Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Tja, det er ikke jo ikke noget nyt, at vi gerne vil have ham i klubben.. men problemet er bare, at både Barca officials og tilhængerne har været sure over at han forlod klubben.. Det skulle ifølge en "official" i klubben være ændret, og de vil så gerne have ham til klubben.. også på baggrund af at de har set Piqué etc... Men jeg tror dog ikke på at han skulle komme i vinter vinduet.. Mere sandsynligt til sommer, eller næste sommer.
#jesuisSheep

Jbninc

Indlæg af Jbninc »

Hvilken midtbane vi ville få! Mener nu stadig vi burde ha' en venstre fløj som førsteprioritet, og få Iniesta ned på midtbanen.

emo
Indlæg: 17804
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Indlæg af emo »

Gazzetta dello Sport skriver at Barcelona er interesseret i Inters argentinske angriber Cruz.

Hvis Barcelona går efter sådan en type spiller som er en boksspiller ala Trezeguet syntes jeg at det er bedre at smide penge efter en un Vedad Ibisevic som imponerer alle i Tyskland, men hans pris er nok lagt højere end Cruz's er.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Cruz har kontrakt udløb til sommer, så han koster ikke noget :wink:
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17804
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Indlæg af emo »

zqa skrev:Cruz har kontrakt udløb til sommer, så han koster ikke noget :wink:
Nej til sommer koster han ikke noget, men hvis Barcelona virkelig er interesseret så er Inter også interesseret i at sælge i vinterpausen hvor de kan få lidt for ham, tvivler på at Barcelona viser interesse for en spiller her så tidligt of først vil have ham til sommer.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Egentligt ikke. De melder jo bare ud, således at han ikke skriver under med nogen andre hen over vinteren.
Desuden tror jeg på ingen måde der er hold i det rygte.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17804
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Indlæg af emo »

zqa skrev:Egentligt ikke. De melder jo bare ud, således at han ikke skriver under med nogen andre hen over vinteren.
Desuden tror jeg på ingen måde der er hold i det rygte.
Nej tror hellere ikke at rygtet holder, ville overraske mig meget hvis Barcelona hentede ham.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Andrei Arshavin bliver nu rygtet til både Barca og Madrid..
Så får vi at se om han er cules eller ej..
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Eftersom han er cules, ville han klart vælge os fremfor madrid.. Spørgsmålet er lidt, om han overhovedet vil til madrid (bliver sjovt at se)... Men det kommer til at blive en priskrig, hvilket jeg ikke tror vi er interesseret i - hvilket vi heller ikke var i sommers.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17804
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Indlæg af emo »

zqa skrev:Eftersom han er cules, ville han klart vælge os fremfor madrid.. Spørgsmålet er lidt, om han overhovedet vil til madrid (bliver sjovt at se)... Men det kommer til at blive en priskrig, hvilket jeg ikke tror vi er interesseret i - hvilket vi heller ikke var i sommers.
Ifølge et interview med en journalist fra AS har han udtalt at han gerne vil væk fra Zenit så hurtigt som muligt til en af de store ligaer, ikke nødvændigvis Spanien. Men ydermere har han sagt at han gerne vil til Madrid. Så om han er en stor "cule" eller ej ved jeg ikke, men han ser intet problem i at spille for Real Madrid.

Jeg har delte meninger omkring ham. Han var god under slutrunden og under Zenits Uefa cup. Derimod har han været piv ringe i denne års CHL, har godt nok scoret men har ikke været den mest fretrædne spiller i Zenits kampe.

Syntes at vi har en stært trup og en trup der ikke har brug for forstærkning før til sommer måske.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

All right.. Jeg har ikke den store fidus til ham, og har ikke haft det på noget tidspunkt. For min skyld kan han tage til real eller et andet hold.. Jeg ser hellere en anden på vores venstre kant.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17804
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Indlæg af emo »

Ifølge Schuster så er han ikke velkommen da han ikke har brug for en type som ham. I samme artikel nævnes Tottenham, City, Barcelona og Bayern Munchen som de mest interesserede. Kunne godt se ham ende i Bayern eller enda i City.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Arshavin -> Real Madrid

hans agent Dennis Lachter siger at Real Madrid er i "pole-position".
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:Arshavin -> Real Madrid

hans agent Dennis Lachter siger at Real Madrid er i "pole-position".
Jeg bliver VIRKELIG skuffet hvis han tar til RM, nu når han får taget billeder af sig selv i Barca tøj fx. Til grin at han skal udstille sig selv som culé bare så han kan komme til Barca. Ikke fordi jeg nødvendigvis vil have ham til barca ligenu, men har tons af andre tilbud.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Diego Milito -> Real Madrid

Milito har udtalt han er glad for interessen fra Real...
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster