Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

amirjanzel

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af amirjanzel »

Kompany er overvurderet.

Kender ikke Schar, så aner ikke, hvor interessant han i virkeligheden er, men på min liste er Benatia stadig 1. prioritet. Når han kunne få styr på både Udineses og Romas defensiv, burde han også kunne gøre bare et eller andet for os.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Kompany har i hele sæsonen vist tegn på at han er på vej i den forkerte retning. Jeg kan ikke se noget som helst der taler for at købe ham. Han er på toppen af sin karriere, eller det er han jo så ikke engang, hvilket vil sige at han er ekstremt overpriced. Han spiller for et hold der ikke mangler penge, hvilket betyder at han vil være endnu mere overpriced. Derudover ville han kræve en tosset løn. Sidst har han i løbet af denne sæson, som sagt, lignet en mand der har haft sin bedste sæson. Jeg kan ikke se én eneste grund til at bruge latterligt mange penge på ham.

amirjanzel

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af amirjanzel »

Sissoko (agent Benatia): "PSG, Barça, Man Ud, City, Bayern? Roma know several big clubs are interested, we'll now first meet with them" [eq]
Det ville være så lol, hvis PSG også snuppede ham. Thiago Silva, Marquinhos, Alex og Benatia ville næsten være for meget af det gode.

Rivaldowski
Indlæg: 75
Tilmeldt: tirs apr 01, 2014 9:25 pm
Geografisk sted: Hvidovre
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Rivaldowski »

Man får nærmest helt ondt af Roma. De kan sgu finde ud af at gøre nogle gode fund med forsvarsspillere.
Sidste år var det Marquinhos og nu Benatia.
All times are good, when old.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Sissoko (agent Benatia): "PSG, Barça, Man Ud, City, Bayern? Roma know several big clubs are interested, we'll now first meet with them" [eq]
Er ham Benatia virkelig så god?? Synes ikke at jeg har hørt så forfærdelig meget om han, ud over her inde.

Er der nogle spillere man kan sammenligne ham med i spillestil og niveau?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Spillestil: En rigtig god forsvarsspiller.
Niveau: Højt.

Jeg ved ikke om det er fyldestgørende. Det er det nok ikke.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Benatia er i hvert fald modsat det her, eller det er, hvad jeg har hørt, men ved ikke om det er tilstrækkeligt nok for dig:

Billede
Billede
Billede
Billede

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Jeg er overbevist. Lad os købe ham (når vi kan...)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

Er træt af halve løsninger i vores forsvar på CB pladsen. Når der skal købes ind, skal det være en erfaren og etableret mand fra øverste hylde og ikke et talent, en spiller der har haft én god sæson osv., der skal sikkerhed til.
Pris er tæt på "I don't care", det hul skal bare lukkes ASAP.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Ponte skrev:Er træt af halve løsninger i vores forsvar på CB pladsen. Når der skal købes ind, skal det være en erfaren og etableret mand fra øverste hylde og ikke et talent, en spiller der har haft én god sæson osv., der skal sikkerhed til.
Pris er tæt på "I don't care", det hul skal bare lukkes ASAP.
Hvem foreslår du? Thiago Silva kan vi godt glemme alt om. Også selvom du er ligeglad med prisen. For det er Bartomeu og Zubizaretta altså ikke. Af gode grunde. David Luiz er pisse dyr og pisse ringe som centerback. Han fungerer kun som defensiv midtbane i mine øjne. Kompany er formentlig ligeså dyr som Thiago Silva - og som sagt synes jeg ikke at Kompany har vist noget i denne sæson, der indikerer at han er værd at smide en halv milliard kroner efter. Så vil jeg hellere have en eller anden ung fyr vi kan udvikle på og så satse på en Bartra-Piqué konstellation, med Mascherano og 'The New Guy' som reserver. Måske Éder Balanta? Ham bliver der fortsat skrevet varmt om i diverse medier.

BarçaDK

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarçaDK »

Ja, øverste hylde med CB'er er nærmest tom for tiden. Køb to halvunge halvgode halvlovende halvbillige halvdyre. Eller tre. To. Så må én af dem eller Bartra fandeme slå til!

amirjanzel

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af amirjanzel »

Villarreal midfielder Bruno Soriano (29) is Barcelona's alternative for Dortmund's Gundogan, who continues to have physical problems. [elc]
Kan umuligt være sandt. Bruno ville dog være velkommen som erstatning for Song, når sidstenævnte bliver solgt til sommer. Formentlig noget billigere i drift og stadig en opgradering på banen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

amirjanzel skrev:
Villarreal midfielder Bruno Soriano (29) is Barcelona's alternative for Dortmund's Gundogan, who continues to have physical problems. [elc]
Kan umuligt være sandt. Bruno ville dog være velkommen som erstatning for Song, når sidstenævnte bliver solgt til sommer. Formentlig noget billigere i drift og stadig en opgradering på banen.
Han har da været rygtet til vores klub flere gange? Og ja han er MEGET velkommen hvis det er på bekostning af den altid elendige song.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Zubizarreta had planned to sign a goalkeeper and a centre back this summer, but the board wants a more profound renewal of the squad. [md]
Interessant.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Besides return of Rafinha and Deulofeu, Barcelona could sign 4-5 players: keeper, centre back, midfielder, striker, maybe right back [elp]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 113 gæster