Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

Kubala skrev:
Quaresma skrev:Nu blev der også kun snakket om "Barca-niveau" - ikke "startellever-niveau". Madrids førsteholdstrup emmer af spillere med Barca-niveau, det burde selv den mest Stevie Wondered Barcelona-fan kunne se.
Jeg ved ikke om det her indlæg er møntet på mig eller en anden bruger i herinde, og ja jeg er ny og burde måske vente med at blande mig i at skulle fortale dig ,at du skal tale i en sober tone og dermed svare sådan tilbage lidt "hårdt" igen, selvom indlægget ikke skulle være møntet på mig, men hvorfor være så nedladende i dit indlæg.

Du kan vel formulere dig og hvorfor formulerer du dig ikke ordentligere end det du har postet ( det er kun et forslag, og du har ret til at formulere dig som du vil, men jeg har den opfattelse, at det er bedre at være mindre kontant i sine udmeldinger).

Come on Dude...Stevie Wondered Barcelona-fan, hvorfor blande sådan en rar mand ind i diskussionen.

PS: Hvis det var møntet på mig, så sagde jeg altså at de var fantastiske, og at Rummenigge havde et eller andet stedet ret, altså delvist. Her taler jeg udelukkende om startellever, hvor vi på nuværende tidspunkt ikke har brug for disse spiller, i betragtning af det spiller materiale vi har.
Relax, det var ikke møntet på dig. Og det er irrelevant hvor længe, du har gebærdet dig herinde, der er ingen regler, som siger "du må ikke blande dig eller sige dit og dat, fordi du er ny" - heller intet hierarki opdelt efter tid på forummet. Så relax.

Men udenover det, overdramatiserer du. Hvem er jeg nedladende overfor? Jeg henvender mig ikke til nogen specifik, så det er udelukkende op til dig selv, om du føler dig ramt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

Quaresma skrev:
Kubala skrev:
Quaresma skrev:Nu blev der også kun snakket om "Barca-niveau" - ikke "startellever-niveau". Madrids førsteholdstrup emmer af spillere med Barca-niveau, det burde selv den mest Stevie Wondered Barcelona-fan kunne se.
Jeg ved ikke om det her indlæg er møntet på mig eller en anden bruger i herinde, og ja jeg er ny og burde måske vente med at blande mig i at skulle fortælle dig ,at du skal tale i en sober tone og dermed svare tilbage sådan lidt "hårdt" igen, selvom indlægget ikke skulle være møntet på mig, men hvorfor være så nedladende i dit indlæg.

Du kan vel formulere dig og hvorfor formulerer du dig ikke ordentligere end det du har postet (det er kun et forslag, og du har ret til at formulere dig som du vil, men jeg har den opfattelse, at det er bedre at være mindre kontant i sine udmeldinger).

Come on Dude...Stevie Wondered Barcelona-fan, hvorfor blande sådan en rar mand ind i diskussionen.

PS: Hvis det var møntet på mig, så sagde jeg altså at de var fantastiske, og at Rummenigge havde et eller andet sted ret, altså delvist. Her taler jeg udelukkende om startellever, hvor vi på nuværende tidspunkt ikke har brug for disse spiller, i betragtning af det spillermateriale vi har.
Relax, det var ikke møntet på dig. Og det er irrelevant hvor længe, du har gebærdet dig herinde, der er ingen regler, som siger "du må ikke blande dig eller sige dit og dat, fordi du er ny" - heller intet hierarki opdelt efter tid på forummet. Så relax.

Men udenover det, overdramatiserer du. Hvem er jeg nedladende overfor? Jeg henvender mig ikke til nogen specifik, så det er udelukkende op til dig selv, om du føler dig ramt.
Se nu gør du det igen, altså er kontant, men for at andre ikke skal blive trætte af dette monotone udveksling, hvor jeg føler, at det ser ud som om, det kunne fortsætte, så vil jeg sige at fair nok, kan være at jeg tog fejl, og vi lægger den der.

Men jeg er ikke ramt, det kan du stole trygt på, men ok, vi er forskellige mennesker, og vi diskuterer på forskellige måder, så derfor kan det være at jeg misforstod den måde, du diskuterer på. Fred være med det. :glad:
Senest rettet af Kubala tirs dec 27, 2016 10:48 pm, rettet i alt 1 gang.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af rummenigge »

Let it go Kubala, du har hermed mødt et af forums mest defensive kræfter :lol: ...især når talen falder på Real Madrid, CR7 eller Mourinho så går forsvarssystemerne igang...KAPOOOUUUWWW!

Quaresma for helvede, vi to ku ha udgjort et vildt midterforsvar i et af Kbh's forstadsklubber, hvor var du da Lasse aldrig ku holde forsvarslinien!?!

Bare kom med det Quaresma, "Stevie Wonder" ka tage det.... et forsvarsATTAAAACK!! :cool:

...og appropros blinde fans...der er tidspunkter hvor jeg absolut misunder den kære kære Stevie Wonder udover selvfølgelig ikke at ha hans musiktalent og penge:

Billede

Billede

;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

Let it go Kubala, du har hermed mødt et af forums mest defensive kræfter :lol: ...især når talen falder på Real Madrid, CR7 eller Mourinho så går forsvarssystemerne igang...KAPOOOUUUWWW!
Og her introduceres han tydeligvis for en af forummets mest offensive kræfter. Fuldkommen ligegyldigt indlæg/angreb, du fik skudt af sted. Det er ubegribeligt, at man ikke må se objektivt på f.eks. Real Madrid eller Cristiano Ronaldo, istedet for at negligere deres tydelige kvaliteter som en klassisk ignorant.

Det virker efterhånden som om du har mindreværdskomplekser, når talen falder på Real Madrid og afsenderen er Jbninc eller mig. Ærgerligt. Og ærgerligt, at debatniveauet bliver trukket ned, men egentlig forståeligt når kotumen blandt bl.a. dig og andre brugere, er at man bliver 'udstødt', hvis man kigger objektivt på hovedstadsklubben.

Og sjovt nok er nogen nødt til at angribe, før andre kan forsvare.

Men okay - lad os være ærlige, hvornår har jeg nogensinde forsvaret Mourinho? Du er velkommen til at citere ældre indlæg, for jeg kan vitterligt ikke huske, hvornår det skulle være sket. Men det ved du måske bedre.
Quaresma for helvede, vi to ku ha udgjort et vildt midterforsvar i et af Kbh's forstadsklubber, hvor var du da Lasse aldrig ku holde forsvarslinien!?!
What? Jeg ville have troet, at du spillede angriber.
Bare kom med det Quaresma, "Stevie Wonder" ka tage det.... et forsvarsATTAAAACK!! :cool:
Ash Ketchum, er det dig?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Jbninc

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jbninc »

Quaresma skrev:Det virker efterhånden som om du har mindreværdskomplekser, når talen falder på Real Madrid og afsenderen er Jbninc eller mig. Ærgerligt. Og ærgerligt, at debatniveauet bliver trukket ned, men egentlig forståeligt når kotumen blandt bl.a. dig og andre brugere, er at man bliver 'udstødt', hvis man kigger objektivt på hovedstadsklubben.
Velkommen til fcbarcelona.dk. Det startede så godt, men gik så fatalt.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

Ej jeg håbede ikke at det skulle udvirke sig til mudderkastninger, da jeg svarede på Quaresmas indlæg.

Vi har tydeligvis misforstået hinanden eller også har JEG misforstået et eller andet, da Quaresma diskuterer sådan. Jeg sagde også at hvis det var møntet på mig eller andre, så kunne Quaresma gebærde sig anderledes, i stedet for at være kontant, men jeg tog fejl af indlægget, og man har lov til at fejle (håber da).

Nårh men jeg vil ikke være en del af de interne stridigheder, og vil heller ikke bidrage til dem, og jeg skriver, hvad der passer mig, for det håber man kan på dette forum, altså så længe man respekterer hinanden, så kan folk være uenige med mig, det er vel fair.

Jeg synes så også at man ofte/næsten ofte ender med at være subjektiv i sin argumentation, det har jeg erfaret.
Senest rettet af Kubala tirs dec 27, 2016 10:45 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Alt der omhandler Real Madrid ender i kaos så det er ikke noget nyt og det er fordi det er min og din
værste fjende nogensinde. Værre end Hitler.
Jeg har det fint når jeg holder mig langt væk fra RMs emner.
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

Lopezzz skrev:Alt der omhandler Real Madrid ender i kaos så det er ikke noget nyt og det er fordi det er min og din
værste fjende nogensinde. Værre end Hitler.
Jeg har det fint når jeg holder mig langt væk fra RMs emner.
Ja, det er så også rigtigt nok. Man elsker vel heller ikke fjenden, det vil være underligt form for fjendskab.

Jeg må dog erkende at dette hold, som de har lige pt., samt de mennesker der befinder sig på de forskellige positioner, har gjort at jeg ikke har den samme respekt for dem, hvor der før var en smule sund form for fjendskab, hvis man kan kalde det for det, i hvert fald fra min side af.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Quaresma skrev:heller intet hierarki opdelt efter tid på forummet. Så relax.
Mmahhh det passer ikke, undersåt :)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Er det bare mig eller har C.R nogle lækre stænger? Stiga-shorts'ne kunne dog godt være lidt strammere.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Den lyserøde blomst går godt til den hvide buks.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

Heartbreaker skrev:Den lyserøde blomst går godt til den hvide buks.

Hehe, men helt ærligt, hvad har manden gang i, altså jeg tænker på at hvis man er til det samme køn, så kan man være iført den slags kluds, for så sender man da nogle signaler til den gruppe, men ellers sender man da forkerte signaler eller tvetydigt signaler, hvis man er til det modsatte køn. Fred være med det, nogen skal jo gøre det.
Senest rettet af Kubala tirs dec 27, 2016 11:04 pm, rettet i alt 2 gange.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

Det afhænger vel af hvor og hvordan, man er opdraget.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

Sådan kan man vel også se på tingene.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Guardiola »

Ronaldo er til tøser. Det går jo meget godt i hånd med, at han er så glad for sig selv. Nåh nåh.
Og mudderet er sgu lidt sørgeligt. Jeg undrer mig også over et af dine indlæg Jbninc. Særligt med tanke på, hvordan du angreb Visca for at have en anden mening end dig om Ronaldo.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 93 gæster