Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Iekp

Indlæg af Iekp »

Det kunne fåes meget bedre, han er for meget en egotripper til at overhovedet kunne fungere i en trup hvor han ikke er gud.

Hvis C. Ronaldo kommer boycutter jeg barca, de skyder sig selv i foden hvis de køber en spiller der går imod alt hvad barca står for.

Jeg vil hellere have Salgado.

Fantastisk spiller, men hvordan fanden skulle han nogensinde tilpasse sig vores formation? Næsten hver eneste United spiller er god begge veje.

Edit

Og vi skulle have to slaver til at skabe plads til ham som Rooney & Tevez.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Indlæg af Bager »

GiovaniDosBentzen skrev:
Alias-A skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:
Alias-A skrev:Ja, hvad hvis det var Messi :

http://indkast.dk/index.php?nyhed=41243
hvad fanden sker der ? :S
Det er syret, jeg ved det :?
hmmmm, det er lidt svært at forholde sig til , har altid troet at han blev i Barcelona til hans karriere stoppede, men det ser ikke sådan ud, det er trist. Først Ronaldinho og nu Messi, (dog først om noget tid) , hvad bliver det næste ? , Xavi og Iniesta ? ... Kan ikke forstå hvorfor spillerne vil skifte fra denne fantastiske klub, de spiller med om mesterskabet hvert år, spiller CHL. De har stor status osv, hvorfor vil man bytte det ud ? , kan jeg slet ikke få til at hænge sammen .
Efter Ronaldinho går det op for én at alt er muligt - dette angår også Messi, men det går også op for én at Barca er større end nogen spiller. Hvis Messi en dag forlader Barca, vil vi overleve det ligesom vi har overlevet Ronaldinhos afgang. Men jeg må indrømme at jeg kan ikke forestille mig at se hjertespillerne som Puyol, Xavi og Iniesta spillere i en anden klub en Barca. Jeg tror helt ærligt at disse spillere bliver sværere at erstatte end Ronaldinho og Messi.
Visca el Barca

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Bager skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:
Alias-A skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:
Alias-A skrev:Ja, hvad hvis det var Messi :

http://indkast.dk/index.php?nyhed=41243
hvad fanden sker der ? :S
Det er syret, jeg ved det :?
hmmmm, det er lidt svært at forholde sig til , har altid troet at han blev i Barcelona til hans karriere stoppede, men det ser ikke sådan ud, det er trist. Først Ronaldinho og nu Messi, (dog først om noget tid) , hvad bliver det næste ? , Xavi og Iniesta ? ... Kan ikke forstå hvorfor spillerne vil skifte fra denne fantastiske klub, de spiller med om mesterskabet hvert år, spiller CHL. De har stor status osv, hvorfor vil man bytte det ud ? , kan jeg slet ikke få til at hænge sammen .
Efter Ronaldinho går det op for én at alt er muligt - dette angår også Messi, men det går også op for én at Barca er større end nogen spiller. Hvis Messi en dag forlader Barca, vil vi overleve det ligesom vi har overlevet Ronaldinhos afgang. Men jeg må indrømme at jeg kan ikke forestille mig at se hjertespillerne som Puyol, Xavi og Iniesta spillere i en anden klub en Barca. Jeg tror helt ærligt at disse spillere bliver sværere at erstatte end Ronaldinho og Messi.
Giver faktisk god mening det du slynger ud der champ - (:
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

#jesuisSheep

Jbninc

Indlæg af Jbninc »

Kan ikke rigtig se om han kør sig på eller i næsen. Hvis han har haft fingeren oppe, er han godt nok et ubehøvlet svin.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Indlæg af Flax_Generous »

zqa skrev:
Who cares?

Jbninc

Indlæg af Jbninc »

Flax_Generous skrev:
zqa skrev:
Who cares?
I care. Nu kan man ikke rigtig se om der er noget i det klip, men det er jo ikke første gang man hører at Ronaldo opfører sig som et lille svin på banen.
Senest rettet af Jbninc ons dec 31, 2008 8:00 pm, rettet i alt 1 gang.

Jbninc

Indlæg af Jbninc »

Forza-Barca skrev:Jamen så tillykke med det, og held og lykke..
?

Jbninc

Indlæg af Jbninc »

Forza-Barca skrev:Ja, at tillykke med at de "bekymrer" dig om det..
:? :?:
Der er ingen grund til at blive barnlig, bare fordi jeg ikke deler samme syn på Ronaldo som dig.

Oliver

NEJ til Christiano

Indlæg af Oliver »

Jeg vil sige det lige ud: Jeg bryder mig langt fra om Ronaldo. Jeg syntes han er en opblæst egoistisk og selvoptaget nar for, at sige det mildt.
Han spiller måske til tider ok fodbold, det kan man sikkert ikke komme udenom. Der er jo en grund til at han er prof.
Alligevel bryder jeg mig ikke om ham.
Jeg ville hade at se ham i Barca må jeg indrømme.
Jeg føler det samme for Rooney som Christiano

Jbninc

Re: NEJ til Christiano

Indlæg af Jbninc »

Oliver skrev:Jeg vil sige det lige ud: Jeg bryder mig langt fra om Ronaldo. Jeg syntes han er en opblæst egoistisk og selvoptaget nar for, at sige det mildt.
Han spiller måske til tider ok fodbold, det kan man sikkert ikke komme udenom. Der er jo en grund til at han er prof.
Alligevel bryder jeg mig ikke om ham.
Jeg ville hade at se ham i Barca må jeg indrømme.
Jeg føler det samme for Rooney som Christiano
Må sige at Ronaldo er fantastisk, når det går godt. Syntes man begynder at se bagsiden af medaljen i denne sæson, hvor han har været med i uheldige episoder. Rooney er efter min mening af en hel anden kaliber. Manden er dygtig, men er jo psykopat hvis ikke han har succes med hans ting på banen (behøver jeg at nævne episoder? Tror vi alle så Aab kampen.) Utroligt at han er sluppet så billigt so far.

Frederik

Indlæg af Frederik »

Bager skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:
Alias-A skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:
Alias-A skrev:Ja, hvad hvis det var Messi :

http://indkast.dk/index.php?nyhed=41243
hvad fanden sker der ? :S
Det er syret, jeg ved det :?
hmmmm, det er lidt svært at forholde sig til , har altid troet at han blev i Barcelona til hans karriere stoppede, men det ser ikke sådan ud, det er trist. Først Ronaldinho og nu Messi, (dog først om noget tid) , hvad bliver det næste ? , Xavi og Iniesta ? ... Kan ikke forstå hvorfor spillerne vil skifte fra denne fantastiske klub, de spiller med om mesterskabet hvert år, spiller CHL. De har stor status osv, hvorfor vil man bytte det ud ? , kan jeg slet ikke få til at hænge sammen .
Efter Ronaldinho går det op for én at alt er muligt - dette angår også Messi, men det går også op for én at Barca er større end nogen spiller. Hvis Messi en dag forlader Barca, vil vi overleve det ligesom vi har overlevet Ronaldinhos afgang. Men jeg må indrømme at jeg kan ikke forestille mig at se hjertespillerne som Puyol, Xavi og Iniesta spillere i en anden klub en Barca. Jeg tror helt ærligt at disse spillere bliver sværere at erstatte end Ronaldinho og Messi.
Synes ikke at man kan sammenligene Messi og Ronaldinhos "hjerte" til Barca.
Ronaldinho kom jo til barca i en alder af 23, og han har ikke fået hans fodbold opdragelse af Barca.
Det har Messi jo derimod. Han kom jo til Barca i en alder af 13 år, så han har fået hans fodboldopdragelse i Barcelona ligesom Xavi, Iniesta og Puyol. Så den eneste forskel jeg ser i Messi, Puyol, Xavi og Iniesta er at Messi er Argentiner og Puyol og Xavi er Catalanere. (Iniesta Spanier, men har stadig fået hans fodbold opdragelse af Barca) Så Messi, Xavi, Iniesta og Puyol elsker Barca lige højt alle 4.

Så Messi er sådan set en halv Catalaner ;)

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NEJ til Christiano

Indlæg af Flax_Generous »

Oliver skrev:Jeg vil sige det lige ud: Jeg bryder mig langt fra om Ronaldo. Jeg syntes han er en opblæst egoistisk og selvoptaget nar for, at sige det mildt.
Du kender ham måske?

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NEJ til Christiano

Indlæg af Flax_Generous »

Jbninc skrev:Rooney er efter min mening af en hel anden kaliber. Manden er dygtig, men er jo psykopat hvis ikke han har succes med hans ting på banen.
Enig. Hans dropkick på Michael Jacobsen og hans albue mod Faye i den nylig Stoke-kamp var begge til direkte rødt og lange karantæner. Sådan noget har Ronaldo - trods disciplinære problemer på det seneste - aldrig gjort.

Jbninc

Re: NEJ til Christiano

Indlæg af Jbninc »

Flax_Generous skrev:
Jbninc skrev:Rooney er efter min mening af en hel anden kaliber. Manden er dygtig, men er jo psykopat hvis ikke han har succes med hans ting på banen.
Enig. Hans dropkick på Michael Jacobsen og hans albue mod Faye i den nylig Stoke-kamp var begge til direkte rødt og lange karantæner. Sådan noget har Ronaldo - trods disciplinære problemer på det seneste - aldrig gjort.
Mener nu at have set Ronaldo i ren frustration, sparke en spiller fuldstændig uprovokeret over benet ved en indkastsituation for et par uger siden. Men ja, Rooney er da bestemt mere voldelig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 76 gæster