Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Ved ikke hvor meget sådan en LaLiga titel har at sige, er det ikke mere Uefa/Fifa turneringerne der trækker. Man kan sige at i dem står de lige, dog har Barca vundet VM for klubhold, og Messi har tangeret CHL målscoringsrekorden, samt at slå Mullers rekord nok er så historisk at det også ville trække op.

Dunno, mål burde ikke være det afgørende, men måske det er det når en 30-40 års rekord bliver slået.
Snakker vi om kåringen som verdens bedste?.

Hvis ja, som jeg skrev i Leos tråd, jeg tror at netop hans rekord bliver meget afgørende. Det er ikke en hjemlig rekord man slår, men en europæisk. Samtidig er det legendariske Müllers rekord, det tror jeg har rigtig meget at sige, i dette tilfælde mere end La Liga titel. Han kan jo ende på 70+ scoringer i en sæson, og han kan f.eks. blive direkte involveret i 100 mål for Barca. Han får så meget omtale, og kombineret med hans talent, hvor flere og flere begynder at kalde ham som historiens bedste, så tror jeg han ender med at vinde.

Men hvis Cristiano f.eks vinder EM med Portugal, hvor han spiller en afgørende rolle, så tror jeg at Cristiano ender med titlen.

Der er dog ingen tvivl om, hvem af de to er den bedste, synes jeg. Den ene sammenligner man med en mand som Hugo Sanchez (altså en historisk målscorer), en rigtig dygtig spiller, som er en målmaskine. Den anden sammenligner man med folk som Cruyff, Maradona og de andre legender, altså historiens bedste spillere.

Jeg tror bare Leos talent er så stort, at han er svær at komme udenom. Alle Cristianos tidligere trænere siger nogenlunde det samme, at Cristianos store forbandelse er, at han spiller i Messis æra. At Sneijder blev forbigået var første gang i rigtig mange år, hvor titlerne ikke blev tillagt den helt store betydning. Leos talent var for stort, og hans spil var unik.
Senest rettet af Visca El Barca tors maj 03, 2012 12:45 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Det kan så modargumenteres med Sneijder da han vandt Serie A og Chl, så det er aldrig til at vide.
Allez...

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 33 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Nyhuus »

Synes godt nok, at CR7 leverede en meget grim og usympatisk opførsel igår .. Sad og blev helt gal hjemme i sofaen !

Tror grunden til, at mange her på forum ikke bryder sig om Cristiano's væremåde er, at vi alle er tilhængere af en spansk klub .. Formoder derfor også, at mange af os er tilhængere af den "spanske mentalitet" og tankegang.
Det er jo ikke alle i hele spanien der elsker Cristiano's måde at være på, tværtimod.
Hans egne (fans om man vil) har buhet af ham, hvilket ikke siger så lidt!

Er man tilhænger af den "spanske mentalitet", tankegang og væremåde, så tror jeg det kommer ret automatisk mht. ikke at kunne lide Cristianos måde at være på - Hater eller ej.

Man kan på ingen måde komme udenom, at han er en fantastisk atlet og fodboldspiller.
Han er i mine øjne klart verdens 2. bedste spiller.

Er dog ikke tilhænger af hans mangel på sympati for andre mennesker, hvilket i den grad blev understreget af hans opførsel igår.

Skal til sidst nævnes, at jeg bestemt ikke hater på Real .. De er dog vores rivaler, hvorfor jeg bestemt heller ikke tilbeder dem .. Kunne se flere af deres spillere på vores hold uden problemer.

Jbninc

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jbninc »

emo skrev:Det kan så modargumenteres med Sneijder da han vandt Serie A og Chl, så det er aldrig til at vide.
Nej, der findes altid undtagelser, men i det store hele plejer det at spille væsentligt ind.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af rummenigge »

FCBarcelonaChr skrev:[youtube]xBtxqONZ6F0[/youtube]
:roll:
CR7's har altid haft en ulækker konfronterende/prvokerende attitude (undgår dog altid klammeri ved hurtigt at bevæge sig væk som regel med F*CK gesture eller lignende ;-) ). Dog blev han disciplineret godt på det punkt i England. Hos Madrid er arrogancen tilbage....men fint nok, Javi Martinez er nu en endnu større grund til at komme til Barca. Bilbao vil utvivlsomt og gå efter at hævne dette nederlag. At Madrid vinder mesterskabet på en baskisk bane er ikke rart for dem.

Mht Ballon d'Or så vil det være en skandale hvis Messi ikke får den. Medmindre som Visca er inde på, at CR7 spiller et historisk EM for Portugal og de samtidig går hen og vinder, men hans største svaghed er hans manglende evne til at iscenesætte sine medspillere og er ofte usynlig i de store kampe.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af # 23 »

Ronaldo ikke præsterer i de store kampe?

Tja, han har i denne sæson scoret 4 gange mod Barca. Han scorede begge mål mod BAyern og lagde op til det tredje. Han scorede 3 mål mod Atletico ved et vitalt periode, hvor Atletico virkelige pressede på. Han har afgjort flere kampe for Real i år og alle de tre år han har været der. I år mod Betis ved 3-2-kampen, mod Rayo med hælscoringen til kampens resultat.

I United afgjorde han kampe og trofæer efter smag og behag.

Ikke for noget, men jeg forstår ikke det her med, at han ikke præsterer i de store kampe. Det er noget værre vås.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Jbninc

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jbninc »

# 23 skrev:Ikke for noget, men jeg forstår ikke det her med, at han ikke præsterer i de store kampe. Det er noget værre vås.
Det er fordi, det er Ronaldo, og fordi han spiller for Real Madrid, at man ikke vil se det.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jbninc skrev:
# 23 skrev:Ikke for noget, men jeg forstår ikke det her med, at han ikke præsterer i de store kampe. Det er noget værre vås.
Det er fordi, det er Ronaldo, og fordi han spiller for Real Madrid, at man ikke vil se det.
Jeg synes Ozil er en fantastisk spiller som har været helt afgørende for RMD's sæson som mål oplægger.

Jeg synes Iker er en fantastisk målmand, måske endda verdens bedste.

Benz er ren målscorer klasse.

Alonso er virkelig god og sympatisk.

Ramos er en virkelig god centerforsvar, og er i top 5 i verden på den plads.

Jeg har generelt ingen problemer med at hylde disse RMD spillere - undtagen lige Ronaldo.

Det er jo logisk nok ikke *fordi* han spiller for RMD, som man kan se af ovennævnte.

Næh.. der er en helt anden grund... og så kommer Mander med et billede af en høstmaskine og noget langhalm der skal tærskes osv. osv.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af # 23 »

Man kan da også anerkende en spiller, selvom man hader vedkommende? Jeg hader f.eks. Drogba mere end noget andet, men manden er en fantastisk spiller. Det, du gør, er at hate i værste kategori.

Men jeg er efterhånden ved at være træt af at læse, at Ronaldo ikke præsterer i de store kampe. Manden har scoret i en Champions League-finale, afgjort en Copa Del Rey-finale mod verdens bedste hold og senest afgjorde han ligatriumfen ved at score mod verdens bedste hold på deres hjemmebane og scoret i de tre sidste kampe mod Barca.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af ulrich »

Det er vel også på tide han begyndte på det? :)

Anyways.

http://www.gq-magazine.co.uk/entertainm ... ifa-racism
"Some might mention Cristiano Ronaldo."

"Ronaldo is... avery goodplayer. In the same way that David Beckham was a very good player."
:mrgreen:

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

# 23 skrev:Man kan da også anerkende en spiller, selvom man hader vedkommende? Jeg hader f.eks. Drogba mere end noget andet, men manden er en fantastisk spiller. Det, du gør, er at hate i værste kategori.
Også Suarez... for statistisk er han vel en god spiller. ;-) :lol:
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af # 23 »

emo skrev:
# 23 skrev:Man kan da også anerkende en spiller, selvom man hader vedkommende? Jeg hader f.eks. Drogba mere end noget andet, men manden er en fantastisk spiller. Det, du gør, er at hate i værste kategori.
Også Suarez... for statistisk er han vel en god spiller. ;-) :lol:
Forskellen her er så, at jeg ikke synes, at Suarez er noget vidunder, som visse folk gør ham til. Faktisk er han en middelmådig spiller, der spiller i en middelmådig klub.

Og nej, drop argumentet med, at han scorede mange mål i Holland. Selv Mads Junker bomber i den liga, og det samme gjorde Mateja Kezman, Dirk Kuyt, Afonso Alves = alle sammen flops.

Den eneste, der har formået at vise deres anstændighed fra hollandsk fodbold har været Ruud og tildels Huntelaar. Resten har været til grin.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Man må selv være et vidunder hvis man kan forudse hvad en anden bruger vil svare eller argumentere med... ;-) Havde aldrig i sinde at nævne den hollandske liga, som er crap alt andet lige (lyder bare så godt at bruge, noget har man fået ud af sine teori-timer på uni).

Jeg synes ikke at Drogba er noget vidunder, en kæmpe klods der scorer mål, hvorimod JEG synes at en Suarez er en spændende spiller på baggrund af sin teknik og bevægelse på banen, personligt en bedre og mere afgørende spiller end en Nani eller Valencia (for at hive United spillere frem).

Det er sq svært at anerkende en spiller hvis du virkelig føler at denne er en grim en af slagsen, som visse folk har det med Cristiano. Han er god, men lad folk synes hvad de vil om ham, ingen har mere ret. Ligesom jeg tror at du ikke anerkender Suarez fordi du finder ham klam, og ikke fordi han ifølge dig er en "middelmådig spiller", jeg er ingen fan heller. Men han er en god spiller, ikke en jeg ser i Barca, men teknisk er han en dygtig spiller der kan en del på egen hånd og burde vel anerkendes for sit spil, attitude noget helt andet.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Man må selv være et vidunder hvis man kan forudse hvad en anden bruger vil svare eller argumentere med... ;-) Havde aldrig i sinde at nævne den hollandske liga, som er crap alt andet lige (lyder bare så godt at bruge, noget har man fået ud af sine teori-timer på uni).

Jeg synes ikke at Drogba er noget vidunder, en kæmpe klods der scorer mål, hvorimod JEG synes at en Suarez er en spændende spiller på baggrund af sin teknik og bevægelse på banen, personligt en bedre og mere afgørende spiller end en Nani eller Valencia (for at hive United spillere frem).

Det er sq svært at anerkende en spiller hvis du virkelig føler at denne er en grim en af slagsen, som visse folk har det med Cristiano. Han er god, men lad folk synes hvad de vil om ham, ingen har mere ret. Ligesom jeg tror at du ikke anerkender Suarez fordi du finder ham klam, og ikke fordi han ifølge dig er en "middelmådig spiller", jeg er ingen fan heller. Men han er en god spiller, ikke en jeg ser i Barca, men teknisk er han en dygtig spiller der kan en del på egen hånd og burde vel anerkendes for sit spil, attitude noget helt andet.
Hehe, det der med "drop med" var ikke sådan ondt ment, hvis de var det, du troede.

Du må sagtens gerne have din mening og min ligeså. Men jeg reagerer på, at en skriver, at Ronaldo sjældent præsterer i store kampe, hvilket hans historik og mål samt trofæer beviser, at det er en lodret løgn. Manden har scoret de sidste 3 kampe, og han har nu afgjort to gange i mod dem, som har mundet ud i trofæer. Det er i mine øjne at præstere, når det er i mod Barcelona, som er så vanvittige stærke. Og så er der alle de andre hold, han har nedlagt på egen hånd i Spanien, hvor spillet ikke har kørt, men stadig afgjort det.

Og for at svare Suarez: Altså, det har intet at gøre med, at jeg hader Suarez som person, at jeg finder ham middelmådig. Det er mere hans spil, der gør det. Det er meget, meget sjældent, du ser ham spille en brandkamp, og en klassespiller hiver sit hold op, når der er brug for det. Det gør Suarez på ingen måde, for han bruger mere tiden på at gestikulere, diskutere og dive as fuck. Så er han hamrende ineffektiv og ligeledes spiller han for meget med skyklapper og tror sommetider, at han er Messi og kan snøre 5 mand.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

# 23 skrev: Hehe, det der med "drop med" var ikke sådan ondt ment, hvis de var det, du troede.
Haha, slet ikke... ved hvad du mente med det. ;-)
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster