Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er mest skuffet over hans driblinger som ofte resulterer i ingenting men også de mange spildte angreb og 100 % brændte chancer. Han har pisset mig af i næsten hver kamp i denne sæson men jeg tilgiver ham fordi han har selv indrømmet at han er ikke på toppen. Han ved godt at han kan blive bedre og denne indstilling kan jeg godt lide.
Jeg tror også på at hans næste sæson bliver endnu bedre.
MDCCCXCIX

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

Jeg har været skuffet over ham i 2016, til gengæld var han hel vild i 2015, især hvor Messi var skadet. Han er dog ikke den eneste, der har skuffet mig i 2016. Generelt synes jeg jo, vi har spillet under niveau i stort set hele 2016. Han har dog brændt for meget og truffet nogle forkerte beslutninger. Men han er ung, og det er kun pga. de kæmpe forventninger, at han har "skuffet". Jeg er sikker på, han bliver ved med at udvikle sig og bliver verdens bedste inden for få år.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Lopezzz skrev:Jeg er mest skuffet over hans driblinger som ofte resulterer i ingenting men også de mange spildte angreb og 100 % brændte chancer. Han har pisset mig af i næsten hver kamp i denne sæson men jeg tilgiver ham fordi han har selv indrømmet at han er ikke på toppen. Han ved godt at han kan blive bedre og denne indstilling kan jeg godt lide.
Jeg tror også på at hans næste sæson bliver endnu bedre.

Helt enig.

Jeg synes nærmest at han ødelagt vores spil, når han ikke er i topform. Synes han virker til at have et meget lavt bund niveau. Han er nærmet ligegyldig når han ikke er i topform.

Det lyder måske mærkeligt og lidt hård, når hans stats denne sæson er så vilde, men sådan har jeg følt det i rigtig mange kame i denne sæson.

Alle 49 kampe - 31 Mål - 27 Assist :eek:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Blaugrana92 skrev:Det er altså vildt at der er en del der er skuffede over Neymar, i en sæson hvor han har scoret 30 mål og lagt op til 20.
Næsten lige så vildt som at sværge og brokke sig over holdet og spillerne omtrent hver eneste kamp i en sæson, hvor de vinder el doblete.
qepd

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Hold da op det er godt lavet. Ligner ham på en prik og der er også tatoveringer på.

via @DailymotionUSA
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

UOL claims that Brazilians Marquinhos, Thiago Silva, David Luiz, Lucas Moura and Maxwell have convinced Neymar that PSG is the place to be.

Neymar's father believes that his son will never become no.1 in the world while Messi and Suarez dominate at the club culé and he needs to step out of Messi's shadow to become the star he wants to be. Neymar has accepted his ubordinate role at Barcelona, constantly referring to Messi as the best in the world, and saying how much he can learn from him.

The player's legal and financial problems have also become an issue with Neymar's father growing tired of the constant litigious back and forth surrounding his move from Brazilian club Santos.
http://en.as.com/en/2016/06/10/football ... 93236.html

Neymar's far er en cunt af største rang, og jeg fatter ikke hvorfor det er ham der bestemmer over Neymar's karriere. Bare Neymar Senior's ansigt giver mig brækfornemmelser. Nå, men omkring artiklen så tror jeg stadig at Neymar er med os i næste sæson. Om han er med os om 2 eller 3 år, deeet er et godt spørgsmål.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Frygter han bliver solgt til sådan 50 millioner, ville ligne os
qepd

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Har svært ved at se, at klubben skulle lade ham smutte til mindre end 100 mio. euro.
Tror endda at de vil sætte sig så meget imod, at han ikke får lov til at smutte med mindre at frikøbsklausulen bliver aktiveret. Afhænger selvfølgelig af, om kontrakten bliver forlænget eller ej.

Når det er sagt, så er det en kæmpe omgang BS, at han aldrig bliver stjernen så længe de 2 er der.
Suarez er 29, Messi 28, Neymar 24. Suarez når at skifte og Messi kommer ikke til at være dominerende i angrebet på samme måde om et par år.

Vil endda vove at påstå, at Messi kan gøre rigtig meget for Neymar, når han begynder at trække lidt længere ned i banen om ikke så mange år.

DeanCassady
Indlæg: 1598
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af DeanCassady »

Han bliver ikke solgt for mindre end 150 mio. euro, og i så fald burde der være nok til Dybala og en anden forstækning.
Robert Zimmerman

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Han skal være verdens dyreste nogensinde, hvis han forlader os inden for de næste to år, alt andet ville være dumt
qepd

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... et-ar.html

Skulle ikke undre mig det sker, og så kan PSG få ham til en slik :mad:

Hvis vi mister ham, så kan jeg ikke rigtig se en afløser. Dybala komme nok tættest på, men han er venstrebenet, så tror ikke han vil fungere lige så god, når det er venstre kanten han skal spille.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Nægter at tro på at han bliver solgt. Men hvis han gør så bliver det ikke "til en slik". Så bliver det til hans frikøbs...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Nægter at tro på at han bliver solgt. Men hvis han gør så bliver det ikke "til en slik". Så bliver det til hans frikøbs...
Ikke med et år tilbage af kontrakten ? For så kan de risikere at han smutter HELT gratis.
Allez...

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Han skifter ikke til PSG, i hvert fald ikke snart. Det kan ikke passe. Hvad kan PSG tilbyde, som Barca ikke kan? Penge uden tvivl, men hvis han desperat ville have penge, var han ikke kommet til Barca til at starte med. Nu er han rigere end nogensinde og har vel mere, end han nogensinde kommer til at bruge, hvorfor så pludseligt gå efter den højeste løn?

Paris er ganske vist et federe sted at bo, vil jeg mene, men som brasilianer foretrækker han måske varmen og den manglende vinter i Barcelona, det er ikke urealistisk.

Derudover...? At spille med Thiago Silva, Verratti, di Maria og Cavani, det er vel ikke federe end Pique, Busquets, Messi og Suarez. Hvis det er for at blive stjernen over dem alle, så er PSG vel heller ikke så meget bedre. Han vil klart blive holdets stjerne, men Messi vil med al sandsynlighed stadig være BdO-favorit.

Om han skifter eller bliver, har han for alvor chancen for BdO inden for to års tid. Hvorfor så ikke blive? Han ser ud til at have det godt.
qepd

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Bedre friøserer i Paris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster