Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Indlæg af Flax_Generous »

zqa skrev:
Flax_Generous skrev:
zqa skrev:Carlos Tevez -> Real Madrid skriver både engelsk og spansk presse.
Jeg har kun læst, at Marca, The Daily Express og The Sun har løse rygter. Det er traditionelt decideret utroværdige kilder.
Det er også engelsk og spansk presse, ikke sandt?
Det er BS-pressen. Dem skal man ikke høre på, slet ikke hvis det bare er løse rygter. Det er aviser, som direkte finder på opdigtede og falske historier (og sågar interviews) med fodboldspillere - og i øvrigt har lange artikler om UFO'er, horoskoper og celebrity-sladder. BS, med andre ord.

Huntelaar-rygtet bliver nævnt i mere seriøse medier og har formentlig noget mere på sig i forhold til januar-vinduet. Tevez er et far out rygte i forhold til januar-transfervinduet, vil jeg mene. Særligt når det er BS-pressen, som 'rapporterer' rygtet.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Det er dog stadig et rygte. Halvdelen af alle rygter er BS, såårh..
#jesuisSheep

XaviHernandez

Indlæg af XaviHernandez »

http://www.bold.dk/nyt/Real-Madrid-koeber-Huntelaar

Real Madrid har købt Huntelaar..

lucho

Indlæg af lucho »

Forza-Barca skrev:Når, så det skal han ikke?? :shock:
Sjovt du bare ved på forhånd at Benzema ikke ville kunne falde ind i en rolle a la Messi...
Er du synsk? For så kunne jeg godt bruge et par forudsigelser næste gang jeg oddser!
Du har ret, Forza... Jeg synes for eksempel det er værd at overveje, at købe Casillas ind til midterforsvaret. Han er vildt god, og hvem siger han ikke kan omskoles? Så må de jo være synske...
Og hvis nogen mener det er dumt at smide 200 mio. kr. efter en spiller, for at *håbe* på, at han kan spille den plads man vil have, er de bare hammerbarnlige. Det gik f.eks. fint med Henry.

Lucho

XaviHernandez

Indlæg af XaviHernandez »

http://www.fcbarcelona.dk/nyheder122008/051220084.htm

LUXUS!

Men bare lidt for mange penge efter min mening..

Jbninc

Indlæg af Jbninc »

Kunne være et fantastisk køb, men ja prisen er efter artiklen godt nok høj. Nu ved jeg ikke lige om han kan spille andre positioner end angriber, hvis nej, så syntes jeg man sender lidt mixed signaler omkring Bojans plads på holdet.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Indlæg af abx »

Han kan spille alle 3 pladser opfront, og han desuden utrolig fleksibel og bevægelig hvad angår rotationen i positionerne,

Så hans pris afspejler vel også at han dækker flere pladser og drmed også potentiel køb af flere spillere ;)
Próxima Estación.... Parallel!

Jbninc

Indlæg af Jbninc »

AbU skrev:Han kan spille alle 3 pladser opfront, og han desuden utrolig fleksibel og bevægelig hvad angår rotationen i positionerne,

Så hans pris afspejler vel også at han dækker flere pladser og drmed også potentiel køb af flere spillere ;)
Mener at ha' set Bojan spiller på alle tre positioner, og han er bare ikke helt lige så farlig, som hvis han er på midten. Men hvis du mener Aguero kan spille alle positioner i fronten lige godt, så lukker jeg da munden og ber til Gud (hvis han da findes) om at han kommer til Barca.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Arshavin -> Real Madrid:
Speaking to the press, Arshavin said, "I can confirm that officials from Zenit have begun preliminary negotiations with Real Madrid about my transfer."
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Lavezzi (Napoli) -> Barca og Madrid ifølge Italiensk presse. Napoli vil, ifølge italiensk presse, ikke opfylde Lavezzi lønkrav. Der spekuleres i en transfersum på 20€ mil.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Indlæg af Diabolito »

Sådan fortolkede jeg ikke den nyhed.

Jeg læste at Madrid ville hente Lavezzi og Barca ville hente Hamsik for 20 mill. Euro


Kilde: Goal, men kan ikke finde linket
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Indlæg af emo »

Uh han er en dejlig spiller. Hellere ham end Hamsik.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Bojan -> Ajax Amsterdam
AS skriver at Ajax vil købe ham, men det vil hverken Bojan eller Barca, så der kunne evt. komme en låneaftale på plads..

Jeg tror ikke dette ville kunne ske, men hvem ved.
#jesuisSheep

Thomas-madsen

Indlæg af Thomas-madsen »

zqa skrev:Bojan -> Ajax Amsterdam
AS skriver at Ajax vil købe ham, men det vil hverken Bojan eller Barca, så der kunne evt. komme en låneaftale på plads..

Jeg tror ikke dette ville kunne ske, men hvem ved.

Kunne godt se ham blive lejet ud til en mindre liga som den hollandske, og i særdeleshed ajax der jo nærmest er barcelona overlegen på talentudvikling. + de har gabri og oleguer til at støtte ham deroppe. Kunne være rigtig spændende og er sikker på han vil være en stor gevinst for et hold som ajax.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 95 gæster