Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:
Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:Den går ikke. Barto SKAL simpelthen have en spiller ind ellers er der en reel risiko for at det ender med et valg...
Og hvad så? Han skal ikke købe en spiller for redde sin egen røv som klubpræsident. Han kunne passende gå forrest og vise, st ingen individ er større end klubben. Så må medlemmerne tale.
Med et mistillidsvotum lige rundt om hjørnet så skal du nok se at han hellere vil forsøge at hente en spiller end "vise vejen".
Sikkert. Sig selv nærmest. Men ikke for klubben

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:Lover ikke godt for Dembeles karakter. 1 mia, nej tak. Forkælede lejesoldat, du har kraftsparkemig at møde på arbejde. Helt uenig i, at spillerne er nødt til den slags. Hvis det er udviklingen, så er det for mig blot endnu et lod. Den slags skal fandme have et los i røven.
Du kan godt lide masche ikk? Han gjorde det samme. Det gjorde modric også.

Og hvorfor er det at spillerne bliver lejesoldater fordi priserne stiger? Det er jo ikke deres skyld. Dembele har altid sagt at barca er hans favoritklub og nu har han chancen. Jeg kan sgu godt forstå at han gør alt han kan for at komme til klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:
Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:Den går ikke. Barto SKAL simpelthen have en spiller ind ellers er der en reel risiko for at det ender med et valg...
Og hvad så? Han skal ikke købe en spiller for redde sin egen røv som klubpræsident. Han kunne passende gå forrest og vise, st ingen individ er større end klubben. Så må medlemmerne tale.
Med et mistillidsvotum lige rundt om hjørnet så skal du nok se at han hellere vil forsøge at hente en spiller end "vise vejen".
Sikkert. Sig selv nærmest. Men ikke for klubben
Det ved vi ikke før vi har set hvad dembele kan. Og vi kan ikke stoppe med at købe spillere bare fordi priserne stiger. Sådan er det med så mange penge i fodbold i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Den frække ville være at hente Asensio til de 72 mio. pund, Dembele, og så Isco til næste sommer på fri ;)

Så har vi MAtS, Semedo, Umtiti, Bussen, Isco, Asensio, Dembele som kommende cornerstones med supplering af Denis og Dølle, når Generation Messi ikke gider mere. Det er en god stamme det der.

Kræver dog bare meget store handlinger fra Isco og Asensio desværre .....
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det kommer jo ikke til at ske. Der kommer ikke til at være handler mellem barca og real. Og tak for det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Det er egentlig ikke specielt betryggende, at man kun er i stand til at hente en spiller, fordi han tvinger et skifte igennem ved eksempelvis at blive væk fra træning.

Det svarer til at finde sammen med én pige, der ellers har en kæreste i forvejen. Man vil altid have det i baghovedet, at hun kunne gøre det samme mod én selv på et tidspunkt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Sådan er gamet. Vi kan godt vænne os til det. Når penge ikke længere kan lokke klubber så må spillerne gå længere i deres deres forsøg på at få et skifte igennem.

Dembele gør det som verratti og coutinho skulle gøre men ikke ville. Så kan man altid mene at det er dårlig stil osv (det er det) men det er desværre nødvendigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Du har muligvis ret Piquen. Men jeg mener virkelig det er tid til et opgør med udviklingen. Nogen skal gå forrest, og ud fra hvad jeg kender til Dembele, så er han slet ikke de penge værd. Priser presses kun op, hvis fx Barca nu med psgs oliepenge i lommerne går ud og betaler overpris. Den adfærd med ikke at møde på arbejde, er forfærdelig, uanset om det er Masche, Modric, eller Kris på chokoladefabrikken. Det dur ikke, viser svag karakter, og er bortvisningsgrund på et 'almindeligt' arbejde. Men det føler multimillionærerne sig åbenbart hævet over, tilsyneladende skal atbejdsgiver føle sig privilegeret over at betale dem millioner for deres indsats... til de ikke gider længere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:Du har muligvis ret Piquen. Men jeg mener virkelig det er tid til et opgør med udviklingen. Nogen skal gå forrest, og ud fra hvad jeg kender til Dembele, så er han slet ikke de penge værd. Priser presses kun op, hvis fx Barca nu med psgs oliepenge i lommerne går ud og betaler overpris. Den adfærd med ikke at møde på arbejde, er forfærdelig, uanset om det er Masche, Modric, eller Kris på chokoladefabrikken. Det dur ikke, viser svag karakter, og er bortvisningsgrund på et 'almindeligt' arbejde. Men det føler multimillionærerne sig åbenbart hævet over, tilsyneladende skal atbejdsgiver føle sig privilegeret over at betale dem millioner for deres indsats... til de ikke gider længere.
Jeg er enig! Og udviklingen er ikke holdbar. Jeg mener bare ikke at det kun er spillerne der er "klamme". Dembele har sikkert forsøgt på flere måder at få forklaret at det er en drømmeskifte men dortmund har intet incitament til at sælge hvorfor han må tage grimme midler i brug.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Det kommer jo ikke til at ske. Der kommer ikke til at være handler mellem barca og real. Og tak for det.
Ja, der kommer ikke til at være handler mellem Real og Barca, men nu er det her hellere er ikke en handel. Den ene er en aktivering af en frikøbsklausul, mens den anden er kontraktløs næste år.

Det kræver "blot" medgørlighed fra de to spillere, men det store problem ligger i spillerens selvforståelse og Perez. Kender jeg Perez ret, ville det ikke undre mig, at han tvang dem til en ny kontrakt.

Asensio og ISco er to Barca-opvoksede fans. Og med en udløbsdato på historiens bedste spiller inden for en overkommelig fremtid på 2-3 års tid, så kan det jo være, at de to vil tage en af de største udfordringer i fodbold op, og det er at tage over efter historiens bedste spiller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:
Guardiola skrev:Du har muligvis ret Piquen. Men jeg mener virkelig det er tid til et opgør med udviklingen. Nogen skal gå forrest, og ud fra hvad jeg kender til Dembele, så er han slet ikke de penge værd. Priser presses kun op, hvis fx Barca nu med psgs oliepenge i lommerne går ud og betaler overpris. Den adfærd med ikke at møde på arbejde, er forfærdelig, uanset om det er Masche, Modric, eller Kris på chokoladefabrikken. Det dur ikke, viser svag karakter, og er bortvisningsgrund på et 'almindeligt' arbejde. Men det føler multimillionærerne sig åbenbart hævet over, tilsyneladende skal atbejdsgiver føle sig privilegeret over at betale dem millioner for deres indsats... til de ikke gider længere.
Jeg er enig! Og udviklingen er ikke holdbar. Jeg mener bare ikke at det kun er spillerne der er "klamme". Dembele har sikkert forsøgt på flere måder at få forklaret at det er en drømmeskifte men dortmund har intet incitament til at sælge hvorfor han må tage grimme midler i brug.
Men det er jo så der, hvor vores veje skilles. Hvis Dortmund ikke vil sælge, så mener jeg ikke de gør noget forkert. Om Dembele så for svært ved at finde motivationen i klubben, til skade for både sig selv og klubben, er en anden snak. Men der er en kontrakt mellem spiller og klub. Det er ikke en kontrakt, til den ene part ikke gider den længere. Dembele må tale sig sag over for ledelsen, der er rigtig gode argumenter for, hvorfor et salg er det bedste for begge parter. Ikke spille pattebarn.

Og så kommer det nok frem om lidt, at han er gledet ien bananskræl, og fik et potteplante i hovedet, og derfor er røget på skadestuen.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Guardiola skrev: Hvis Dortmund ikke vil sælge, så mener jeg ikke de gør noget forkert. Om Dembele så for svært ved at finde motivationen i klubben, til skade for både sig selv og klubben, er en anden snak. Men der er en kontrakt mellem spiller og klub. Det er ikke en kontrakt, til den ene part ikke gider den længere. Dembele må tale sig sag over for ledelsen, der er rigtig gode argumenter for, hvorfor et salg er det bedste for begge parter. Ikke spille pattebarn.
Helt enig. Der er en syg kultur i fodboldverdenen til at spillerne har den ultimative magt. Hvis ikke de bliver solgt, omend de har en kontrakt mellem spiller og klub, så strejker de bare på sidelinjen. Det er virkelig uholdbart i længden. Jeg håber, det er noget man i fremtiden vil have nogle hårdere sanktioner imod, hvis spillere trækker det barnlige kort og nægter at spille. Mascherano står som et meget grimt eksempel i min bog, da han ville til os.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Ousmane Dembele has been found. Sky Germany reporting he's flying to Barcelona
Andre siger han stadig er i Dortmund.


Lol, mandejagt på Dembele. Viva Dembouz, håber snart der falder en aftale på plads.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »


Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg stemmer for at vi køber ronaldinho og Maradona tilbage- så er der da købt noget....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster