Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

"We want Veratti"

Dembele it is..

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Han ville jo ikke til klubben?

70 mio (50 plus 20) er ikke skidt taget talentet og markedet i betragtning. Og hvis vi skal skifte system så skal vi bruge en kant. Om Dembele er svaret ved jeg ikke - det må tiden vise.
Fordi han ville spille?
Så kunne man jo nok godt have overbevist ham om, at man var sikker på han kunne begå sig, hvis han blev lejet ud en sæson?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Nu valgte jeg lige at se en af de der skills-goals-assists videoer med ham, hvor alle fejldriblinger/afleveringer selvfølgelig er cuttet fra, og jeg må sige jeg synes han ser spændende ud. Jeg synes det er VIGTIGT at vi får en venstrebenet kant. Det har vi manglet. Kun Messi har været venstrebenet kantspiller i løbet af de sidste par år. Ellers har vi altid skulle spille med Pedro, Tello, Alexis som var låst i højreside. Og nu ved jeg godt at vi jo spiller med MSN op foran. I praksis betyder det dog ikke at Messi spiller på kanten, så derfor synes jeg det er fantastisk hvis en som Dembele kunne få den plads. Han er hurtig som en raket, ser ud til at have en god boldbehandling og så må skud/blik for medspillere udvikles med årene. Yderst spændende spiller - særligt hvis vi er på vej over i en 4-2-1-3 opstilling. Med den pris må det forventes at han skal starte inde. Hvis han så tilmed holder sig skadesfri kan han måske overgå Bale i løbet af nogle år. Hvis han altså ikke ender som et "flop".
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Tello skrev:"We want Veratti"

Dembele it is..
Så bliver man godt nok snydt, hvis det bliver tilfældet.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Dembele er virkelig også en highlight spiller. Han laver ekstremt mange dribliner, afleveringer i dybden osv.

Jeg tror ikke det ville være kedeligt, hvis han kom til klubben. Der er noget underholdning forbundet med alt eller intet.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Dembele er et kæmpe talent, og måske overvurderer jeg ham, men han er i mine øjne en fremtidig Ballon d'or kandidat. Og så er han kun 20 år. Selv efter 5 år i klubben vil han kun være 25 og vi vil stadig kunne sælge ham for et kæmpe beløb. Det kræver naturligvis han lever op til potentialet.

Jeg kan se pointen i at hente ham nu istedet for næste år pga VM.

90 mil euro er dog for meget.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Behovet for en verdensklassespiller på CM er større end behovet for en upcoming-star på kanten. Jeg kunne forstå det, hvis prisen havde været lavere - men vi tømmer stort set det proklameret budget.. :eek:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Champione skrev:Behovet for en verdensklassespiller på CM er større end behovet for en upcoming-star på kanten. Jeg kunne forstå det, hvis prisen havde været lavere - men vi tømmer stort set det proklameret budget.. :eek:
Jeg er enig. Men PSG ønsker tydeligvis ikke at sælge Verratti, og han er på kontrakt til 2021. Så hvilke andre verdensklasse centrale midtbanespillere kan vi hente, som ikke spiller i Real eller Bayern?

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dahl »

Jeg håber virkelig, at Verratti kan få presset et skifte igennem. Det virker dog noget nær umuligt, selvom han ifølge franske medier overvejer at boycutte pre-season. Hvis han ikke kommer, hvad er alternativet til midtbanen? Jorginho? Naby Keita? Pjanic? Som jeg ser det, så trænger vi til en midtbane fra allerøverste hylde - og især nogle som kan kontrollere spillet er god til at holde hovedet koldt under pres.

Ousmane Dembele er spændende. Et køb giver god mening, men 90 millioner euro er enormt mange penge for en 20-årig. Ham, Semedo og Verratti er for mig drømmescenariet dette vindue.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Champione skrev:
Piquénbauer skrev:Han ville jo ikke til klubben?

70 mio (50 plus 20) er ikke skidt taget talentet og markedet i betragtning. Og hvis vi skal skifte system så skal vi bruge en kant. Om Dembele er svaret ved jeg ikke - det må tiden vise.
Fordi han ville spille?
Så kunne man jo nok godt have overbevist ham om, at man var sikker på han kunne begå sig, hvis han blev lejet ud en sæson?
Mon ikke man prøvede? Altså det virker til at man havde/har et godt øje til ham så jeg tror da man gjorde hvad må kunne. Vi står dog i en helt anden situation nu med en ny træner og hvad der ligner et systemskifte der giver plads til dembele. Det må trods alt være lidt mere lokkende end et lejeophold hvorefter man stadig skal slå en fra MSN af.

Jeg er forresten helt uenig i at vi mangler en verdensklasse cm. Hvis vi går over i en 4-2-3-1 så vil messi blive vores off midt. Og med bussi og rak/iniesta/roberto så er fint med!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Køb nu bare Verratti. Midten skal forstærkes.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
Champione skrev:
Piquénbauer skrev:Han ville jo ikke til klubben?

70 mio (50 plus 20) er ikke skidt taget talentet og markedet i betragtning. Og hvis vi skal skifte system så skal vi bruge en kant. Om Dembele er svaret ved jeg ikke - det må tiden vise.
Fordi han ville spille?
Så kunne man jo nok godt have overbevist ham om, at man var sikker på han kunne begå sig, hvis han blev lejet ud en sæson?
Mon ikke man prøvede? Altså det virker til at man havde/har et godt øje til ham så jeg tror da man gjorde hvad må kunne. Vi står dog i en helt anden situation nu med en ny træner og hvad der ligner et systemskifte der giver plads til dembele. Det må trods alt være lidt mere lokkende end et lejeophold hvorefter man stadig skal slå en fra MSN af.

Jeg er forresten helt uenig i at vi mangler en verdensklasse cm. Hvis vi går over i en 4-2-3-1 så vil messi blive vores off midt. Og med bussi og rak/iniesta/roberto så er fint med!
Hvorfor tror folk at vi går over til en 4-2-3-1 lige pludseligt? Er vel ret tydeligt at 4-3-3 og tildels 3-4-3 har været systemerne, der har været de foretrukne i mange år.

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af maba »

Jeg synes virkelig man skal satse på kvalitet i stedet for fyld. Fyld er måske et hårdt ord for synes nu at de spillere der er rygtet til klubben har potentiale.

Dembele er et stor talent, men synes der er langt endnu. Han træffer alt for mange forkerte valg under en kamp, lidt som Neymar, da han kom til klubben (bare uden samme talent). Synes bare ikke han er EUR 90 mil. værd.
Uden at vide hvor mange gode år Messi & Suarez har tilbage mener jeg man nu skal sikre sig det største talent i fodbolden: Mbappe. Så er jeg egentlig ligeglad om vi skal give EUR 150 mil.
Han er efter min mening det største talent på verdensplan. Han har alt og virker også til at have et godt hoved... Virker desværre til at være lidt for Madrid glad, men det kan vi vel købe os fra:) Han vil kunne gå direkte ind og konkurrere med MSN om en plads i start 11eren og hvis Barca mener vi skal vente et år så lej ham ud til Monaco.

Jeg mener grunden til Barca og Real Madrid har styret Europæisk fodbold de sidste mange år er pga. vi har haft verdens bedste er i klubberne (altså de allerbedste, dem som klubberne England kun kan drømme om). Om et par sæsoner er det nok slut med Messi vs Ronaldo.

Derfor skal fremtidens verdenstjerne allerede sikres nu.

Kom med Mbappe og Veratti så behøver jeg ikke andet... så dropper jeg gerne ferien med familien i Italien og sender en brevdue med eurosedler til Camp Nou ...:)

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Mbappe? Ah.
Vi skal hente Dybala til næste sommer, som skal tage over for Suarez :-)

Men er ellers enig i at der skal hentes fra øverste hylde.
Og 4-2-3-1, er Valverdes foretrukne system, derfor snakkes der en del om det.

Og så trænger vi vel til en højre kant, hvis systemet ændres.

Ellers er 4-3-3 fint med Verratti og Bellerin som eneste to forstærkninger.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

maba skrev:Han vil kunne gå direkte ind og konkurrere med MSN om en plads i start 11eren
Nej, han ville da ej. :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 92 gæster