Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

de er godt nok out of this world de 2
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

BarçaDK skrev:Ca. samme mål, men lidt flere assister.

Desuden er Messis mål fordelt mere ud, han har ikke scoret så mange tap-ins mod bundhold der er knækket ved stillingen 0-4.
Det fordi Messi har sjæl og respekt for de svagere hold mens ham idioten vil ikke dele brødet med nogen.
Kan i ikke se at han allerede nu tænker kun på sig selv.
Han tænker på El Pichichi, han tænker kun på de individuelle titler og rekorder.
Men bare vent, cirkuset er lige begyndt.
Jeg er bare så frustreret over at den egoist skal sammenlignes med vores gud Messi.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af zqa »

Du er lidt bitter, hva'?
#jesuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

CR havde 16!!! afslutninger

http://soccernet.espn.go.com/gamecast/s ... 18&cc=5739

På en FJERN anden plads: Benzema med 6!! afslutninger.


Hvad sker der for CR? Det er ligeså mange afslutninger som ALLE spilere på et godt hold gennemsnitlig har over en HEL kamp.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

zqa skrev:Du er lidt bitter, hva'?
Det kan du tror.
Jeg hader ham.
Har du nogensinde set en video eller reklame med de to. Nej vel!
Jeg har heller ikke set dem snakke sammen eller smile til hinanden.
Alle andre store stjerner respekterer og omtaler Messi på den bedst mulige måde.
Men hvad har Gustav at sige om Leo. Ikke en skid fordi han vil ikke acceptere at Leo er nummer 1.
Han var tæt på at synke i jorden ved UEFA nomineringen i torsdags da Messi blev kåret til Europas bedste spiller.

[youtube]Xz-PT-kL8PU[/youtube]
MDCCCXCIX

Jbninc

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jbninc »

Lopezzz skrev:Han tænker på El Pichichi, han tænker kun på de individuelle titler og rekorder.
Det var da noget af det dummeste, jeg nogensinde har hørt. Så han er ligeglad med Champions League og La liga, så længe han vinder guldbolden samt El Pichichi?

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af klogfyr »

haha gotta love blind hate

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Op i røven med ham.
Jeg er åbenbart den eneste som hader ham og vil gøre det resten af mit liv.
Ingen respekt!!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Siempre Barca »

Lopezzz skrev:Op i røven med ham.
Jeg er åbenbart den eneste som hader ham og vil gøre det resten af mit liv.
Ingen respekt!!
Nej, Lopezzz. Du er ikke den eneste. TRO MIG :twisted:!!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Mander »

Nu behøver man jo ikke at være fan af Cronaldo, bare fordi man ikke hader ham. Jeg vil hellere reservere mit had til spillere som f.eks. Pepe, der rent faktisk forsøger at skade vores spillere fysisk.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg er bestemt ikke fan af CR, men jeg synes han har forbedret sit "image" ved ikke at være så indblandet i Barca slagsmål og de forskellige udtalelelser. Jeg synes han har oppet sig rent sportsmandsagtig.

Jeg kan bare ikke fordrage hans egoistiske attitude på et ellers stjernespækket hold. Jeg synes også at det er sørgeligt at se at man åbenbart har et tema fra RMD's side at HAN partout skal være la liga topscorer, i stedet for at satse på at få Benz og Higuain rigtig igang. Hele holdet er åbenbart instrueret i at CR SKAL score og at det er i orden at have 16!!!!!!!!!!!!!! afslutninger af HAM alene, samme antal afslutninger som hele vores hold havde mod Villareal!!

Men bortset fra de sure opstød jeg kom med der, så synes jeg at en spiller som CR beriger La Liga og fodbold generelt og han er en af de allerbedste i verden.

/shot me/
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jbninc

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jbninc »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg synes også at det er sørgeligt at se at man åbenbart har et tema fra RMD's side at HAN partout skal være la liga topscorer, i stedet for at satse på at få Benz og Higuain rigtig igang. Hele holdet er åbenbart instrueret i at CR SKAL score og at det er i orden at have 16!!!!!!!!!!!!!! afslutninger af HAM alene, samme antal afslutninger som hele vores hold havde mod Villareal!!
Det er da noget pjat. Man har da ikke sat et del-mål over sæsonen, der hedder, at Cristiano Ronaldo skal være topscorer. Han er en central mand på holdet, der skal gå ind og have en stor effekt, og holdet er selvfølgelig også justeret, så han passer ind, men det er der jo ikke noget sindsygt i, når man har givet 700 millioner for ham.

Det lyder næsten som om, at du er ret pigesur over, at Messi faktisk godt kunne blive overgået af Ronaldo på ét punkt.
SpillerSomMESSI skrev:Hele holdet er åbenbart instrueret i at CR SKAL score og at det er i orden at have 16!!!!!!!!!!!!!! afslutninger af HAM alene
Men hvis det nu var 16 kvalificerede afslutninger?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Jbninc

Det er da noget pjat. Man har da ikke sat et del-mål over sæsonen, der hedder, at Cristiano Ronaldo skal være topscorer. Han er en central mand på holdet, der skal gå ind og have en stor effekt, og holdet er selvfølgelig også justeret, så han passer ind, men det er der jo ikke noget sindsygt i, når man har givet 700 millioner for ham.

Det lyder næsten som om, at du er ret pigesur over, at Messi faktisk godt kunne blive overgået af Ronaldo på ét punkt.
Jeg mener faktisk, at de meldte ud, efter deres uafgjort sidste år mod os, at nu var målet at hjælpe Cristiano med at blive topscorer. Teoretisk set var chancerne for mesterskabet der stadig, men det gav de afkald på, i stedet for at koncentrere om Cristiano og hans rekordforsøg. Det lugter da rimelig meget af et del-mål?
Jbninc
Men hvis det nu var 16 kvalificerede afslutninger?
Men det var de ikke, så hvorfor skrive overhovedet sådan noget. Det er meget få Cristiano afslutninger, som er kvalificeret. Tit og ofte skuder han bare fra umulige vinkler, det vil man kunne indrømme, hvis man ikke var forelsket i manden.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:Jeg mener faktisk, at de meldte ud, efter deres uafgjort sidste år mod os, at nu var målet at hjælpe Cristiano med at blive topscorer. Teoretisk set var chancerne for mesterskabet der stadig, men det gav de afkald på, i stedet for at koncentrere om Cristiano og hans rekordforsøg. Det lugter da rimelig meget af et del-mål?
1. kilde?
2. Okay, fair nok. Der er dog en markant forskel på at evaluere sine muligheder for bare en smule succes i slutninge af sæsonen, hvor man stortset har mistet alle mulige chancer for at vinde noget og at lægge ambitionerne om personlig succes til én spiller fra sæsonstart.

Visca El Barca skrev:Men det var de ikke, så hvorfor skrive overhovedet sådan noget. Det er meget få Cristiano afslutninger, som er kvalificeret. Tit og ofte skuder han bare fra umulige vinkler, det vil man kunne indrømme, hvis man ikke var forelsket i manden.
Så han har simpelthen ikke lavet én god afslutning i den kamp, der bliver snakket om? Det lyder meget underligt. Hvilken kamp er det, der bliver snakket om? Det må du jo vide.
Visca El Barca skrev:Tit og ofte skuder han bare fra umulige vinkler, det vil man kunne indrømme, hvis man ikke var forelsket i manden.
Og du ville med stor sandsynlighed kunne vurdere hans indsats noget bedre, hvis ikke du var så indsnævret en Barca-fan. Det er åbenbart med tiden blevet et kriterie herinde.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Jbninc
2. Okay, fair nok. Der er dog en markant forskel på at evaluere sine muligheder for bare en smule succes i slutninge af sæsonen, hvor man stortset har mistet alle mulige chancer for at vinde noget og at lægge ambitionerne om personlig succes til én spiller fra sæsonstart.

En topscorer pris til Cristuiano kan betegnes som "en smule succes" for Real og deres sæson, siger du? Det siger vel lidt om klubben, synes du ikke? At man i stedet for at jagte den teoretiske mulighed for mesterskabet, gør alt for at sætte Cristiano i scene, så han kan vinde topscorer prisen? Det er vel ok, at "spillersommessi" skriver det, ha gjorde?
Jbninc
Så han har simpelthen ikke lavet én god afslutning i den kamp, der bliver snakket om? Det lyder meget underligt. Hvilken kamp er det, der bliver snakket om? Det må du jo vide.
What? "Spillersommessi" undrer sig over, hvordan Cristiano kan have 16! afslutninger i løbet af en kamp? Det er tit at et helt hold ikke har samme antal afslutninger i løbet af en hel kamp. Han sagde vist ikke noget om, at ikke en eneste af de afslutninger var kvalificerede? Du spørger så, hvad nu hvis det var 16 kvalificerede afslutninger, og det var de bestemt ikke. Hvorfor så spørge om det? Og nu ved du åbenbart ikke, hvilken kamp der bliver snakket om? Hvorfor så overhovedet argumentere for, at hans afslutninger måske var kvalificerede, hvis du ikke har set kampen? Har du set kampen?
Jbninc
Og du ville med stor sandsynlighed kunne vurdere hans indsats noget bedre, hvis ikke du var så indsnævret en Barca-fan. Det er åbenbart med tiden blevet et kriterie herinde.
Hvilken indsats? Manden skyder tit og ofte fra umulige vinkler, og man sidder tit og tænker, hvorfor gjorde han det der? Det er også tit noget, som kommentatorer og eksperter kommer ind på, når de kommenterer kampen. Hvis jeg siger, at Cristiano tit og ofte skyder bare for at skyde, så er jeg simpelthen en indsnævret Barca fan, kom dog ind i kampen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 81 gæster