Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af BarçaDK »

Jeg synes faktisk, det var lidt synd for Cristiano i går. Det var tydeligt at han ikke fik udnyttet sine forcer og at han ikke gad det defensive spil.

Jeg synes han har strammet op med hensyn til film. Det er der stadig, bestemt, men i United var det jo helt sindssygt!

Jeg håber han ryger til Milan, selvom sandsynligheden ikke er stor. Hvis det sker, så tror jeg at jeg kommer til at kunne lide Ronaldo sådan OK ;)

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Drake »


Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SirJonas »

BarçaDK skrev:Jeg synes faktisk, det var lidt synd for Cristiano i går. Det var tydeligt at han ikke fik udnyttet sine forcer og at han ikke gad det defensive spil.

Jeg synes han har strammet op med hensyn til film. Det er der stadig, bestemt, men i United var det jo helt sindssygt!

Jeg håber han ryger til Milan, selvom sandsynligheden ikke er stor. Hvis det sker, så tror jeg at jeg kommer til at kunne lide Ronaldo sådan OK ;)
Skulle egentlig selv til at skrive det. Ronaldo er blevet meget bedre. Der er stadig lidt, men Busquets er værre!

Sys igår Ronaldo gik frem som en form for anfører for real, og lagde presset, og arbejdede virkelig for holdet. Kan sagtens forstå han er træt af at resten af holdet ikke følger med. Det virker som om de ik var helt enige om forsvarstaktikken :D

Man ja Ronaldo er blevet bedre. PT. er han dalet på min hadeliste. Jeg har lige nu personer som Mourinho, Pepe og Balotelli som nok topper listen for tiden..

BarçaDK

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af BarçaDK »

Og Adebayor....! Altså på hadelisten :P

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Hvad med Ramos?

BarçaDK

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af BarçaDK »

Selvfølgelig, men der er jo mange rundt omkring i verden ;)

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af klogfyr »

marcelo og arbeloa er også røget på min hadeliste

BarçaDK

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af BarçaDK »

Ja, de skal satme ikke jokke på el guaje og larven!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tolquhon »

Ronaldo var efter min mening en af de få spillere (begge hold inkluderet), der kan gå fra kampen med æren i behold - han var tydeligvis træt af den defensive og destruktive stil og mere interesseret i at spille fodbold end at filme, brokke sig eller sparke folk ned. Jeg kan stadig ikke lide ham, men jeg synes han opførte sig professionelt.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jamial »

Tolquhon skrev:Ronaldo var efter min mening en af de få spillere (begge hold inkluderet), der kan gå fra kampen med æren i behold - han var tydeligvis træt af den defensive og destruktive stil og mere interesseret i at spille fodbold end at filme, brokke sig eller sparke folk ned. Jeg kan stadig ikke lide ham, men jeg synes han opførte sig professionelt.
Ham og Messi. Og målmændene vel. Synes nu også Xavi gjorde det godt.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

Jamial skrev:
Tolquhon skrev:Ronaldo var efter min mening en af de få spillere (begge hold inkluderet), der kan gå fra kampen med æren i behold - han var tydeligvis træt af den defensive og destruktive stil og mere interesseret i at spille fodbold end at filme, brokke sig eller sparke folk ned. Jeg kan stadig ikke lide ham, men jeg synes han opførte sig professionelt.
Ham og Messi. Og målmændene vel. Synes nu også Xavi gjorde det godt.
Valdés fik da ellers blandet sig lige lovligt meget i diverse diskussioner med dommeren.

BarçaDK

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af BarçaDK »

Ronaldo må et eller andet sted sidde og fryde sig over at Real tabte da han var frosset ude af truppen, nu hvor ligaen alligevel var uden for rækkevidde!

- Og jeg forstår ham alt for godt, hvis han gør.

Mes Que Un Club

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Mes Que Un Club »

Tolquhon skrev:Ronaldo var efter min mening en af de få spillere (begge hold inkluderet), der kan gå fra kampen med æren i behold - han var tydeligvis træt af den defensive og destruktive stil og mere interesseret i at spille fodbold end at filme, brokke sig eller sparke folk ned. Jeg kan stadig ikke lide ham, men jeg synes han opførte sig professionelt.
Synes også Ronaldo kunne gå fra banen med æren i behold. Selvom han ikke viste noget flot spil, så er det altså også meget svært, når Mourinho vælger en sådan taktik. Den passer på ingen måde til en spiller som Ronaldo, og i det hele taget ikke til nogle af spillerne på Real madrids hold. Fatter ikke at de spiller på den måde.

Problemet ligger vel i, at Mourinho ikke er den rette træner for Madrid? De vil gerne spille smukt, offensivt og med en masse mål. Det er næsten umuligt med en træner som Mourinho.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Bager »

Med hensyn til Mourinho, så synes jeg ikke det er så kompliceret. Mourinho er Mourinho. Han har altid spillet organiseret fodbold. Det vidste Real Madrids ledelse osse da de ansatte ham. Mourinho var dog en af verdens absolut bedste trænere, hvis ikke den bedste. Real Madrid havde man ikke vundet noget i et par år, noget som er særdeles problematisk i verdens mest vindende klub. Hvis der var nogen som skulle være i stand til at vende skuden, var det Mourinho. Nu har man så haft ham i næsten en sæson, hvor man hele tiden har forbedret sig. Det ser pt. ud til at man må nøjes med pokaltrofæet i denne sæson. Mourinho har ikke leveret seværdig fodbold. Spørgsmålet er hvor lang tid vil man fortsætte Mourinho-projektet - titeljagt over god fodbold.

Personligt tror jeg at Mourinho får minimum to sæsoner. Det dummeste Madrids ledelse kan gøre nu, er at starte et nyt projekt. Mourinho har selv udtalt i starten af sæsonen at han skulle bruge den første sæson på at bygge et slagkraftigt hold som næste sæson vil kunne spille med om de store pokaler. Jeg tror han deler vandene i Madrid, men hvis ikke han skulle kunne føre Real Madrid til succes, hvem skulle så? Det skulle da lige være Capello.

Nå, tilbage til Ronaldo...

Phenomeno

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Phenomeno »

CR7 scorer 7 mål de sidste to kampe -> Europas topscorer -> Messi må give op -> M10 får hviletid og let spil til d. 28 -> m10 helt klar til finale -> hattrick mod united!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 89 gæster