Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:Låser den på Brombis opfordring, hvis folk falder i de personlige angreb. Og opretter en tråd om Petit i stedet. Han var også meget sejere.
Billede

vamosbarca

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af vamosbarca »

meget er sagt og skrevet om ronaldo,jeg personligt bryder mig heller ikke om hans atitude udaftil,vil dog give dem ret i går i tv3 studiet at det er blevet bedre,lidt mere voksen kan man sige,hans fodboldmæssige kvaliteter ja dem er der vist ikke nogen der med lidt god vilje kan overse.Da vi var i barcelona i sidste uge talte jeg med en fyr i receptionen som osse er glødende barca fan og der talte vi lidt om ronaldo,han mente nogenlunde det samme som det jeg skriver her,han sagde så osse at alle i barcelona elsker messi netop p,g,a hans ydmyge atittude præsis som roberto osse sagde til mig.og der har vi nok blommen i ægget messi er sød rar ydmyg og en lille dejlig dreng,ronaldo den lidt arrogante selvoptaget type og det kan mange ikke lide.pyhh det blev langt. :smile:

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Elbarca »

Guardiola skrev:Ja tak. Tøsefight får sin egen tråd. Hvor man kan hive hinanden i håret, og samtidig diskutere permanent og stockings.
Nej vi risikerer bare at Christiano kommer ind og vil deltage hvis han hører der er tøsefight

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

Nåååå, så du mener, at Ronaldo er en 'tøs' eller hvad? Oookay, clever - jeg skulle bare lige forstå det.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

[youtube]x87KUPEIwcg[/youtube]

Jeg gad godt se ham og Messi på samme hold en skønne dag - Messi i en fri rolle og Ronaldo helt i front.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af # 23 »

Quaresma skrev:[youtube]x87KUPEIwcg[/youtube]

Jeg gad godt se ham og Messi på samme hold en skønne dag - Messi i en fri rolle og Ronaldo helt i front.
Tvivler at to så store egoer kan fungere sammen. Men hvis det kunne fungere, ville det pågældende hold vinde alt. Ronaldo med hans fysiske kunnen inden for hovedstød og langskud krydret med Messis magiske touch og overblik = GOLAAAAAAAAZO.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Og hvis man så også lige kunne få integreret Rooney der kan komme sin vildskab, Silva der kan tage noget af presset fra Messi og ikke mindst Aguero der kan gå ind og supplere Alexis, fåååk et hold. ;-) :lol:
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1169 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

[youtube]xBtxqONZ6F0[/youtube]
:roll:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Fint for os, så vil han sikkert hellere til Barcelona at spille :)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Var jeg i øvrigt den eneste som lagde mærke til, at Ronaldo mere koncentrerede sig om tilskuernes "Messi" råb, end om at fejre mesterskabet med resten af holdet?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Han er så klam! En skændsel! Hvad gjorde han da de råbte messi?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Han hoppede rundt med de andre i en cirkel, men det var som om, at han ikke rigtig nød det. Han havde godt nok også lige skændtes med Javi Martinez, men stadig.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Jbninc

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jbninc »

Gad vide om han bliver kåret som verdens bedste fodboldspiller, hvis Messi og ham ligger nogenlunde side om side på scoringslisten i La liga. Han har trods alt vundet en stor titel i år.

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Ved ikke hvor meget sådan en LaLiga titel har at sige, er det ikke mere Uefa/Fifa turneringerne der trækker. Man kan sige at i dem står de lige, dog har Barca vundet VM for klubhold, og Messi har tangeret CHL målscoringsrekorden, samt at slå Mullers rekord nok er så historisk at det også ville trække op.

Dunno, mål burde ikke være det afgørende, men måske det er det når en 30-40 års rekord bliver slået.
Allez...

Jbninc

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jbninc »

emo skrev:Ved ikke hvor meget sådan en LaLiga titel har at sige, er det ikke mere Uefa/Fifa turneringerne der trækker. Man kan sige at i dem står de lige, dog har Barca vundet VM for klubhold, og Messi har tangeret CHL målscoringsrekorden, samt at slå Mullers rekord nok er så historisk at det også ville trække op.

Dunno, mål burde ikke være det afgørende, men måske det er det når en 30-40 års rekord bliver slået.
De plejer bare at tillægge titler stor betydning.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster