Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Batistuta havde i hvert fald gjort sig fortjent til sit navn :)
Uha, jeg går helt i selvsving når nogen nævner Batistuta. Han var, sammen med Totti, den første fodboldspiller der for alvor vandt mit hjerte og min opmærksomhed.
De så sgu godt ud sammen.

Billede

Jeg får helt lyst til at få langt hår :-)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Batigol var sej. Fandens sej. Der er seriøst akut mangel på seje 9'ere.
#jesuisSheep

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Norwegian outlet VG reporting that 15-year old Martin Ødegaard and his father have been invited to FC Barcelona http://t.co/3Vf5CtYydH

The visit would be for Ødegaard and his father to check out the facilities and get to know the club.

VG are also reporting that Barcelona have been to watch Ødegaard on three occasions and that his father have been in talks with them.

Ødegaard himself was asked by VG about possibly visiting clubs but said it would only be an option for him when the season ends in November.

Ødegaard has been included in Norway's squad for the upcoming EURO 2016 qualifiers against Bulgaria and Malta.
Giv mig min sko tilbage, røv!

BarçaDK

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarçaDK »

Han er så hjernedødt god af sin alder, at det bør være en no-brainer, hvis han er interesseret.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Billede

Om ham Martin der, mand.

Og hold nu op hvor minder han mig meget om Falk i sit spil og sine bevægelser. Det er så så så synd at Falk har været ramt så meget af skader og en svag psyke, virker det til. Hvad han ikke kunne have blevet til.

Det er bare hjernedødt at man som 15 årig kan spille i den bedste norske række, wtf. Hvad siger det noget om, spilleren eller ligaen. ;)!
Allez...

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... liverpool/

Øv! Håbede ellers at vi kunne få ham!!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Elbarca »

Der står intet, om at det er for sent at hente ham.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tolquhon »

Det har i lang tid været offentlig viden, at hele hans familie er Liverpool-fans, og han siger intet nyt her:

- Liverpool har altid været min drømmeklub, siger Ødegaard til Sport Bild.

- Men det vil ikke påvirke min beslutning, når jeg vælger en ny klub. Det vigtigste er at finde den klub, der er bedst for mig og min udvikling. Det er ikke nødvendigvis Liverpool.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/a ... en-om-reus

Det kunne være så fedt! :grin: Men sker desværre ikke, da jeg ikke tror Reus vil slås om pladserne med Neymar og Suarez. Og for slet ikke at tale om hans høje løn, for en rotationsspiller.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Lular »

Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/a ... en-om-reus

Det kunne være så fedt! :grin: Men sker desværre ikke, da jeg ikke tror Reus vil slås om pladserne med Neymar og Suarez. Og for slet ikke at tale om hans høje løn, for en rotationsspiller.
Ordene "Reus" og "rotationsspiller" i samme sætning harmonerer ikke rigtig i mine ører. Reus er klasse. Toppen af poppen. Han kan sagtens spille offensiv midtbane, så han behøver ikke kæmpe mod Ney/Messi/Suarez.

Faktisk så vil Reus passe decideret perfekt ind i LE's strategi hvor vores midtbanespillere spiller bredt. Så vil Reus komme ind at kæmpe mod Rakitic/Xavi/iniesta, hvor han imo er en klasse bedre end rakitic og friskere/helt anden type spiller en Xavi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Reus vil muligvis passe ind i Luchos spillestil, men vil han passe ind i Barcelonas? Reus minder, for mig, om Neymar. Men han har nogle lidt større bevægelser og trives med plads omkring sig. Han er lidt mere fysisk, men knap så teknisk som Neymar. Han vil formentlig gøre nogle gode ting i Barca, men jeg tvivler på at han kommer af den simple grund, at vi har tre store spillere i klubben på de foreste tre pladser. Jeg tror ikke at han vil stå i skyggen af dem.
Visca el Barca

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Bager skrev:Reus vil muligvis passe ind i Luchos spillestil, men vil han passe ind i Barcelonas? Reus minder, for mig, om Neymar. Men han har nogle lidt større bevægelser og trives med plads omkring sig. Han er lidt mere fysisk, men knap så teknisk som Neymar. Han vil formentlig gøre nogle gode ting i Barca, men jeg tvivler på at han kommer af den simple grund, at vi har tre store spillere i klubben på de foreste tre pladser. Jeg tror ikke at han vil stå i skyggen af dem.
Han skal bare spille Iniestas plads.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg håber virkelig ikke at skal spille på midten hvis han skulle komme. Det ville være spild af hans hurtighed og udfordringer. Jeg ser han som kantspiller, og desuden synes jeg en centrale midtbane hos os, skal være virkelig god i pasningsspillet og kreativ. Og så god mindes jeg ikke Reus er. Det er fint nok når han spiller som hængende angriber, på en kontrahold.
Senest rettet af Drake fre nov 14, 2014 8:18 pm, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

neymarJR

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af neymarJR »

REUS SKAL KØBES !!!!!!!!!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Skal vi virkelig købe Reus for at forstærke midtbanen? Altså, han kunne være en nice backup at have på bænken i stedet for Pedro.. Men er han virkelig hvad vi har brug for lige nu? Jeg vil i hvert fald ikke give ham Iniesta's plads, never. Hvor skal Iniesta så spille? Jeg håber bare han ender alle andre steder end i Madrid. Og også Bayern.

Koke, Oliver Torres, Verrati, Gündogan, Miralem Pjanic og Lars Bender ville jeg hellere have til klubben, de er rigtige gode spillere på alle måder, især Pjanic og Koke, Bender er mest defensiv orienteret, men man skal ikke tage fejl af ham, han er meget, meget løbestærk og er samtidig høj og stærk. Han har også været linket sammen med os. Jeg vil selvfølgelig gerne have Reus til klubben, hvem vil ikke det? Men jeg er bare ikke enig i at han ville være løsningen til vores problemer.

Vi skal heller ikke glemme vores transferban og at vi måske slet ikke er med i kampen om at hente Reus. Og nu synes jeg heller ikke at vi har set hvordan vi vil spille endnu, der skal styr på systemet og så må Rakitic, Busi og Iniesta gerne blive en fast midtbanetrio så de kan blive en stabil midtbane. Der skal bare styr på systemet og spilletsilen. En ting er sikkert, hvis vores transferban forbliver og Xavi forlader os i næste sæson, samt at Rafinha forsat er skadet så meget, så kan det blive en meget lang transferban.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 72 gæster