Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

TS er stadigvæk en af de bedste midterforsvarere i verden i min optik..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er meget muligt men manden er snart 32. Det ville være tosset at hente en fremtidig erstatning til masche (hvilket er det vi skal) som er ligeså gammel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Det er meget muligt men manden er snart 32. Det ville være tosset at hente en fremtidig erstatning til masche (hvilket er det vi skal) som er ligeså gammel.
Så vil du hellere satse på en eller anden ung gut som man ikke er helt sikker på?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

En at betale alt for mange penge for en, som har få år tilbage og tendens til at blive skadet hyppigt? Det har vi lidt set før, har vi ikke?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:
Piquénbauer skrev:Det er meget muligt men manden er snart 32. Det ville være tosset at hente en fremtidig erstatning til masche (hvilket er det vi skal) som er ligeså gammel.
Så vil du hellere satse på en eller anden ung gut som man ikke er helt sikker på?
En handel er aldrig sikker. Så jeg vil hellere satse på en spiller der i det mindste har tid til at tilvænne sig systemet. Eller kan sælges videre hvis det ikke går.

Hvis der her var snak om en reserve og en som kun skulle fungere som reserve så kunne jeg godt være med på at man hentede en ældre spiller. Men vi skal have en spiller der kan starte enten i denne eller næste sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Thiago Silva ville være en tosset handel. Dengang kunne man have hentet ham, men nu ville det være tosset. Jeg hælder allermest til Mustafi. Han har erfaring, alderen og har været to år her i Spanien.

Køber man Mustafi samt ham den unge gut fra Las Palmas, samtidig med at man beholder Mathieu(som det ser ud lige pt., så bliver det nok Mathieu, der bliver), så ville det være ok.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Der skal dog også hentes en til venstrebacken, hvis det kun er Mustafi og Lemos, der hentes til midterforsvaret. Lemos skal også udlejes ifølge rygterne, så man skal hente en venstreback, ellers ville man være alt alt for tyndt besat i forsvaret. Jeg ved i øvrigt ikke, hvad jeg skal synes om Lemos. Det er også bare rygter lige nu, så man skal tage sådan noget med et gran salt.

DeanCassady
Indlæg: 1598
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af DeanCassady »

Jeg hælder personligt til at raide Valencias forsvarskæde og hente både Gayà og Mustafi. Man kunne passende skaffe lidt goodwill ved at sende Halilović (udstyret med tilbagekøbsklausul) den anden vej.
Robert Zimmerman

Deco
Indlæg: 29
Tilmeldt: lør apr 18, 2015 10:45 am
Har takket: 17 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Deco »

DeanCassady skrev:Jeg hælder personligt til at raide Valencias forsvarskæde og hente både Gayà og Mustafi. Man kunne passende skaffe lidt goodwill ved at sende Halilović (udstyret med tilbagekøbsklausul) den anden vej.
spændende!, de kan da også få vermaelen, adriano og Halliovic (med tilbagekøbsklausul)

Gaya er utrolig talentfuld, men tror ikke han kommer til barca. Det ville være spændende at se ham på et arsenal hold.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Tror jeg simpelthen ikke på, at vi skulle ha budt så meget på ham. Og i sær hvis det "bare" er et indledende bud.

Så kan det være vi kommer helt op på 110-120 mil euro for en rotations spiller :eek:

Men jeg håber da vi får ham, men ikke til den pris, især når det ikke er der hvor vi mest har brug for forstærkninger.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ladislau »

Når Iniesta går ned i niveau, så er vi fucked. Planen skulle efter sigende være; på sigt skal Messi være 10'er og Dybala være "Messi".

DeanCassady
Indlæg: 1598
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af DeanCassady »

Fantastisk spiller, men for +90 mio. €? Nej tak.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er BS. Vi har overhovedet ikke pengene til sådan en transfer. Og der er mange pladser der skal forstærkes først.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona have a pre-deal on the transfer of Deportivo centre back Sidnei (26). He could already be in Barcelona for medical tests. [as]
Nu er det godt nok AS, men wtf?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

The agents of Lorient left back Raphael Guerreiro (22) have been in Barcelona for talks last week. The French club asks 12M. [sport]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster