Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jurij »

Guess who's back!

Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvad fanden er der galt med ham? Helt seriøst?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Adddr!

Ikke engang på mit serie-hold ser man sådan en attitude. Verdens bedste til at tude.

Han jubler mere ved at score til 6-0 mål end et 1-0 mål til holdet.
Senest rettet af Skydefinten tors apr 30, 2015 2:58 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Jesni skrev:Jeg elsker ekstrabladet.
Du må VIRKELIG være bitter for tiden. Narcissisten med de psykopatiske træk folder sig ud i fuld flor her til foråret.
Forumlegende

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tolquhon »

Hans ufattelige vindermentalitet skinner virkelig igennem for tiden...! :roll:
But seriously - han er nok bare træt af, at han ikke kan trække fra Messi i kapløbet om at blive topscorer. Dog lidt træls at have sådan en type på holdet.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Ronaldo er i øvrigt 3 afslutninger fra at runde 200 La Liga afslutninger i denne sæson. Han kommer til at have haft over 200 afslutninger 6 sæsoner i streg. Til sammenligning har Messi kun haft over 200 afslutninger i én sæson. Den sæson fik han scoret 50 mål. Ronaldo har ikke haft en eneste sæson med en conversion rate på over 20%. Han er tæt på at nå det i denne sæson, men er lige nu på 19,797%. Til sammenligning har Messi kun haft én sæson med en conversion rate på under 20%, hvilket var sidste sæson hvor han sluttede på 17,500%. Det er stadig en conversion rate der slår Ronaldo i de 5 foregående sæson, hvor hans bedste var 17,424% i 2011-2012. Ronaldo er ganske vist en fantastisk målsluger - men effektiv skal han ikke beskyldes for at være.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Daluigi skrev:
Jesni skrev:Jeg elsker ekstrabladet.
Du må VIRKELIG være bitter for tiden. Narcissisten med de psykopatiske træk folder sig ud i fuld flor her til foråret.
Nej, hvorfor det? Hvis man ser på opstillingen af overskriften, lyder "eksperter" - i mit hoved - som eksperter, som har faglig viden omkring emnet, men når du læser artiklen er eksperterne fodboldfaglige eksperter. Fremstillingen er som altid fordrejet på eb.dk.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af klogfyr »

Hvorfor er det en pinlig afsløring? Det er sgu da kun pinligt hvis Ronaldo selv havde udtalt at han havde doneret det beløb.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Kan heller ikke lige se det pinlige i afsløringen? Altså hvem var kilden til løgnen? Går ikke udfra at Ronaldo selv har fyret den afsted. Lamt.
Forumlegende

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Daluigi skrev:Kan heller ikke lige se det pinlige i afsløringen? Altså hvem var kilden til løgnen? Går ikke udfra at Ronaldo selv har fyret den afsted. Lamt.
Kan jeg heller ikke se. Medierne prøver nogen gange for meget. Og hvorfor skulle Ronaldo lyve om sådan noget?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

klogfyr skrev:Hvorfor er det en pinlig afsløring? Det er sgu da kun pinligt hvis Ronaldo selv havde udtalt at han havde doneret det beløb.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Ja det ved jeg ikke. Kan heller ikke selv se det pinlig i det her.

Grunden til jeg postede det herinde var, fordi jeg troede folk herinde havde postet linket om, at han havde doneret de 5-6 millioner pund. Men det må åbenbart have været en anden side, og så FB, hvor folk gik helt amok, mente han var så meget bedre menneske end Leo og alt andet.

Det var ikke for at rakke ned på ham, men bare vise, at folk nogengange opfinder ting som slet ikke har fundet sted.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Badabing »

Daluigi skrev:Kan heller ikke lige se det pinlige i afsløringen? Altså hvem var kilden til løgnen? Går ikke udfra at Ronaldo selv har fyret den afsted. Lamt.
Det er som regel en eller anden fan, der prøver på at få ham til at redde lidt ansigt efter en dårlig kamp. Ligesom det der med det der hak i frisuren, der skulle forestille sig at være et eller andet med en fan der var blevet opereret i hjernen, og mærket i håret skulle forestille aret, som også var en falsk historie.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af kklaus »

Visca El Barca skrev:
klogfyr skrev:Hvorfor er det en pinlig afsløring? Det er sgu da kun pinligt hvis Ronaldo selv havde udtalt at han havde doneret det beløb.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Ja det ved jeg ikke. Kan heller ikke selv se det pinlig i det her.

Grunden til jeg postede det herinde var, fordi jeg troede folk herinde havde postet linket om, at han havde doneret de 5-6 millioner pund. Men det må åbenbart have været en anden side, og så FB, hvor folk gik helt amok, mente han var så meget bedre menneske end Leo og alt andet.

Det var ikke for at rakke ned på ham, men bare vise, at folk nogengange opfinder ting som slet ikke har fundet sted.
Det startede med et billede på nettet, efter Leo havde givet Neymar et straffespark, hvor der stod noget i stil med, at Leo blev kaldt sympatisk for at give straffesparket til Neyo, mens Ronaldo blev kaldt arrogant og selvisk selvom han havde doneret X millioner til whatever... Det overlevede cirka 3 dage, inden det døde igen. Yderligere et par dage efter begyndte "seriøse" medier så at bringe historien.... Pinligt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 98 gæster