Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:Hans udtalelser er fra den "Uruguayske" avis Ovacíon, og hans agent har haft nogle udtalelser i AS mener jeg, hvor han også bekræfter Barca har henvendt sig.
et evt link?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Til avisen? Nope..

Men jeg har dette uddrag fra avisen:
"Others are taking care of it and they don't tell me a lot. I know they were interested but nothing more. My representatives have been talking and they are working on it. But I'm not aware on how things stand now. We know how this goes, sometimes something appears and you don't know where it's coming from.

But of course it's something spectacular. The sole fact that they are interested, that they are monitoring you, watching you, is incredible. But you have to take these things with a grain of salt, because you don't know what will come out of it. At this moment, my plan is to start again with Danubio next week."
Det fra AS er temmelig gammelt, så vidt jeg husker.. Sport.es skrev også rygtet for et stykke tid siden..
#jesuisSheep

Jbninc

Indlæg af Jbninc »

Jeg har endnu ikke opgivet drømmen om at se Silva i Barca, og nu er Valencia klar til at lytte til klubbernes bud: http://www.bold.dk/nyt/Valencia-klar-ti ... elge-Villa

madsjuul

Indlæg af madsjuul »

Jbninc skrev:Jeg har endnu ikke opgivet drømmen om at se Silva i Barca, og nu er Valencia klar til at lytte til klubbernes bud: http://www.bold.dk/nyt/Valencia-klar-ti ... elge-Villa
Har den samme drøm. det ku være fedt at se ham i barca trøjen. hvem sku han afløse? vi har en stærk midtbane.

Jbninc

Indlæg af Jbninc »

madsjuul skrev:
Jbninc skrev:Jeg har endnu ikke opgivet drømmen om at se Silva i Barca, og nu er Valencia klar til at lytte til klubbernes bud: http://www.bold.dk/nyt/Valencia-klar-ti ... elge-Villa
Har den samme drøm. det ku være fedt at se ham i barca trøjen. hvem sku han afløse? vi har en stærk midtbane.
Venstrekanten. Iniesta spiller bedst på midtbanen, så det ville være det naturlige valg.

madsjuul

Indlæg af madsjuul »

Jbninc skrev:
madsjuul skrev:
Jbninc skrev:Jeg har endnu ikke opgivet drømmen om at se Silva i Barca, og nu er Valencia klar til at lytte til klubbernes bud: http://www.bold.dk/nyt/Valencia-klar-ti ... elge-Villa
Har den samme drøm. det ku være fedt at se ham i barca trøjen. hvem sku han afløse? vi har en stærk midtbane.
Venstrekanten. Iniesta spiller bedst på midtbanen, så det ville være det naturlige valg.
Der har vi Henry og Hleb. så ska en af dem væk, HVIS vi sku få Silva.

Jbninc

Indlæg af Jbninc »

madsjuul skrev:
Jbninc skrev:
madsjuul skrev:
Jbninc skrev:Jeg har endnu ikke opgivet drømmen om at se Silva i Barca, og nu er Valencia klar til at lytte til klubbernes bud: http://www.bold.dk/nyt/Valencia-klar-ti ... elge-Villa
Har den samme drøm. det ku være fedt at se ham i barca trøjen. hvem sku han afløse? vi har en stærk midtbane.
Venstrekanten. Iniesta spiller bedst på midtbanen, så det ville være det naturlige valg.
Der har vi Henry og Hleb. så ska en af dem væk, HVIS vi sku få Silva.
Henry og Hleb er vel reserver for Iniesta, og Iniesta er vel placeret derude fordi vi ikke har andre kvalificerede folk. Men ja, hvis vi skal ha' en Silva, så skal der nok ryge en. Jeg har så meget sympati for Henry, og onder ham al mulig succes i og uden for Barca. Skal vi ta' de økonomiske briller på, så skal han nok ryge snart hvis vi skal have lidt penge for ham. Så Silva ind, Iniesta på midtbanen og Henry ud, hvis jeg skal komme med mit bud.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Indlæg af Alias-A »

Goal.com begynder at poste flere og flere artikler om Juve's interesse for Messi.. Seneste påstand lyder på at de er villige til at sælge Buffon for at finansiere et køb af vores 10'er..

Umiddelbart lyder det jo som en joke, og goal.com har aldrig været kilden til de mest troværdige rygter, men det er altså efterhånden ikke første gang man hører om Juve's våde Messi-drømme.. Tror de HELT SERIØST at de har en chance for at hente ham, eller hvad foregår der?

Edit: Deres mål var vist at købe ham inden for et par år.. inden 2010 tror jeg, men kan ikke huske det..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Så skal de købe ham ud af kontrakten.. Men, jeg tvivler MEGET stærkt på at Messi gider skifte.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Indlæg af emo »

Har også læst disse rygter men alle griner af dem, selv Juve-fansene griner af dem. Hvis Juventus ledelsen skilte sig af med Buffon ville de ikke overleve ret længe, han er ikonet for holdet sammen med Alex DP.

Jeg har fuldt meget med i Juventuses kamp og næsten set dem alle og Messi vil absolut ikke til Juventus. De spiller langt fra attraktivt, de vinder kampe på fysik, tålmodighed og spillere som Amauti, Del Piero, Momo, Manninger i målet og en Chiellini i forsvaret. Der spil er sjældent flydende, hurtigt, kombinationspræget og smukt, og har det ikke været i nogle år. Skal helt tilbage til Lippi tiden hvor Juve spillede underholdende.

Mikas

Indlæg af Mikas »

Helt enig tror slet ikke de tør at sælge buffon

madsjuul

Indlæg af madsjuul »

Det er da den største and længe. De sælger da ikk Buffon for at kunne købe Messi. De manglede vist bare noget at skrive om.

Toure

Indlæg af Toure »

madsjuul skrev:Det er da den største and længe. De sælger da ikk Buffon for at kunne købe Messi. De manglede vist bare noget at skrive om.
Hvis dette er sandt (som jeg i øvrigt i tror) ville det være ufatteligt dumt af Barca. Efter min mening er Messi uerstattelig, og han er en helt unik spiller. Vi har vores helt egen Victor Valdés, så Buffon er ikke vigtig lige nu. David Silva ville være et godt navn...

madsjuul

Indlæg af madsjuul »

Jeg tror nu os at planen er at sælge Buffon til Man city da de har ubegrænsede penge og score en masse penge på ham, og så kunne få råd til Messi. Men tror nu stadig at det er en and.

Toure

Indlæg af Toure »

madsjuul skrev:Jeg tror nu os at planen er at sælge Buffon til Man city da de har ubegrænsede penge og score en masse penge på ham, og så kunne få råd til Messi. Men tror nu stadig at det er en and.
Ja, jeg tror du har ret. Manchester City har ingen tillid til deres nutidige nr.1 Joe Hart (som i øvrigt er et fantastisk talent). De vil gerne have Buffon, men jeg betvivler om Buffon vil forlade sit kære Juventus...

Det med Messi synes jeg ikke man burde betvivle. Messis hjerte ligger kun to steder: I Argentina og Barca. Jeg tror ikke at Juventus kommer på tale, for både ham og Barca...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster