Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 850
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Indlæg af Diabolito »

Sissoko er vanvittigt overvurderet efter min mening. Sjældent har jeg set en spiller lave så mange fejl konstant.

Poulsen er langt bedre. Dog begriber jeg ikke hvad Juventus vil med endnu en defensiv midt.
El Señor de las Tartas

madsjuul

Indlæg af madsjuul »

Vi skal ikk sælge Yaya. det ville være dumt at sælge ham.

Krkic

Indlæg af Krkic »

Ville være så ærgeligt hvis Yaya smutter til vinter. Men Guardiola ser ikke ud til at regne med ham? :cry:

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Indlæg af emo »

Diabolito skrev:Sissoko er vanvittigt overvurderet efter min mening. Sjældent har jeg set en spiller lave så mange fejl konstant.

Poulsen er langt bedre. Dog begriber jeg ikke hvad Juventus vil med endnu en defensiv midt.
Så vil jeg mene at du ikke har set Juventuses kampe siden Momo kom til. Han spillede utrlig ringe i sin sidste kamp, gjorde hele holdet egentlig inklusiv Poulsen, men Momo har siden julepausen IMO været en af de største profiler for Juventus sammen med Trezeguet, Del Piero, Chilleni (stavning nok ikke korrekt) og Zanetti.

Han floppede i Liverpool, men han er en god spiller som har fundet sig tilrette på et pt. svingende Juventus hold.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 850
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Indlæg af Diabolito »

Hvordan kan du bedømme en spillers fulde potentialle efter 6-7 kampe ? Som du selv siger floppede han i Liverpool, men dette er åbenbart ikke mere væsentligt end en tidlig start i Italien.

Syntes ved gud heller ikke han var noget særligt i Valencia. Synes det mere end godtgør min kritik.
El Señor de las Tartas

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Indlæg af emo »

Diabolito skrev:Hvordan kan du bedømme en spillers fulde potentialle efter 6-7 kampe ? Som du selv siger floppede han i Liverpool, men dette er åbenbart ikke mere væsentligt end en tidlig start i Italien.

Syntes ved gud heller ikke han var noget særligt i Valencia. Synes det mere end godtgør min kritik.
Han har spillet 15 officiele kampe for Juventus, hvor han har været stort set fantastisk i dem alle. Har fulgt med på Juventus forumet netop op til skiftet og faktisk indtil nu, følger stadig lidt med, og tror ikke at jeg ville kunne tælle 2-3 medlemmer af forumet der gad at have ham til klubben. På baggrund af hans fortid i Liverppol.

Efter hans første kamp er tonen en helt anden og nu forguder de ham. Han har været fantastisk. Han var ikke den bedste spiller i Liverpool eller måske FOR Liverpool, men i modsætning til dig så mener jeg at han gjorde det udmærket i Valencia og ikke var noget desideret flop der, han var trods alt 18-20 år der han spillede for dem, og var/er stadig i udvikling.

Men efter 15 kampe for Juventus mener jeg godt at jeg kan bedømme hans potentiale, for jeg har set deres kampe, næsten alle siden han kom til, også før ham og han har hjulpet meget på spillet. Han er om nogen manden der bryder et angreb. Han er ikke den mest præcise i sine spillninger, men kan han blive med tiden. Dog er han hellere ikke den kreative spiller i Juventus da de ikke spiller med en offensiv spilfordelende midt.

Derfor ...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

..... off topic evt?
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Indlæg af emo »

zqa skrev:..... off topic evt?
Måske, men unødvændigt at starte en tråd omhandlende Momo's potentiale. Ydermere tror jeg ikke at kommer til at diskuttere ham her i tråden længere.

Samtidigt er tråden vel også til at der kommenteres på de rygter der kommer ind, ville ikke være idealt med en tråd tilhørende hver rygte, så syntes at det er fint at folk kan kommentere frem og tilbage angående nogle af de rygter der postes.

Hvis det bare er en tråd hvor der i hver post bare skrives at den og den spiller linkes til barcelona uden nogen form for kommentar fra andre medlemmer, vil det være det samme som at læse de diverse sportsblade, Goal.com, Bold.dk, Channel4Sport, fodboldnyt.com, bt, eb, onisde osv.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Kommentere rygter, fint.. Men hvad har det at gøre med Momo og Poulsen?
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Indlæg af emo »

zqa skrev:Kommentere rygter, fint.. Men hvad har det at gøre med Momo og Poulsen?
Rygtet var at Toure var sat i forbindelse med Juvntus, hvor Poulsen og Momo optræder på nogenlunde samme position som ham. At der så i 4 indlæg er blevet kommenteret om Momo's potentiale eller mangel på samme, ødelæggers nødvændgvis ikke tråden og dens formål.

Det er IMO meget normalt at man med nogle få indlæg kommer lidt væk fra trådens kerneområde, ville være utrolig plat hvis jeg startede en tråd om Momo bare for at skrive mit/mine synpunkt/er som fylder to indlæg.

Tilbage til tråden: Er ikke for at Toure folader os, han er en god spiller, og undrer mig over at han ikke har fået mere tid på banen, men pt. vil jeg absolut ikke se ham forlade Barcelona.

XaviHernandez

Indlæg af XaviHernandez »

Vi er eftersigende på jagt efter Xabi Alonso som afløser for Yaya, hvis han tager til Juve.

http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=913039

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Og Juventus..
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Keirrison --> Barca

AS skrev det i sidste uge, og Sport skriver det i dag; at vi er interesseret i 19-årige Keirrison, som spiller i Coritiba i Brasilien.. Han bomber i den næste bedste række, men Coritiba er vist rykket op i den bedste række (hæng mig ikke op på det).. Valencia skulle også være interesseret. Desuden skriver Argentinske medier dog også at Palmeiras er lige ved at købe ham.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Cesc Fabregas -> Barcelona

Ifølge Daily Star, vil vi købe ham uanset pris, og dette allerede til vinter.. Virker usandsynligt. Men okay..
#jesuisSheep

Satarc

fedt

Indlæg af Satarc »

Fabregas til klubben ville være perfekt.... "the return of the barca son"

Læste det på EB.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster