Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Rygterne siger, at vi har sendt vores læger til Tyskland for at undersøge Gundogan. Jeg tænker, hvis det her passer og Dortmund samt spilleren er gået med til det, så er handlen vel stortset på plads, såfremt undersøgelsen er positiv?

Det er ellers yderst sjældent, at en klub får lov til at undersøge spilleren, før forhandlingerne er gået ind i afgørende fase
Det er så tæt på umuligt, når der er tale om en spiller af Gundogan kaliber, en mand som har mange af de største europæiske klubber som bejlere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Jeg frygter den handel en smule, ja han er/har været god, men i denne sæson har han kun spillet én kamp for BvB på grund af en lang skade. Kan vi få ham meget gratis/billigt og måske sende Affe den anden vej. Kan godt frygte at hans skade har gjort at han måske kunne ende som en Affe.
Allez...

amirjanzel

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af amirjanzel »

Hvis vi kan få ham for en smule mindre end en formue, synes jeg, at han er satset værd. Kunne bringe noget tiltrængt dynamik til vores midtbane.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Man løber en risiko ved at købe ham, men nogle betaler det sig. Kan man forhandle en fair pris, så skal man overveje det, men jeg er også i tvivl omkring ham.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Med valdes skadet syns jeg vi skal gå all in på Fock.. :D

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Ikke sikkert at Morten Bruun er enig i det.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

amirjanzel

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af amirjanzel »

Dortmund's Ilkay Gundogan (23) is Barcelona's first midfield option but a medical check-up didn't take away doubts about condition. [md]

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af maba »


mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af mathi »


Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jurij »

Tænkte det også. Har nemlig set andre aprilsnar, som først kom op i dag - idiotisk ja. Men dette er i hvert fald ikke en af dem, det her er ligemitimt. FIFA ville aldrig lave sådan en aprilsnar. Jeg håber inderligt, at Ter Stegen er købt. Ellers er vi færdige. Den næsten 38 årige Pinto, som fylder 39 år til november, er ikke en, som kan vinde os CL.

Men ellers er det fuldstændig ligegyldigt, som jeg ser det. Ter Stegen er den eneste vi mangler. Vi er overfyldt på midtbanen, i angrebet og har forsvaret dækket godt af. Selv Song, Montoya, Adriano og Bartra spiller meget lidt i forsvaret. Disse spillere kan spille meget mere, og så er vi godt dækket ind. Samtidig får vi Rafinha tilbage, og så er midtbanen fantastisk farlig. Og Pedro får lidt spilletid, Tello er fuldstændig frosset ude. Som jeg ser det, så har vi en god bred trup, som sagtens kan vinde La Liga igen de næste 2 år - med en bedre målmand end Pinto.
Genopbygning status: færdig.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2603 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Hvad laver klubben nu!??? To transfer vinduer uden at kunne købe eller sælge. Hvis det passer er vi fuckt!!!!!

Jeg håber fandme ikke det er rigtigt, for så bliver jeg godt nok skuffet!!! :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bløddyret »

Transfer of Dortmund winger Marco Reus (24) could be put on hold after transfer ban. Player was waiting for Barcelona's final offer. [sport]
Reus is considering to stay at Dortmund for another year if he can't join Barcelona now. Meeting planned between agent and Barcelona [sport]
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

amirjanzel

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af amirjanzel »

What?!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Æhm ... final offer? Jeg har ikke engang hørt noget om Reus før nu?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Skysport Germany and many German sources confirmed that there is a deal BVB/FCBarcelona for Reus transfer. 35 million for this summer.

Øh?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster