Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Barcelona are willing to pay the €38M release clause price for Pjanic. They have been in contact with Pjanic's agent. (via GdS)
Atletico forward Luciano Vietto (22) has been offered to Barcelona by his agent. He's an alternative in case they can't sign Gameiro. [md]
Jeg tror jeg ville løbe nøgen rundt i Odenses gader, hvis disse to nogensinde skulle ske, og så i samme vindue.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Vent, er der godt? Kan på ingen måde se dem styrke os, udover at skabe lidt bredde.m

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Pjanic er rigtig, rigtig god. Men 38 millioner euro er mange penge og vi mangler ikke nødvendigvis en central midtbanespiller. Vietto har været katastrofalt dårlig for Atlético i denne sæson, men han er stadig kun 22 år og Atlético betalte i omegnen af 20 millioner euro for ham. De ville formentlig forlange et beløb i nogenlunde samme størrelsesorden. At Viettos egen lejr så har "tilbudt" ham til os, ændrer jo ikke på at vi stadig ville skulle forhandle en aftale på plads med Atlético. Jeg tror og håber ikke at nogen af delene sker. Det ville være dumt at smide 58 millioner euro for en spiller vi ikke rigtigt har brug for og en spiller der kan blive enten den nye Alexis eller den nye Keirrison. De 58 millioner euro burde kunne bruges på noget mere fornuftigt.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Jeg forstår ærlig talt ikke vores sportsdirektør, han virker endnu mere inkompetent end Zubi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Måske skulle du vente med at bedømme robert til vores transfers er på plads? Han har stort set ikke handlet og det ville give god mening at se hvad der sker her til sommer. Desuden er det lige netop bredde vi har brug for.

Vietto kunne jeg godt lide i villarreal men vil egentlig hellere have lidt rutine til angrebet så der ville gameiro eller nolito imo være fornuftige valg. Hvis pengene er der så ville jeg på ingen måder have noget imod at pjanic kom til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Vi mangler en forsvars spiller, samt en i angrebet..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona are finalizing the deal on Lyon centre back Samuel Umtiti (22). He will sign a five-year deal. Can also play left back [md]
Og så blev det slået til jorden...
Aulas (president Lyon): "Umtiti? Barça made enquiries ten days ago, but he's not on the verge of leaving, no talks ongoing." [eurosport]

Yannick Umtiti (brother and agent): "Samuel to Barça? I don't know where this is coming from. We're not talking with Barcelona." [eurosport]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Forhåbentligt signer de ham inden EM starter, hvis det er ham, de har udvalgt sig. Frankrig kunne gå hen og gå langt i år.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona expect to pay between 20M and 25M for Lyon centre back Samuel Umtiti (22). Deal to be announced next month. 5-year contract. [md]
Jeg har ikke set en eneste kamp med ham men håber da at han er noget værd!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:
Barcelona expect to pay between 20M and 25M for Lyon centre back Samuel Umtiti (22). Deal to be announced next month. 5-year contract. [md]
Jeg har ikke set en eneste kamp med ham men håber da at han er noget værd!
Bare vi ikke lejer ham ud.. Ellers så ja tak! Og gerne 2 forsvarsspillere mere.

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dahl »

Barcelona are in advanced talks with Lyon centre back Samuel Umtiti (22) They hope to reach a deal with Lyon for 20-25M. [rac1]
Der er efterhånden en del der tyder på, at vi køber ham.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Skulle den pris holde, ville det godt nok være fantastisk.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona are considering to sign Celta full back Jonny (22), who has a 12M buyout fee. Scouts watched him many times this season. [ser]
Han ville være en fin spiller at få til truppen. Kan dække begge backerne og er ung. Den nye adriano (men dårligere offensivt).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1598
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af DeanCassady »

Jeg ved ikke, om jeg vil have en Jonny i klubben.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Indtil videre ser det ud til, hvis man skal tro på rygterne, at man går efter Umtiti og Lemos til forsvaret. Det skulle ende på en samlet pris omkring 40 mio. Hvad siger folk herinde til de to spillere og prisen?

Personligt er jeg glad for at det er unge spillere og samtidig synes jeg det klæder klubben at forsøge sig med en spiller som Lemos. Umtiti har efter alt at dømme (har ikke selv set ham men efterhånden læst en del) det der skal til - hurtig, aggressiv, god med bolden osv. Lemos er mere ubeskrevet men til de penge er det imo fint at tage chancen.

Det vil så efterlade os med Pique, Masche, Mathieu, Umtiti og Lemos til næste sæson hvilket imo er en forstærkning i forhold til denne. Og der vil ydermere være penge tilbage til at man kan forstærke angrebet og måske hente pjanic.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster