Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ja, og man spørger også lige sig selv.. kigge væk finten fra ca. midterlinjen ved side linjen i en situation hvor han har kroppen vendt den vej han vil spile bolden, og afleveringen er slet ikke ment som en der skal skære et forsvar / midtbane igennem, eller på nogen måde blive chance skabende.. tsk tsk tsk, det var nok bare CR's måde a sige "Se mig, se mig" !

Kigge væk finten skal udføres således:
[youtube]JyCcxJGadhc[/youtube]

Eller således:
[youtube]RulvevIFIpk[/youtube]

Eller som Kongen selv ville have gjort det:
[youtube]TF7m3-tpfxE[/youtube]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Om bolden rammer sit mål eller ej, så er det en tosset finte. Det er jo ikke fordi at modspillerne ville nå bolden, hvis han havde kigget på sin medspiller.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Er det ikke fordi Ronaldo vil forvirre Kagawa, bare i et splitsekund, så Kagawa lige præcis ikke opsnapper afleveringen? Men så kikser afleveringen totalt. Måske fordi Ronaldo forvirrer sig selv.

El LocoBarca

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af El LocoBarca »

Billede

:mrgreen:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Dytrax »

:lol:

Han mangler bare glitrende sten i øret og det famøse "Duckfase pose"

Billede


Og hvis i troede det var slemt, så spænd hellere sikkerhedsselen. For nu skal vi dybere, i bliver bange:


Billede


Vi kan jo også krone værket og dermed præsentere en "Menage a trois" som ville få selv Linse Kessler til at udbryde: "Nej satme nej.."

Billede

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Nyhuus »

Nu er det bare rygter og EB, men finder det dog alligevel interessant, at dette bliver ved med at dukke op:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 923707.ece

Har hele tiden set det som sikkert at Mourinho smutter til sommer, men CR7 har jeg alligevel ikke set komme.
Igen, nu er det bare på rygtebasis, men det lader efterhånden til at der er noget om snakken.

Vil være spændende at se, hvad real vil gøre uden Ronaldo .. Måske bygger de holdet op omkring Özil i stedet?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Jeg tror ikke de ville blive svækket af at miste ham. Så bygger de som sagt, bare op omkring en anden spiller... Men jeg ville da gerne slippe for ham i ligaen alligevel
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

Hvis han smutter, henter de med garanti enten Neymar eller Bale, og lige nu ser det ud til, at det kun er den ene, der er ledig.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Men har han ikke lige forlænget? Eller har det bare været på tale?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Champione »

Heartbreaker skrev:Men har han ikke lige forlænget? Eller har det bare været på tale?
Det er hele fundamentet for rygterne.. CR vil ifølge rygterne ikke forlænge og ønsker ny udfordring når hans kontrakt udløber i 2015..
Det er selvfølgelig ikke bekræftet - men man har jo hørt officielle historier om utilfredshed..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Nyhuus »

Jeg tror bestemt heller ikke, at det vil være en svækkelse som sådan.
Eller jo - selvfølgelig er det en svækkelse, men ikke i sådan et omfang at de skal begynde at nedtone deres forventninger for sæsonen.
Det viser historien jo .. Hver gang at Barça eller Real mister en stor profil, så dukker der en ny op.

Tror som nævnt, at det vil være spændende at se, hvem der "træder i karakter" og bærer holdet frem.
- Mit gæt bliver Özil. Men den er også oplagt :glad:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Cristiano Ronaldo

Indlæg af # 23 »

Özil bliver nok ikke spilleren der erstatter 50-60 mål pr. sæson.

Ronaldo bliver et stort tab for dem, men nu er Real i den position at de ofte får de spillere de peger på, så de skal nok finde en god spiller, ingen tivl der.

Spørgsmålet er bare hvordan Ronaldos mange mål skal erstattes og vigtigst af alt hvordan hans big game-gen skal erstattes.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

Falcao og Bale skal nok kunne pynte.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:Özil bliver nok ikke spilleren der erstatter 50-60 mål pr. sæson.

Ronaldo bliver et stort tab for dem, men nu er Real i den position at de ofte får de spillere de peger på, så de skal nok finde en god spiller, ingen tivl der.

Spørgsmålet er bare hvordan Ronaldos mange mål skal erstattes og vigtigst af alt hvordan hans big game-gen skal erstattes.
hans Big-game gen?... Der er da mange spillere, der ligesom ham, kan præsterer i store kampe.

Som det er lige nu, så bygger Real deres spil op på Ronaldo i høj grad. Synes vi har set flere eksempler på flot Madrid spil, i kampe hvor CR7 ikke var med. Det er som sagt ikke en selvfølge at man mister 60 mål pr. sæson, bare fordi man mister Ronaldo... Sårn kan man bare ikke gøre det op!

Jeg vil lige slå fast, at jeg ingenlunde negligerer Ronaldo. Manden er da vigtig og vanvittig! Men min pointe er bare, at Real sagtens kan kæmpe med om mesterskabet uden Ronaldo
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 97 gæster