistillidsvotum ikke lykkes. Men det har da i hvertfald fået ben at gå på.
Svært at sige. Mange socis er ældre og følger ikke med på samme måde som vi gør. For dem har barca solgt ney, tabt til real og købt paulinho. Det er virkelig slemt.

Jeg fatter virkelig ikke at de tør. De VED at fansene vil være negative over denne signing. Jeebus hvor er det åndssvagt det her.
Helt vildt de tør. Frygter bare, at MD og SPORT forsvarer købet, og de ældre socis ikke tænker videre om det.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Champione »

Super vigtigt med en 4 årig forresten, så står vi med en Turan måske allerede til næste sommer - ikke til at sælge og boksen i løn. Well done.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Kubala »

Der er en bruger derinde på Twitter, der har tweet fra Paulinho tilbage i 2013, hvor Paulinho kommer med en sviner omkring Barca og Catalonien. Ved ikke, om det er photoshoppet eller ej, men Ceballos blev svinet til, selvom han kun var 15 år, hvad skal man så mene om Paulinho, hvis det er rigtigt? Manden var 25 år tilbage i 2013.
Senest rettet af Kubala man aug 14, 2017 2:59 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

Det skulle være fake.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Kubala »

Jeg kan ærlig talt ikke fatte det her. Det er virkelig surrealistisk. Jeg tror ikke på, at mistillidsvotum går igennem. Barca vinder sikkert de kommende kampe, nogle stort og alt vil være glemt. Problemerne vil dog komme mod slutningen af sæsonen, hvor man kunne ende uden trofæer, men Barto vil stadig være præsident, så det kan være lige meget.

denisasllani98
Indlæg: 29
Tilmeldt: ons maj 31, 2017 12:50 pm

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af denisasllani98 »

Forstår intet lige nu af denne handel. Han kan kun overraske, men omvendt - De kampe jeg har set med Brasilien, der har han virkelig domineret med Power, løbekapacitet og ikke mindst med offensive løb.Desuden scorer han jævnligt, hvilket jeg synes vi mangler fra vores nuværende midtbanespillere. Henter vi også Coutinho, eller en anden driblestærk kreatør så ser det altså ikke helt dumt ud.

Dog kan man stadig sætte spørgsmålstegn ved prisen, og der må være noget bag de lukkede døre, som på en eller anden måde nok skal komme frem i pressen.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af MessiPogba »

Som jeg har postet før tidligere i dag, så er det her køb fuldkommen korrupt, og det er næsten klart, eftersom Bartos firma har fået ekspanderet på det kinesiske marked via hjælp fra Evergrande-gruppen, som sjovt nok ejer den klub, Paulinho arbejdede i.

Barto er så bundhamrende korrupt og en idiot, at jeg ligefrem håber på, at han bliver ramt af et lyn eller lignende.

Link til historien, hvis den er gået folkets næse forbi.

https://www.barcablaugranes.com/2017/8/ ... -guangzhou
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Champione »

MessiPogba skrev:Som jeg har postet før tidligere i dag, så er det her køb fuldkommen korrupt, og det er næsten klart, eftersom Bartos firma har fået ekspanderet på det kinesiske marked via hjælp fra Evergrande-gruppen, som sjovt nok ejer den klub, Paulinho arbejdede i.

Barto er så bundhamrende korrupt og en idiot, at jeg ligefrem håber på, at han bliver ramt af et lyn eller lignende.

Link til historien, hvis den er gået folkets næse forbi.

https://www.barcablaugranes.com/2017/8/ ... -guangzhou
Hvor "sikker" er denne historie?
Jeg kan også lave en hjemmeside med fake news ;-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

Efter at have læst den historie et par gange kan jeg ikke rigtigt finde meningen med det? Barto vil gerne bygge noget i Kina og så køber han deres største stjerne som et tegn på goodwill? Og det er spiller de ikke vil af med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af De La Barça »

klogfyr skrev:Gaspart er nok den eneste Barca fan, der er glad lige nu. Endelig vil han ikke blive husket som den værste præsident længere.
Haha! Men det er da lidt af en præstation at være værre end Gaspart. Så meget må man give Bartomeu & co.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Efter at have læst den historie et par gange kan jeg ikke rigtigt finde meningen med det? Barto vil gerne bygge noget i Kina og så køber han deres største stjerne som et tegn på goodwill? Og det er spiller de ikke vil af med.
Relationsopbyggende tiltag? Og 40 mio. euro er meget for en 29 årig, man ikke vil af med... :glad:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Tello »

Man kan kun håbe, men jeg har en kæmpe fucking tvivl..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af SparetireDad »

MessiPogba skrev:Som jeg har postet før tidligere i dag, så er det her køb fuldkommen korrupt, og det er næsten klart, eftersom Bartos firma har fået ekspanderet på det kinesiske marked via hjælp fra Evergrande-gruppen, som sjovt nok ejer den klub, Paulinho arbejdede i. Barto er så bundhamrende korrupt og en idiot, at jeg ligefrem håber på, at han bliver ramt af et lyn eller lignende.
Jeg tænker bare...hvis det virkelig ER sådan, det hænger sammen - det er er sgu da "insider-handel" af en eller anden art. Godt nok er han et fjols - men så dum er han nok ikke. Det er vel potentielt strafbart.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 77 gæster