Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Priserne er fine, det kan man ikke sige så meget til. Det er mere om disse spillere kan gå direkte ind på holdet eller ej, især Umiti. Vi har skader og vi har brug for spillere som bare er klar fra start.

Du nævner at Umiti har efter alt at dømme det der skal til, hurtig, aggressiv og god med bolden, alt det som Bartra også har/havde. Begge er de i periferien af deres landshold, omend Bartra er mere etableret men også ældre.

Lemos aner jeg intet om, håber ikke at han er ligeså ubeskrevet som Douglas var det.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Jeg kan seriøst ikke huske sidst vi købte en spiller, der kunne bruges i midterforsvaret. Det har været den ene lappeløsning efter den anden. Vi har i hvert fald smidt €20 mio efter en spiller en del gange efterhånden uden succes.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har da ikke brug for at de kan gå direkte ind på holdet? Tværtimod har de en sæson hvor de kan blive kørt ind da masche bliver og derfor højst sandsyneligt vil spille en sæson til med pique. Jeg har egentlig også svært ved at se hvem vi skulle købe der ville gå direkte ind på holdet..

Jeg ser ingen grund til at blive ved med at snakke om bartra. Han blev ikke fundet god nok hvorimod umtiti er en spiller man ifølge rygterne gerne vil have. Så kan det godt være man udefra mener han havde det der skulle til men de mennesker der arbejdede med ham mente noget andet hvilket trods alt må vægte højere end alt andet.

Og nej vi har nemlig ikke haft succes med cb'er. Derfor er det i det mindste positivt at vi går efter nogle yngre spillere som måske kan sælges videre hvis de ikke slår til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Jeg er lidt bange for, at det bliver endnu en Chygrynskiy. Jeg er blandt dem, der har skreget efter lidt mere uetablerede spillere, der indenfor en overkommelig tid kan udvikle sig til stjerner. Jeg tvivler på, om Lemos nogensinde bliver bedre end Bartra. Og så forstår jeg ærlig talt ikke, hvorfor vi ikke ser på Mustafi istedet for Umtiti. Valencia skulle eftersigende kræve 25 millioner euro for Mustafi. Det ville være et bedre køb i mine øjne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har selv set de rygter omkring Mustafi men jeg nægter simpelthen at tro på at de vil sælge ham så billigt. Flere steder bliver der skrevet at de vil have over 20 mio for negredo og enzo så hvorfor skulle de sælge deres måske bedste spiller for tæt på det samme som spillere de vil af med? Som spiller mener jeg dog også at mustafi ville være god at hente.

Jeg har ingen anelse om hvad Lemos kan blive til men synes sgu det er stærkt at man forsøger sig med sådan en spiller. Umtiti bliver rost stort set alle steder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Vi har da ikke brug for at de kan gå direkte ind på holdet? Tværtimod har de en sæson hvor de kan blive kørt ind da masche bliver og derfor højst sandsyneligt vil spille en sæson til med pique. Jeg har egentlig også svært ved at se hvem vi skulle købe der ville gå direkte ind på holdet..
At være første reserve er næsten det at kunne gå direkte ind på holdet. Her ville en "rutineret" spiller nok være at foretrække, da Bartra er væk og det er Vermalen højest sandsynligt også. Math., er ikke en jeg regner med vil/kan spille nogen rolle længere, og jeg føler endnu ikke at Masch., er fuldt sikret. Jeg har intet imod Umiti eller andre unge spillere, dem skal vi da have, men vi skal have en der kan gå ind på holdet.
Piquénbauer skrev:Jeg ser ingen grund til at blive ved med at snakke om bartra. Han blev ikke fundet god nok hvorimod umtiti er en spiller man ifølge rygterne gerne vil have. Så kan det godt være man udefra mener han havde det der skulle til men de mennesker der arbejdede med ham mente noget andet hvilket trods alt må vægte højere end alt andet.
Nu var min grund til at hive Bartra ind for at kunne påpege at han har de samme egenskaber som du nævner Umiti har, jeg ved ikke hvad osv., evt. kan dække over, men dem du nævner synes jeg Bartra også opfylder. Så der må være andre grunde til Umiti.
Piquénbauer skrev:Og nej vi har nemlig ikke haft succes med cb'er. Derfor er det i det mindste positivt at vi går efter nogle yngre spillere som måske kan sælges videre hvis de ikke slår til.
Som Douglas ?
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

At være første reserve er næsten det at kunne gå direkte ind på holdet. Her ville en "rutineret" spiller nok være at foretrække, da Bartra er væk og det er Vermalen højest sandsynligt også. Math., er ikke en jeg regner med vil/kan spille nogen rolle længere, og jeg føler endnu ikke at Masch., er fuldt sikret. Jeg har intet imod Umiti eller andre unge spillere, dem skal vi da have, men vi skal have en der kan gå ind på holdet.
Synes ikke der er noget der tyder på at masche smutter. Men hvis han gør så skal der selvfølgelig hentes en mere rutineret spiller. Jeg er dog overbevist om at han bliver hvorfor det imo ikke er nødvendigt. Mathieu tror jeg egentlig også stadig på kan gøre et fint arbejde. Bare ikke i samme grad som tidligere.
Nu var min grund til at hive Bartra ind for at kunne påpege at han har de samme egenskaber som du nævner Umiti har, jeg ved ikke hvad osv., evt. kan dække over, men dem du nævner synes jeg Bartra også opfylder. Så der må være andre grunde til Umiti.
Ja han er nok bedre til de ting. Og så kan han dække vb.
Som Douglas ?
Håber jeg ikke. Men det er imo værd at tage de chancer engang imellem. Især hvis der allerede er spillere der kan dække hvis det går skidt. Her ville pique. masche, mathieu og umtiti være foran lemos hvilket gør at hvis han flopper så skal vi nok klare den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Hvor er det nederen at DBU ikke gjorde mere for at overbevise Emre Mor om at spille for landsholdet. Jeg er sikker på at han kan blive en topspiller, sikkert god nok til top5 klubber.

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Uden indsigt i hvad DBU har gjort, så har han altså spillet på ungdomsholdene op gennem årene, og fået vist en tillid, angiveligt fordi man så potentiale i ham. At han føler jeg mere tyrkisk og bliver "lokket" af Tyrkiet, kan man ikke rigtig gøre så meget imod. Skulle man begynde at tilbyde ham en sikret plads så?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

PuyolErGud skrev:Uden indsigt i hvad DBU har gjort, så har han altså spillet på ungdomsholdene op gennem årene, og fået vist en tillid, angiveligt fordi man så potentiale i ham. At han føler jeg mere tyrkisk og bliver "lokket" af Tyrkiet, kan man ikke rigtig gøre så meget imod. Skulle man begynde at tilbyde ham en sikret plads så?
Det synes jeg helt klart, det gør andre lande og Tyrkiet gjorde det med Emre - Spanien gjorde det med Thiago og Bojan, Brasilien med Rafinha (ved godt at de er en lidt anden kaliber men stadig).

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Han kan eftersigende ikke engang tale tyrkisk. Det skulle han til at lære.

TINO

Turkish In Name Only

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Brombi skrev:
PuyolErGud skrev:Uden indsigt i hvad DBU har gjort, så har han altså spillet på ungdomsholdene op gennem årene, og fået vist en tillid, angiveligt fordi man så potentiale i ham. At han føler jeg mere tyrkisk og bliver "lokket" af Tyrkiet, kan man ikke rigtig gøre så meget imod. Skulle man begynde at tilbyde ham en sikret plads så?
Det synes jeg helt klart, det gør andre lande og Tyrkiet gjorde det med Emre - Spanien gjorde det med Thiago og Bojan, Brasilien med Rafinha (ved godt at de er en lidt anden kaliber men stadig).
Jeg synes så bare ikke, at man skal sikre ham en plads, og måske love han ting man ikke mener. Ej heller bare udtage en spiller for at låse ham. Han kan vel forhåbentlig også selv træffe valg, og han har så bare valgt Tyrkiet af forskellige grunde.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

90 millioner ex klausuler for Emre Mor..
Rimelig godt solgt af CV og kompagni.....
---------------------------------------
Barca is my religion!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Hva? Seriøst? 90?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Hvem er han? Har da aldrig imponeret mig imod OB!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster