Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Man kunne eventuelt også kigge mod Brasilien, hvor blandt andet Dedé render rundt.

Der er ikke udpræget meget materiale på Youtube, men hvis man gerne lige vil se, hvordan han spiller:

phpBB [video]
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg synes ikke vi skal give så mange penge for en CB som kun har spillet en rigtig god sæson. Jeg kan godt forstå det, hvis man vil gå langt for at hente Benatia, en mand der har spillet godt i nogle sæsoner i træk. Jeg kan dog ikke forstå hvorfor vi skal hente en ung knægt der skal være starter, ærlig talt synes jeg vi hellere skulle give Bartra chancen hvis Laporte er den eneste mulighed.

Jeg synes ikke Laporte virker bedre, Bartra havde bare en træner, der af en eller anden årsag ikke ville give ham chancen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Jonathan Soriano er forresten ikke blot topscorer i sin liga, han er også farligste mand i Europa League.

Han ha tidligere været i klubben, han har sæson efter sæson scoret latterligt mange mål, han er formentlig villig til at tilbringe en del tid på bænken og han koster næppe ikke mere end 10 mio. euro.

Hvilken angriber er mere oplagt som reserve?

EDIT: Han blev tilmed kaptajn i Salzburg allerede efter halvandet år i klubben, og så laver han naturligvis også dem her:
phpBB [video]
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg synes ikke vi skal købe Soriano. Jeg ser hellere en stor angriber, som er rigtig stærk i luften som fx. Llorente.
Så kan det være vi kan bruge indlæg til bare en smule ;-)

Jeg se også at vi skal gå efter Agüero, ud over Llorente. Hvis vi får en rigtig god pris for Alexis, som lader til at forlade os. Ved ikke om det realistisk med Agüero, men man har lov at drømme ;-)

Messi--Agüero--Neymar

Backup: Llorente og Deulofeu (Iniesta)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Drake skrev:Jeg synes ikke vi skal købe Soriano. Jeg ser hellere en stor angriber, som er rigtig stærk i luften som fx. Llorente.
Så kan det være vi kan bruge indlæg til bare en smule ;-)

Jeg se også at vi skal gå efter Agüero, ud over Llorente. Hvis vi får en rigtig god pris for Alexis, som lader til at forlade os. Ved ikke om det realistisk med Agüero, men man har lov at drømme ;-)

Messi--Agüero--Neymar

Backup: Llorente og Deulofeu (Iniesta)
En rigtig fløj som backup? Den går vist ikke.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

New Barcelona coach Luis Enrique has approved the possible signing of Fiorentina player Juan Guillermo Cuadrado (25). [md]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Der går åbenbart rygter om at vi vil offentliggøre endnu en spiller på lørdag... Det virker dog lidt for godt til at være sandt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Der går åbenbart rygter om at vi vil offentliggøre endnu en spiller på lørdag... Det virker dog lidt for godt til at være sandt!
Næh. Inb4 Bendtner.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jakob »

Er Cuadrado en erstatning for Alves? I så fald er jeg lidt skeptisk. Jeg ser hellere vi får en fysisk bæst på højre back nu når vi har Alba på venstre. Det fungerede meget bedre da vi havde en tilbageholdende Abidal på venstre, og en ekstremt offensiv Alves i højre. Langt bedre balance i forsvaret.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

https://twitter.com/lucasammr

Aner ikke hvem manden er, men shit hvor får han pushet nogle rygter. Gætter på, at 99% af det er bullshit, men det er stadig underholdende,
Enrique wants a mobile 9. Starting and cutting in from the wing. Llorente does not fit that. He’s a decoy name.
FCB is chasing Koke. Zubi already approached ATM to buy him. #CatRadio
Club is waiting to see what will happen to Xavi/Cesc before actually pushing for Koke. #CatRadio
ATM said they will listen. His clause is 60mi, but they will negotiate. Remember the Villa deal. Time to repay. #CatRadio
The Koke information came from @fgarriga. Highly rated and trustworthy Catalunya Radio journo.
Zubi played a 25 min Stegen video to the board and had to justify his choice for another 30 minutes. They wanted Courtois. #CatRadio
Just been told Cesc is extremely likely to be sold. Tata left and warned Zubi: “That one is a rotten apple”. EPL bound.
(Bigass lol)
The information about Koke came from @xavicampos, not @fgarriga. Sorry for the mixup. Both are extremely reliable and trustworthy.
(Whoops)
Zubi and the board are using decoy targets, the same strategy Klopp uses. Caballero and Mathieu are not the players wanted. Humo.
Cuadrado seems a real deal. They wanted to move forward, Enrique told them to wait, and now it seems to be approved. Cant be sure, though.
Especially since they said they wanted a tall RB and a mobile 9. Not another winger, especially not a “RB” that isnt even one.
If Cuadrado comes, Pedro AND Alexis could leave. He aint coming cheap, and Deulofeu is back.
From all the noise going around, I would focus on: Navas, Laporte, Benatia and Koke. All came from good sources. The rest, gambles.
@lucasammr Have been told a month back about Cesc leaving Barca and moving to London.He has been also notified.Your tweet gives hope on that
The only people that actually know dentails about Cesc’s contract are FCB and Arsenal people. Most journalists LIE about it.
What I heard is:
- Arsenal has first refusal if we sell
- They get to pay the same price we did in 2011 (1/2)
- If we sell him for another team, they get 50% of whatever is paid above his selling price in 2011. Not 50% of the whole sale! (2/2)
.@lucasammr @barcastuff Benatia gave an interview to moroccan tv saying he wont renew+he has offers frm BAR+CITY+BYR http://bit.ly/1qZaUG6
Benatia. I think he’ll soon be announced. “UCL final? “Forget that, he’s the CB you’ve all been waiting for 3 years!” #nuñismo
Benatia (Roma): "Clubs like Barça, Bayern, Man City, make every player dream. My agent is dealing with things, I think we'll have news soon"
#LRT His agent was at BCN yesterday. Very likely to happen.
I sincerely hope Di Marzio’s track record is impeccable. David Luiz to PSG and Marquinhos to us would be a dream come true.
Especially if the 20mi price tag on Marquinhos is right. 36mi for Laporte, however excellent he may be, is too much.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Tror jeg vil til at fyre en masse rygter af på engelsk. Har mange gode klar.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Skydefinten skrev:Tror jeg vil til at fyre en masse rygter af på engelsk. Har mange gode klar.
Man får ihvertfald rimelig meget opmærksomhed. Bare lyd overbevisende, så tror folk på dig.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Gazetta dello Sport reporting that Alexis transfer to Juventus is more or less done with Barca getting 20M + Fernando Llorente in exchange.
Hvilket så ikke helt stemmer overens med at LE gerne vil have en dynamisk 9'er.

Alexis for helvede mand, klubben er dig ikke værdig altså Barca!
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Oh no. Jeg forstår det simpelthen ikke.
Llorente? Men så skal vi jo have Alves til at banke flere høje bolde indover. Han må blive så.

Det har bare at være en vaskeægte kongehandel, som Alexis' kroner de skal være med til at generere! :roll:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Med hensyn til Cuadrado, det er imo svært at blive specielt opstemt over at købe en RM til at spille på Alves' plads. Havde hellere set at man gik efter en spiller der kunne sætte sig igennem defensivt og også være til stor hjælp på dødbolde. Nu har jeg så heller ikke set ham spille overhovedet, men hey, jeg ville ikke bytte Alba for nogen anden på hans plads i verden, måske Cuadrado også bliver en success.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 88 gæster