Arda Turan

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Brombi »

Arda er den største Barca fan i Barcelona..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg er vild med ham!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Daluigi »

Hans tidlige svinske spil mod os, må have skyldtes den kæmpe ærgerlse over at spille mod os og ikke med os.
Forumlegende

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Jesni »

Daluigi skrev:Hans tidlige svinske spil mod os, må have skyldtes den kæmpe ærgerlse over at spille mod os og ikke med os.
Eller også bare Simeones taktik. Skulle jeg prøve at stoppe os, havde jeg også prøvet på at vinde slåskampen. Espanyol havde jo lige succes med det.

Brugeravatar
Kimbo
Indlæg: 67
Tilmeldt: ons dec 12, 2012 2:15 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Kimbo »

Arda er den spiller jeg altid har savnet i Barca, han bliver god i de kampe hvor hårdhed og dueller overstråler poleret spil. Som fx. de sidste par opgør mod elendige Espanlort :sick:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Brombi »

Kimbo skrev:Arda er den spiller jeg altid har savnet i Barca, han bliver god i de kampe hvor hårdhed og dueller overstråler poleret spil. Som fx. de sidste par opgør mod elendige Espanlort :sick:
Enig. Jeg håber bare han kan holde sig skadesfri. Det har været hans store akilleshæl.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Mere af det her. Ellers ryger skægget.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Daluigi »

Brombi skrev:
Kimbo skrev:Arda er den spiller jeg altid har savnet i Barca, han bliver god i de kampe hvor hårdhed og dueller overstråler poleret spil. Som fx. de sidste par opgør mod elendige Espanlort :sick:
Enig. Jeg håber bare han kan holde sig skadesfri. Det har været hans store akilleshæl.
Vi har indtil videre ikke set ret meget godt for hans fødder! Han virker direkte doven til tider, og den vildskab han havde er fuldstændig væk i Barca.

Tag f.eks Sevillas mål i weekenden. Manden kan jo se en fri spiller inde i feltet, han vælger dog alligevel at lunte tilbage!!! Det er bare ikke i orden! Fair nok at hans rolle måske er at ligge og sideforskyde og fordele bolde, men når man har mulighed for at hjælpe defensivt, så gør man det!! Især når man er købt ind for at levere et stort løbearbejde på midtbanen!
Forumlegende

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Skydefinten »

Jeg har ikke den bedste hukommelse, men skulle Raki også lige bruge en periode til at finde sin plads på dette smukke hold?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Storken »

Skydefinten skrev:Jeg har ikke den bedste hukommelse, men skulle Raki også lige bruge en periode til at finde sin plads på dette smukke hold?
Der er trods alt forskel på at være lidt ude af sync med holdet og manglende løbevillighed. Man kan sgu altid løbe.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15200
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Lopezzz »

Han skal først finde ud af om han skal spille på banen eller tage med hjem :grin:
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Skydefinten »

Storken skrev:
Skydefinten skrev:Jeg har ikke den bedste hukommelse, men skulle Raki også lige bruge en periode til at finde sin plads på dette smukke hold?
Der er trods alt forskel på at være lidt ude af sync med holdet og manglende løbevillighed. Man kan sgu altid løbe.
Ikke hvis man er doven af natur;)

Han løber også. Har selv set det. Bare for lidt og for langsomt:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Storken »

Skydefinten skrev:
Storken skrev:
Skydefinten skrev:Jeg har ikke den bedste hukommelse, men skulle Raki også lige bruge en periode til at finde sin plads på dette smukke hold?
Der er trods alt forskel på at være lidt ude af sync med holdet og manglende løbevillighed. Man kan sgu altid løbe.
Ikke hvis man er doven af natur;)

Han løber også. Har selv set det. Bare for lidt og for langsomt:)
Hehe :grin:

Jeg havde ikke de store forventninger til Arda alligevel, så det er egentlig ikke fordi, at jeg er skuffet over hans præstationer. Jeg kan faktisk godt lide hans karakter.

Jeg vil dog vente med at bedømme hans bidrag til en gang i næste sæson. Han skal have en fair chance for at bevise sit værd. Neymar var trods alt heller ikke altid lige fantastisk i sin første tid. Arda er dog allerede 29 år gammel, så tiden er ikke hans ven.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Skydefinten »

Enig.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Piquénbauer »

Arda Turan was the player who recovered most balls (9) in the game against Eibar #fcblive [via weloba]
This!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster