Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Valdééés »

Det er jo ikke kun Barca støttende aviser der skriver om knas mellem Cristiano og andre, når selv AS.com samler det op, ville jeg mene at der helt sikkert er noget om det. Spørgsmålet er om det for indflydelse på resultaterne, eller blot i form af et ønske om at ville væk.
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 471023.ece

"Men flere spanske medier mener, at Ronaldo har det dårligt med flere holdkammerater end anfører Casillas. Det skulle blandt andet have givet sig udtryk ved Ronaldos scoring mod Valencia for nylig. Her ville ingen af holdkammeraterne gratulere Ronaldo."



Han ser da også lidt ensom ud ved det sidste mål! :P
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Valdééés »

Quaresma skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 471023.ece

"Men flere spanske medier mener, at Ronaldo har det dårligt med flere holdkammerater end anfører Casillas. Det skulle blandt andet have givet sig udtryk ved Ronaldos scoring mod Valencia for nylig. Her ville ingen af holdkammeraterne gratulere Ronaldo."



Han ser da også lidt ensom ud ved det sidste mål! :P
Heh, det er kun Pepe og Lass der fejrer det med ham...ved begge mål
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Han spillede skidt igår, intet lykkedes rigtigt for ham og caceres havde rimelig godt styr på ham.

desuden ligner det at der er interne problemer på det hold..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Brombi skrev:Han spillede skidt igår, intet lykkedes rigtigt for ham og caceres havde rimelig godt styr på ham.

desuden ligner det at der er interne problemer på det hold..
Man bliver helt glad ved tanken, ja. Det ser underligt ud det han foretager sig på banen, falder og piver som altid. Men nu er det som om ha står lidt alene, senest illustrret mod Valencia. Ingen på nær portugiserne gider lykønske ham, for et ret så vigtigt mål.
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

ja lige nøjagtig, ved ikke om i lagde mærke til det men to real madrid delagerede hoppede på hinanden med gårsdagens kamp. Eller sådan opfattede jeg det i hvert fald.....

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af j´♥ le foot »

falder og piver som altid.
Ja, også når det gælder andet, se bar her :mrgreen:

Billede

Jbninc

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jbninc »

j´♥ le foot skrev:
falder og piver som altid.
Ja, også når det gælder andet, se bar her :mrgreen:

Billede
Den gif er ca. lige så latterlig, som den der var med Messi, hvor han angiveligt skulle have spyttet efter Duda.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Cristiano Ronaldo skrev:We're happy to have qualified for the 1/4 finals. I'd like to face United or Raul, but not Barça
Ha! Han er bange for os!

Iraqi-Culé

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Iraqi-Culé »

Lige så meget som vi vil undgå dem.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg vil absolut ikke have noget imod at trække dem. Jeg er overbevist om at vi snildt kan klare dem over 2 kampe.

Iraqi-Culé

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Iraqi-Culé »

Blaugrana92 skrev:Jeg vil absolut ikke have noget imod at trække dem. Jeg er overbevist om at vi snildt kan klare dem over 2 kampe.
Jeg er faktisk begyndt at tvivle lidt. Mourinho er et taktisk svin - og hvis der er noget der lykkes os ekstremt godt i første kamp, lukker han det ned i 2. kamp.

Alt andet end Madrid passer mig fint.

El Messias

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af El Messias »

Både Onside, og Madridista.dk skriver at Ronaldo er ude i 2-3 uger. Men det skulle ikke undre mig at det bare er for at slippe for landskampe. Ligesom mod Valencia og Lyon hvor han var "yderst tvivlsom" op til opgørene og spiller alligevel. Jeg er sikker på han er med i begge Tottenham opgør.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Iraqi-Culé skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg vil absolut ikke have noget imod at trække dem. Jeg er overbevist om at vi snildt kan klare dem over 2 kampe.
Jeg er faktisk begyndt at tvivle lidt. Mourinho er et taktisk svin - og hvis der er noget der lykkes os ekstremt godt i første kamp, lukker han det ned i 2. kamp.

Alt andet end Madrid passer mig fint.
Nu skal vi ikke goere ham til mere end hvad han er. Manden er dygtig, men Peps rekord eller vores rekord i det hele taget, mod hans hold taler for sig selv. Man snakker om en taktisk sejr, naar talen falder paa sidste aars semifinaler, men husk at vores optakt var ikke optimalt, og det var dommeren i begge opgoer heller ikke. Jeg kan huske at vi, pga. noget askesky skulle rejser 18 timer (eller var det mere?) med bussen. Det var noget med at vi var tvunget til at overnatte i Frankrig eller var det Monaco? Under selve kampen, kom vi ogsaa planmaessigt foran, vi havde rigtig mange chancer for at score flere gange. Dommeren vaelger saa at overse et klokkeklart straffespark, plus Inter faar et kaempe off-side maal godkendt.

I returopgoeret stille han med alle 11 mand foran eget felt, men stadig var det i sidste ende dommeren der var skyld i at Bojans legitimt maal blev underkendt. Jeg synes faktisk nogen gange, at hype omkring oversaetteren er alt for overdrevet. Du skriver at han er taktisk svin ( altsaa taktisk geni) men husk at han fejlede mod os, og fik en lussing!. Det samme gjorde han med Inter i gruppespilllet. Og selvom han ( som den helt klare taktisk geni han nu engang jo er), vil lukke de ting som lykkes for os i foerste opgoer, saa er det jo ikke saadan at vores traener ikke vil finde svagheder hos hans hold? Det er jo ikke kun ham, der har laert noget fra foerste kampen eller bare generelt denne saeson, det har vores traener ogsaa. Og tro mig, Pep er faktisk er rigtig god taktisk traener, han var allerede som spiller, et taktisk geni, bare spoerg hans traenere og medspillere, selv oversaetteren har vaeret inde paa det.

Som Blau er jeg ogsaa tryg ved at traekke dem over to kampe. Det vil selvfoelgelig vaere to meget bervepirrende kampe, og meget taette kampe ogsaa, saadan er det ligegyldigt hvem man moeder. Jeg er dog ikke i tvivl om, at vores traener er fuldt ud i stand til at besejre Oversaetteren og hans hold, plus vores hold og vores spillere end Reals hold og Reals spillere.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Messi1987 skrev:

Cristiano Ronaldo er bare vanvittig god og en af verdens bedste fodboldspillere...
Uden tvivl. På højde med denne spiller... :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 94 gæster