Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af TheFynbo »

Jeg kiggede lige på ham shantas insta.. Et af kampbillederne er fra fjordager if. De spillere som er med på billedet spiller serie 3. Haha han er godt på vej
#jesuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

Han er muligvis til grin, men han tjener penge på det. Det er et eller andet sted en bedrift i sig selv. De fleste andre deler ud af deres liv på Facebook uden at få en øre for det.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Storken skrev:Han er muligvis til grin, men han tjener penge på det. Det er et eller andet sted en bedrift i sig selv. De fleste andre deler ud af deres liv på Facebook uden at få en øre for det.
C.R eller fynboen?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

Skydefinten skrev:
Storken skrev:Han er muligvis til grin, men han tjener penge på det. Det er et eller andet sted en bedrift i sig selv. De fleste andre deler ud af deres liv på Facebook uden at få en øre for det.
C.R eller fynboen?
Hr. Wannabe :)

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Mkj 77 »

Hvordan ved du han tjener penge på det?

Udfra huset at bedømme ser det ikke ud til hans forældre mangler penge og måske er det dem der financierer hans idealisering af den anden tosse

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

Mkj 77 skrev:Hvordan ved du han tjener penge på det?

Udfra huset at bedømme ser det ikke ud til hans forældre mangler penge og måske er det dem der financierer hans idealisering af den anden tosse
Jeg ved ikke om han benytter sig af Product Placement, da jeg ikke tjekker hans Instagram. Jeg kan derfor heller ikke vide om han egentlig tjener penge. Han skaber dog værdi i form af eksponering og følgere. Det kan han tjene penge på, hvis han vælger at gøre det. Den mulighed har vi andre ikke, da vores liv er uinteressant for alle andre med undtagelse af vores nærmeste.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Mkj 77 »

Storken skrev:
Mkj 77 skrev:Hvordan ved du han tjener penge på det?

Udfra huset at bedømme ser det ikke ud til hans forældre mangler penge og måske er det dem der financierer hans idealisering af den anden tosse
Jeg ved ikke om han benytter sig af Product Placement, da jeg ikke tjekker hans Instagram. Jeg kan derfor heller ikke vide om han egentlig tjener penge. Han skaber dog værdi i form af eksponering og følgere. Det kan han tjene penge på, hvis han vælger at gøre det. Den mulighed har vi andre ikke, da vores liv er uinteressant for alle andre med undtagelse af vores nærmeste.
Du har tjek på det;)

Men jeg ved nu ikke om hans liv er mere interessant end min nabos;)
Der er jo ikke noget i det, andet end at han udviser en, i min optik, bekynrende adfærd, der tenderer skizofreni eller narcissisme.

Men nok om det, hvordan kan man se det der product placement bliver benyttet?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

Mkj 77 skrev:
Storken skrev:
Mkj 77 skrev:Hvordan ved du han tjener penge på det?

Udfra huset at bedømme ser det ikke ud til hans forældre mangler penge og måske er det dem der financierer hans idealisering af den anden tosse
Jeg ved ikke om han benytter sig af Product Placement, da jeg ikke tjekker hans Instagram. Jeg kan derfor heller ikke vide om han egentlig tjener penge. Han skaber dog værdi i form af eksponering og følgere. Det kan han tjene penge på, hvis han vælger at gøre det. Den mulighed har vi andre ikke, da vores liv er uinteressant for alle andre med undtagelse af vores nærmeste.
Du har tjek på det;)

Men nok om det, hvordan kan man se det der product placement bliver benyttet?
Do I detect a note of sarcasm :grin:

Jeg kan komme med et praktisk eksempel. Hvilket et af disse to billeder indeholder umiddelbart product placement:
Billede
Billede

Løsning:
Det gør de i teorien begge to. Det er dog tydeligt på det første billeder, hvor der er en eller anden ligegyldig protein shake. Det andet billede er faktisk også product placement, men det er svært at se ud fra billedet. Hun er dog betalt for at være på hotellet, hvor billedet er taget. De omtaler ofte produktet i billedteksten, hvis de har fået penge for at promovere produktet. Det er endda lovpligtigt i Danmark at gøre opmærksom på det, hvis der er tale om product placement.

Hvis du har et abonnement hos Politiken:
http://politiken.dk/magasinet/feature/E ... g-twitter/

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Pia <3
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:Pia <3
Et hjerte?

Billede

;-)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Pia <3<3
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Følger hende nu også. Hun får godt nok spyttet nogle fotos afsted. Men jeg overlever.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Mkj 77 »

Storken skrev:
Mkj 77 skrev:
Storken skrev:
Mkj 77 skrev:Hvordan ved du han tjener penge på det?

Udfra huset at bedømme ser det ikke ud til hans forældre mangler penge og måske er det dem der financierer hans idealisering af den anden tosse
Jeg ved ikke om han benytter sig af Product Placement, da jeg ikke tjekker hans Instagram. Jeg kan derfor heller ikke vide om han egentlig tjener penge. Han skaber dog værdi i form af eksponering og følgere. Det kan han tjene penge på, hvis han vælger at gøre det. Den mulighed har vi andre ikke, da vores liv er uinteressant for alle andre med undtagelse af vores nærmeste.
Du har tjek på det;)nu

Men nok om det, hvordan kan man se det der product placement bliver benyttet?
Do I detect a note of sarcasm :grin:

Jeg kan komme med et praktisk eksempel. Hvilket et af disse to billeder indeholder umiddelbart product placement:
Billede
Billede

Løsning:
Det gør de i teorien begge to. Det er dog tydeligt på det første billeder, hvor der er en eller anden ligegyldig protein shake. Det andet billede er faktisk også product placement, men det er svært at se ud fra billedet. Hun er dog betalt for at være på hotellet, hvor billedet er taget. De omtaler ofte produktet i billedteksten, hvis de har fået penge for at promovere produktet. Det er endda lovpligtigt i Danmark at gøre opmærksom på det, hvis der er tale om product placement.

Hvis du har et abonnement hos Politiken:
http://politiken.dk/magasinet/feature/E ... g-twitter/
Så blev jeg det klogere- tak;)

Så ser det ikke umiddelbart ud til at han tjener på det

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Mkj 77 skrev:
Storken skrev:
Mkj 77 skrev:Hvordan ved du han tjener penge på det?

Udfra huset at bedømme ser det ikke ud til hans forældre mangler penge og måske er det dem der financierer hans idealisering af den anden tosse
Jeg ved ikke om han benytter sig af Product Placement, da jeg ikke tjekker hans Instagram. Jeg kan derfor heller ikke vide om han egentlig tjener penge. Han skaber dog værdi i form af eksponering og følgere. Det kan han tjene penge på, hvis han vælger at gøre det. Den mulighed har vi andre ikke, da vores liv er uinteressant for alle andre med undtagelse af vores nærmeste.
Du har tjek på det;)

Men jeg ved nu ikke om hans liv er mere interessant end min nabos;)
Der er jo ikke noget i det, andet end at han udviser en, i min optik, bekynrende adfærd, der tenderer skizofreni eller narcissisme.

Men nok om det, hvordan kan man se det der product placement bliver benyttet?
Det er svært. Product appearance, product sponsoring bliver ofte mistolket som product placement.

Product placement: placering af produkter, hvor producenten har en afgørende rolle i forhold til hvad, hvor, hvornår og hvor meget produktet skal vises, hvor der bliver betalt for det. Derudover er der så nuancer ifht. informering af forbrugeren. I Danmark skal man tydeligt vise, der fremgår producet placement, hvilket man ikke skal i USA. Dog ændres de regler ofte med skiftende regeringer, når medieaftalerne skal aftales på plads.

Product sponsoring: direkte sponsorering uden der er penge involveret. Producenten har en meget lille rolle hvordan det så bliver vist.

Product appearance: Ingen af ovennævnte. Produktet er til stede, men ikke placeret på nogen måde. Man skal jo køre i en eller anden bil, bruge en eller anden telefon etc.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Mkj 77 »



Det her er simpelthen det sjoveste!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 58 gæster