Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
Di Campli (Verratti's Agent) : "A meeting with Barcelona? It's not correct. No, I only went to watch the Champions League game."
Vel også hvad vi kunne regne med, så heldige er vi ikke.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:
Piquénbauer skrev:Hvorfor? Han er 19 år og han har spillet cb før. Og vi har haft fin succes med at bruge backer centralt. Jeg ville være godt tilfreds med at vi fik en back som cb. De har ofte bedre boldkontrol, Touch og fart i forhold til rene cb'er.
Fordi jeg ikke tror han er vildt god i luften, som jeg synes vi mangler lidt, især når Pique ikke er med, og har vi allerede Umtitti til den venstre CB, så han kommer ikke til at blive fast man hvis Umtiti udvikler sig rigtigt, men mindre man vil spille med to venstrebenet. Og så er det også lidt synd at bruge han som CB, han virker til at have rigtigt gode skills til at blive rigtigt god på VB.

Men det er selvfølgelig uden at vide særlig meget om ham.
Hvis man kan spille med 2 højrebenet så kan man også spille med 2 venstrebenet. Jeg kan dog ikke sige hvor god han er i luften. Men det betyder heller ikke så meget for mig. Jeg vil til hver en tid tage fart over luftstyrke når det kommer til cb'er hos os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barça's scouting are closely following Pablo Fornals (Malaga, 21) and Carlos Soler (Valencia, 20). [MD]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Billede

Ok dette skulle være vores transfermål hvis man altså tror MD og catalansk tv. Theo Hernandez giver mere og mere mening for mig - ung og kan spille både cb og vb. Han kan tage mathieu plads. Marquinhos kommer ikke til at ske.

Så er der backen hvor jeg ikke er imponeret. Hverken Walker eller bellerin har imo helt niveauet. Bellerin kan dog blive rigtig god. Azpi er nok for defensiv og kender intet til Heinrichs.

Centralt er verratti drømmen. Det kommer bare ikke til at ske. Eriksen og coutinho er ikke kontrollerende cm'er. De kan købes men mener ikke der er brug for dem. Seri kender jeg intet til.

Det efterlader dølle helt fremme. Han skal tilbage da han kan sælges videre. Munir kommer forresten også tilbage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis hverken Walker eller Bellerín har niveauet, hvem har så?

I øvrigt spændende med navne som Henrichs og Seri. Sidstnævnte ville være et super frækt alternativ, hvis vi ikke har råd til nogle af de andre. Det ville være lidt à la Yaya eller Keita; lidt af et gamble, men formentlig ret billig og med enormt stor upside.

Benjamin Henrichs er også et spændende alternativ til højrebacken, men han er altså helt bestemt et eller to niveauer under Walker og Bellerín. Til gengæld er hans potentiale i mine øjne endnu større end Belleríns.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

De navne der Billede

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Madbassen »

Blev Theo Hernandez ikke anholdt for vold mod sin kæreste?
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Madbassen skrev:Blev Theo Hernandez ikke anholdt for vold mod sin kæreste?
Nej, det var Peter Sørensen...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis hverken Walker eller Bellerín har niveauet, hvem har så?
Ingen anelse. Niveauet blandt hb'er er åbenbart så lavt at de 2 kan blive startere for os. Jeg siger forresten ikke at de er dårlige spillere for de er klart det bedste vi kan få. Jeg synes desværre bare at der er en mangel på virkelig gode hb'er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Der er jo også Fabinho, som også er god på midten. Men jeg tror for det første, at han bliver for dyr, og for det andet for defensiv til backen. Jeg tror Messi fremover vil spille centralt, så højrebacken skal gerne kunne meget af det backerne i Real kan: offensive, udfordrende, hurtige osv. Den rolle tror jeg godt Bellerin kan tage, men det er svært at vide hvor god han, med tanke på andre Arsenal spillere, der gjorde det fornuftigt i Arsenal, men floppede os hos.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan rigtig godt lide fabinho men tror du har ret. Jeg tror det ender med Bellerin. Det burde også være muligt selvom han ender med at blive dyr. Og så håber jeg virkelig at han tager sit gode spil med! Vi har som du siger brug for en virkelig god hb da denne har et stort ansvar for at holdet hænger sammen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Forhåbentlig kan Bellerins rædselsfulde sæson afspejles i prisen. Han har endda mistet sin plads i startformationen, det må trods alt sætte Barcelona i en bedre situation, når prisen skal forhandles.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Vi skal finde en formation, hvor vi undgår backs. Det er virkelig en dårlig årgang, når det kommer til kvaliteten blandt spillerne på de positioner.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:Vi skal finde en formation, hvor vi undgår backs. Det er virkelig en dårlig årgang, når det kommer til kvaliteten blandt spillerne på de positioner.
Jeg synes ikke, at backs er så dårlige, som de bliver gjort til. Jeg er dog lidt nervøs for Arsenal-forbandelse; at købene fra Arsenal har været flop. Henry havde en god sæson i Barca, Cesc blev aldrig det, man havde håbet, mens de andre bare var mega flops. Det er faktisk lidt det, jeg er nervøs for omkring Bellerin.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Giovanni van Bronckhorst er den spiller fra Arsenal, som jeg husker som en succes, og så er der Overmars, men kan ikke helt huske, hvor succesfuld, han var. Sylvinho var også god, men han kom ikke direkte fra Arsenal til Barca, da han havde nogle sæsoner i Celta; man købte ham fra Celta.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster