Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

FCBarcelonaChr skrev:Kommer fandme også til at savne Cesc, håber Rakitic kan tage ordenligt over for ham..
Hvis det var meningen Cesc skulle overtage Xavis plads denne sæson. Så håber jeg ikke at Rakitic skal tage over for ham.

Jeg synes at hvis vi skal have Rakitic, så skal han være backup. Men så skal Xavi også sælges, for jeg ser heller ikke ham som fast starter.. Det lover ikke godt for denne her sæson. Tror det bliver et skuffende transfer vindue :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Xavi er nok på vej væk...

Sommeren ser ud til at blive mere drastisk end jeg regnede og håbede med, hvis vi ender med at være uden både Xavi og Fab centralt.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Xavi er nok på vej væk...

Sommeren ser ud til at blive mere drastisk end jeg regnede og håbede med, hvis vi ender med at være uden både Xavi og Fab centralt.
Ja, det er ret vildt.

Det virker bare så dumt, næsten amatøragtigt, hvis man sælger Cesc uden at have fået Xavis fremtid på plads. De fleste meldinger går på, at han først snakker med Lucho efter VM. At miste Cesc er i sig selv nedgradereing synes jeg, en svækkelse eller i bedste bedste fald status quo. Det kommer an på, hvem vi erstatter ham med.

Men at miste både Xavi og Cesc i samme transfervidnue, samtidig med at man har mistet Puyi og Victor er helt klart en svækkelse af holdet, og det uanset hvem man erstatter dem med.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1599
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

emo skrev:Xavi er nok på vej væk...

Sommeren ser ud til at blive mere drastisk end jeg regnede og håbede med, hvis vi ender med at være uden både Xavi og Fab centralt.
US and A?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona will pay 15M plus incentives for Sevilla midfielder Ivan Rakitic (26), who will join for five years, until 2019. [dimarzio]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona have decided to sign two midfielders this summer. Rakitic is close to signing and negotiations on Koke have started. [sport]

Hvis det er rigtigt så er det et farvel til xavi... Tror jeg dog ikke da koke stadig vil være alt for dyr.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Qwade »

phpBB [video]


Nu hvor vi har mistet V.V og Pinto, så burde vi næsten købe kloningen imellem de to, Janot?

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Rakitic er en dygtig spiller, men ved ikke helt om han er god nok til Barca..
Hans teknik er god, men hans arbejdsrate er vist ikke, så Enrique skal få ham til at knokle! :-P..

Hvad siger folk til hvis vi henter ham?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

The great @MigRico says that an intermediary asked Red Bull Salzburg about Jonathan Soriano on Barca's behalf.
Hvad angår Rakitic, så er han ikke top-top klasse spiller. Men disse behøver man hellere ikke, når man er en del af et godt hold, så præsterer man også. Havde været imod et køb af ham hvis det var for 35-40mill, men for 15-20 mill synes jeg sq at han er værd at prøve, taget i betragtning at Song kostede, hvad 19 ?
Allez...

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jep, Song kostede omkring de 20, så det er ikke helt galt med Rakitic til 15+5 i variabler.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Lol en TV-målmand, ham Janot. Ikke mange bolde han holder, men han har da om ikke andet rimeligt vilde reflekser og gør tingene unødigt spektakulært.

Om Rakitic, så synes jeg han virker til at være et fornuftigt køb. Han har spillet rigtig godt i år. Og han virker til at have en god mentalitet, og er også anfører i Sevilla.
At han betragtes som værende uarbejdsom... tjah, synes egentlig det er imponerende han overhovedet kan være prof-spiller
http://www.espnfc.com/player/102251/ivan-rakitic

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Synes også, at man gør ham dårligere end han er eller undervurderer ham(Rakitic). Han har været i Sevilla i tre sæsoner nu, hvor han har gjort det godt de to seneste sæsoner. Han havde nogle vanskeligheder i sin første sæson, hvor han skulle tilvænne sig ligaen og holdet, men siden da, har han været god. En af profilerne i ligaen i den netop afsluttede sæson, og han var også en af profilerne i ligaen i sæsonen 2012/2013. Han var også god i Schalke. Det er en midtbanespiller med masser af erfaring og så til 15-20 mio. euro.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Glemmer ikke hans assist fra kampen imod Real i den forhenværende sæson!

Jo mere jeg ser med manden tænker over det, så tror jeg at Rakitic bliver en gevinst hvis vi henter ham!
Senest rettet af B-Freak fre jun 06, 2014 1:59 pm, rettet i alt 4 gange.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Guardiola skrev:At han betragtes som værende uarbejdsom... tjah, synes egentlig det er imponerende han overhovedet kan være prof-spiller
http://www.espnfc.com/player/102251/ivan-rakitic
haha jeg må også sige at han er utrolig atletisk taget sin størrelse i betragtning. Han burde måske overveje at blive nose tackle i NFL.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Guardiola skrev: At han betragtes som værende uarbejdsom... tjah, synes egentlig det er imponerende han overhovedet kan være prof-spiller
http://www.espnfc.com/player/102251/ivan-rakitic
:lol: ... Havde overset det med vægten... 159 kg... Jep, imponerende at han overhovedet er prof-spiller så.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 21 gæster