Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

XaviHernandez

Indlæg af XaviHernandez »

zqa skrev:Salomon Kalou (Chelsea) ---> Barca.. Skulle ifølge aviserne kun koste 60mil danske kroner.. Han kan spille de fleste pladser i offensiven, heriblandt venstre wing.. Pep skulle angiveligt være interesseret i ham pga. prisen.
Synes nu også, han er værd at satse på. Tror godt han kan blive hurtigt vant til den spanske spillestil og 60 mio. kr. er ikke meget, et scoop i mine øjne, hvis vi henter ham.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Lidt misvisende at Pep kun skulle være interesseret pga. prisen.. Han ser selvfølgelig også nogle spillemæssige kvaliteter i Kalou.. Men prisen er lav, ja. Jeg har ikke set ham så meget, og det jeg har set, har han ikke været noget specielt.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Vi skulle ifølge AS have scouts ude for at se Sergio Asenjo, som i en alder af 19 år er fast målmand hos Real Valladolid.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Juan Vargas (venstre-back, Fiorentina) --> Barca.

Og desuden holder vi stadig, ifølge flere spanske medier, øje med Valladolid målmand Asenjo.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Indlæg af emo »

zqa skrev:Juan Vargas (venstre-back, Fiorentina) --> Barca.
Ja en helt klart dejlig og spændende spiller, men han er lige skiftet til Fiorentina denne sommer så ser ham ikke som et muligt emne for tiden.

Samtidigt har der været rygter om at bl.a. Juventus var interreseret i ham, men at han valgte Fiorentina frem for dem, blot rygter, men siger vel også lidt om at han nok har nogle følelser for Fiorentina.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Rygterne siger, at Barca vil forsøge sig allerede i vinter-vinduet. Hvilket jeg dog ser usandsynligt.

Ja, det er rigtig nok. Forhåbentligt kan han overtales til at skifte til os. Desuden ville Viola nok hellere sælge til os, end fx Juve, eller et andet serie a hold.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Indlæg af emo »

zqa skrev:Rygterne siger, at Barca vil forsøge sig allerede i vinter-vinduet. Hvilket jeg dog ser usandsynligt.

Ja, det er rigtig nok. Forhåbentligt kan han overtales til at skifte til os. Desuden ville Viola nok hellere sælge til os, end fx Juve, eller et andet serie a hold.
Ingen tvivl om at de vil det. For han kan jo gå lige ind på alle topholdende i Seria A og dermed forstærke Violas konkurrenter, men jeg ser det hellere ikke for sandsynligt at de slipper ham til vinter. Prisen på ham vil være urealistik høj på det tidspunkt, måske til sommer men ser jeg også for usandsynligt. I sidste ende kommer det an på hvordan Fiorentina klarer sig, de har forlænget med Frey og Mutu og har virkelige planer om at være et storhold igen... men spændende hvis det skulle passe at Barcelona følger ham, kunne være at man selv skulle ligge lidt mere mærke til ham nu :d.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Præcis.

Tja, de er jo ikke startet specielt godt i hverken serie a eller chl, så der er vel en reel mulighed for han gerne selv vil videre. Især hvis Viola ikke kvalificere sig til noget næste år. Men ja, de har kunnet holde på Frey og Mutu, så det er nok rigtig nok. Men jeg tror dog der er grænser for hvad de ville afslå.

Jeg tror der er gode muligheder for at rygtet passer. Abidal er aldrig faldet til, og Sylvinho er ved at være gammel, og desuden er der ikke rigtig nogle up-commers fra Barca Atletic til netop den position..
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Philip Lahm (Bayern Munchen) --> Barca.. Ifølge ESPN skriver vi med ham når hans kontrakt udløber - 2009-2010.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Ved ikke hvad rygterne siger men håber eddermame at vi får skiftet den venstraback ud, Abidal ud Evra ind! :D

Barca4Life

Indlæg af Barca4Life »

Brombi skrev:Ved ikke hvad rygterne siger men håber eddermame at vi får skiftet den venstraback ud, Abidal ud Evra ind! :D
Tror du seriøst United slipper Evra??? jeg tror chancerne er små...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Barca4Life skrev:
Brombi skrev:Ved ikke hvad rygterne siger men håber eddermame at vi får skiftet den venstraback ud, Abidal ud Evra ind! :D
Tror du seriøst United slipper Evra??? jeg tror chancerne er små...
Lidt ønske tænkning har man vel lov til.. :P Men ja et eller andet sted tror jeg godt de kunne finde på det..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Evra har lige forlænget kontrakt, og de har ikke nogen andre til pladsen, udover den unge og urutinerede Brasilianer, hvis navn jeg ikke kan huske. De slipper ham ikke. Desuden tror jeg ikke selv han vil skifte.

Og desuden er der ingen rygter der linker os til ham.. Vargas og Lahm er de bedste bud på nye venstre-backs til os, vil jeg umiddelbart sige.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Det er jo lige det jeg siger vi gør.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Ifølge Sport er Sergio "Kun" Agüero på toppen af Pep Guardiola's ønskeliste til næste sæson, foran bl.a. Karim Benzema.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot], Sfc og 71 gæster