Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

Blaugrana92 skrev:
Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Realgoodguy skrev:Det står selvfølgelig folk frit for at skrive hvad de vil, jeg mener blot, at det siger mere om personen bag tastaturet, end det gør om vedkommende der skrives om.
Hvis du mener at det omvendt er mig der ingen selvironi ejer, har du helt sikkert ret. Dertil er jeg simpelthen for glad for mig selv og mit smukke ydre.
Du har masser af selvironi når du kommer med sådan en påstand
Du er fandeme heller ikke til at snyde, Dalle! :cool:
Hhahahaha, epic Dalle
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

C.R har tweetet om M.U og at vende tilbage til dem - og så fjernet det igen efterfølgende. Que pasa?Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af OliverDK »

Skydefinten skrev:C.R har tweetet om M.U og at vende tilbage til dem - og så fjernet det igen efterfølgende. Que pasa?Billede


Kilde: Trollfootball

sulia.com/trollfoootball/f/560b1fc0-c2ba...1-a84d-557f1dfea82b/

Case closed. ;-)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Kilder er så overvurderet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

gygfo

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af gygfo »

PSG chairman Nasser Al-Khelaifi is set to meet Jorge Mendes in the next 48 hours to discuss a move for Real Madrid star Cristiano Ronaldo.

Goal.com

Tænk hvis Real mister både Tolken og deres bedste spiller denne sommer.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

gygfo skrev:PSG chairman Nasser Al-Khelaifi is set to meet Jorge Mendes in the next 48 hours to discuss a move for Real Madrid star Cristiano Ronaldo.

Goal.com

Tænk hvis Real mister både Tolken og deres bedste spiller denne sommer.

Så køber de Bale og Agüero.



Edit: CR vil være et kæmpe tab for Real. Muligvis større end det, at Mourinho skrider, men de vil kunne overleve, hvis de handler rigtigt ind. Man har jo ikke ligefrem badet i trofæer lige siden CR har været her. Jeg tror, at de vil få et mere homogent hold end det de har nu, hvor alt er centreret omkring CR.

gygfo

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af gygfo »

Der går samtidig rygter om, at Mou har fået frit spil på transfermarkedet, hvis han skriver med Chelsea. Rygtet siger Di Maria og Pepe står øverst på hans ønskeseddel.

Hvis både Di Maria og Ronaldo smutter fra Real, må det være et kæmpe slag ligegyldigt hvem de køber ind. Bale bliver aldrig så god som Ronaldo, og jeg tror ikke på, at Aguero vil til Real.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

Jeg tror nu snildt, at de kan finde en ordentlig erstatning for di María, hvis bundniveau er lavere end Morten Duncans. Agüero skulle eftersigende have lidt Madridista gemt i sig, så jeg tror faktisk godt, at han ville kunne lokkes, selvom han brød igennem for Atlético. Det ville dog være en skam.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

De kommer ikke til, at erstatte CR med en ligeså dygtig spiller eller dygtigere(Messi), det kan vi godt blive enige om, selvom han er Real spiller. Men de kan stadig få sig et homogent hold, og dække behovet ved, at købe de rigtige spillere til truppen, hvis CR skulle smutte.



Med hensyns til Di Maria, så er han meget svingende, og i år har han været direkte elendig, så det vil ikke være et stort tab. Pepe er ligeledes faldet fra den, og Varane har taget over. De skal dog ud og købe ind til forsvaret, men det bliver ikke et problem. De kommer ikke til, at vinde alt muligt den første sæson, for det er alt for mange omvæltninger, at man skal forholde sig til, men det hele vil falde på plads før eller senere, og så vil de begynde, at være en udfordrer igen. Jeg tror som sagt på, at de stadig ville kunne overleve, selvom CR skiftede klub.



I øvrigt overlevede Man utd da meget godt.

emo
Indlæg: 17813
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Det er altså imponerende hvad CR har opnået, små 500 kampe på klubplan og 300 mål til følge. ;-)
When they scored their 300th club goal:

Messi (25y-238d) = 365 games.
Cristiano (27y-357d) = 499 games.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Messi skal nok overgå ham. Dog er det utroligt, hvor vilde boldspillere de to er.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Messi har da overgået ham?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Lol. Læste den forkert. Dumme mig....
phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17813
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Meningen var at folk skulle tænke sig om inden de kommenterede HB. Var trick.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Gør den lige promille-venlig næste gang..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster