Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Barcelona are willing to sell Adriano, Vermaelen and Sandro for 4-5M (each), Vidal, Alves, Mathieu and Bartra for 9-10M, Arda for 35M. [tv3]

4 Liga players are among Barcelona's forward options: Gameiro (Sevilla), Nolito (Celta), Lucas Perez (Deportivo), Alcacer (Valencia). [tv3]
Lidt bekymrende med de aldrende spillere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm... Jeg tror personligt, og jeg ved godt at andre er uenige, at det bliver svært at hente yngre spillere til angrebet. Der vil bare ikke falde ret meget spilletid af som reserve til MSN. Så jeg tror at man skal have fat i en spiller som er klar til at ofre spilletid for titler hvilket oftest er ældre spillere fremfor yngre da disse naturligt tænker på spilletid og udvikling.

Det betyder dog ikke at jeg er enig. Ville klart ønske nogle yngre spillere som kunne presse MSN fremfor nogle der er "tilfredse" med lidt spilletid her og der.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Mht. Vermaelen var man blevet gjort opmærksomme omkring skaden, men man lyttede ikke rigtigt til lægestaben og tog chancen, hvis jeg ikke husker forkert. Desuden synes jeg ikke, at Vermaelen var særlig god i første omgang. Han var fuldkommen degraderet i Arsenal.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Vi har haft den diskussion omkring spilletid og unge angribere, så jeg lader den ligge, for tror, at man kan få rimelig meget spilletid, hvis man kigger tilbage på sidste sæson og så Pedro, som fik en masse spilletid. Det burde være nok for en del unge angribere, især fordi man kommer til en storklub som Barca og får muligheden for at spille med de bedste spillere i verden og lære fra dem.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig. Men man kommer jo ikke til at få den spilletid alene. Suarez kommer også tilbage og kommer til at tage en del tid på kanten. Det samme kan Rafinha og Turan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jeg tror sgu, at Suarez kommer til at veksle en del, mens det for Rafinha og Arda vedkommende bliver midten, de skal spille på for det meste. Jeg tror godt, at man kunne få sig en del spilletid og langsomt blive en starter på et tidspunkt, hvis man har niveauet til det.

Det bekymrende er, at man køber hele tiden spillere som er oppe i årene, samtidig med at Messi og Suarez også er deroppe nu. Når man laver generationsskift, så bliver det for alvor vanskeligt, hvis man bliver ved med det, man har gang i.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tja nu må vi se. Jeg kan sagtens forstå hvis det bliver en ældre spiller helt fremme imodsætning til i forsvaret f.eks. Men en yngre skal være end velkommen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Synes faktisk, at Vermaelen er rimelig meget godnat. Tror, at Arsenal tog godt og grundigt røven på Barca ved den handel. De er rimelig gode til at tage røven på Barca. Hleb, Song og Vermaelen.
Håbde Hleb og Song var store spillere i Arsenal, så jeg tror faktisk de var de transfers foruden.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Hmm... Jeg tror personligt, og jeg ved godt at andre er uenige, at det bliver svært at hente yngre spillere til angrebet. Der vil bare ikke falde ret meget spilletid af som reserve til MSN. Så jeg tror at man skal have fat i en spiller som er klar til at ofre spilletid for titler hvilket oftest er ældre spillere fremfor yngre da disse naturligt tænker på spilletid og udvikling.

Det betyder dog ikke at jeg er enig. Ville klart ønske nogle yngre spillere som kunne presse MSN fremfor nogle der er "tilfredse" med lidt spilletid her og der.
Der er masser af kampe til yngre spillere, men jeg er enig med dig - de får nok ikke meget tid. LE virker meget konservativ, eller også ved han at spillere som (specielt) Messi, Neymar og Suarez begynder at brokke sig. Det er et ret stort problem, hvis en cheftræner ikke kan spare sin spillere i mindre kampe, for det går udover resultaterne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona are interested in Nice attacker Hatem Ben Arfa (29). [l'equipe]

Barcelona met with people from entourage of Hatem Ben Arfa (29) this week. Abidal took part. New meeting in next days. Contract expires [ff]
Det må bare ikke være rigtigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Ben Arfa simpelthen. At vi er helt derude..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Hahah, Ben Arfa har spillet en forrygende sæson i Nice, og jeg kan godt lide ham, men lad lige vær.
Besides probable return of Villarreal player Denis (22), Barcelona's transfer priorities are a centre back and an experienced forward. [tv3]


Vi kommer nok ikke uden om, at det bliver en ældre angriber, desværre.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Det må meget gerne være en ældre rutineret angriber som kan tage sig til takke med at være indskifter, men samtidigt være så snu at udnytte de minutter han får.

Jeg synes stadig at det er en fejl vi ikke kigger efter en box-til-box midtbanespiller, men det er måske fordi Turan stadig er en del af truppen, alt afhænger nok om han rejser eller om man vil prøve at tilpasse ham stilen.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Deco
Indlæg: 29
Tilmeldt: lør apr 18, 2015 10:45 am
Har takket: 17 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Deco »

hvad med Alessio Romagnoli?
Kunne han ikke være det friske input i forsvaret fra næste sæson?

Han har kæmpe potentiale og er vel forhåbenligt billigere end de andre mega hypede unge forsvarspillere vi ellers har haft kig på.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster