Martín Montoya Torralbo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af SirJonas »

http://www.bold.dk/nyt/Agent-Alves-spae ... or-Montoya

Nu må Zubi for fanden til at tage sig sammen. Tør ikke tænke på, hvad han dog sidder og laver på det kontor :roll:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

19 - Martin Montoya

Indlæg af zqa »

Hvad skal Zubi gøre? Alves er bedre, og ergo spiller han. Det er desværre en ærgerlig situation, når nu Montoya er et så stort talent som han nu en gang er.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Piquénbauer »

Det er spin for at få en bedre kontrakt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Visca El Barca »

Zubi er bare nederen. Har aldrig sådan rigtig kunnet lide manden. Han var møg besværlig under Cruyff, og i jobbet som sportsdirektør er han ikke noget at råbe hurra for. Jeg hader også hans intet-sigende, kedelige udtalelser samt hans kedelig personlighed. Han har det godt med Rosell, så kan de gå rundt og hade Cruyff, Laporta og alle dem der er pro de to herrer. Skule lige ud med noget Zubi hate, det sker så i denne tråd.

Hvad angår Monotya, er der ikke rigtig så meget at gøre. Dani er bedre, det kan ikke blive anderledes. Jeg tror dog også, der er noget spin bag de udtalelser. Den kære Martin håber på en god kontrakt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Blaugrana92 »

Tror ikke Zubi er problemet. Han er lidt låst for han har trods alt en chef - og denne chef er uheldigvis en idiot udover alle tænkelige grænser.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af zqa »

:lol:

Med det sagt, så håber jeg virkelig, at Montoya får et par kampe i træk, og ikke blot en enkelt i ny og næ.
#jesuisSheep

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af SirJonas »

Piquénbauer skrev:Det er spin for at få en bedre kontrakt.
Det er som sådan også cool nok. Problemet er nu engang bare sådan, at vi har trukket den så langt nu, at vi snart ikke kan gøre andet, end at acceptere hans krav (sat på spidsen, ikke?).
Det jeg mener er, fint nok han prøver at presse prisen op. Jeg forstår også - og mener også selv, at Alves lige nu er et godt stykke foran Montoya. Men derfor kan vi sku da ikke vente med at forlænge kontrakten 7 mdr. før udløb? Vi har jo ganske enkelt kastet "magten" over på Montoyas side nu. "Jamen hvis han ikke vil blive, kan han da bare skride. Vi skal nok klare os" - Ja ja, det fint nok. Men alligevel dumt ikke?
Visca El Barca skrev:Zubi er bare nederen. Har aldrig sådan rigtig kunnet lide manden. Han var møg besværlig under Cruyff, og i jobbet som sportsdirektør er han ikke noget at råbe hurra for. Jeg hader også hans intet-sigende, kedelige udtalelser samt hans kedelig personlighed. Han har det godt med Rosell, så kan de gå rundt og hade Cruyff, Laporta og alle dem der er pro de to herrer. Skule lige ud med noget Zubi hate, det sker så i denne tråd.
Jeg må henvise dig til Zubi tråden. Her har jeg allerede smidt en masse vrede ud, i håb om en masse respons. Men ingen gider at svare mig :cry: :cry: :cry:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Champione »

http://fcbarcelona.dk/component/content ... ntoya.html

Der henvises i artiklen til at vi muligvis skulle have udnyttet en klausul og har forlænget.

Nogle der ved noget? :)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Jurij »

Nu er Adriano lige blevet skadet, tyder det på. Det betyder nok at Montoya får spilletid. Det her tegner rigtig godt. Jeg ser Montaya som Alves afløser. Han har et enormt potentiale. Glæder mig til at se ham spille i næste kamp.
Genopbygning status: færdig.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af emo »

Bare skidt at det så er som venstre back han skal udfolde sig.
Allez...

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Jurij »

emo skrev:Bare skidt at det så er som venstre back han skal udfolde sig.
Ved ikke. Han skal blot have spilletid. Han har imponeret mig defensivt. Så hvis han bliver tilbage, så kan Neymar blive fremme, og skabe mere foran. Tror det bliver rigtig godt. Alba skal til at spille sig på holdet igen, når han kommer tilbage.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af SirJonas »

Alba har overhovedet ikke spillet sig af. Det jo kun en skade der holder ham uden for?

Alba er sten sikker starter HVER gang han er klar, sådan er det!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Brombi »

Fedtmule skrev:Alba har overhovedet ikke spillet sig af. Det jo kun en skade der holder ham uden for?

Alba er sten sikker starter HVER gang han er klar, sådan er det!

Tror det hr Jurij mener, er at Adriano faktisk har gjort det rigtig godt, på niveau med Alba

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Jurij »

Brombi skrev:
Fedtmule skrev:Alba har overhovedet ikke spillet sig af. Det jo kun en skade der holder ham uden for?

Alba er sten sikker starter HVER gang han er klar, sådan er det!

Tror det hr Jurij mener, er at Adriano faktisk har gjort det rigtig godt, på niveau med Alba
Næsten. Det jeg faktisk mente var, at Montoya bliver kanon, ligemeget hvor han spiller. Han kommer til at udgøre Barcelonas bedst forsvar nogensinde. Vi har altid været usikre, men med Montoya og Bartra tror jeg, at vi bliver utrolig gode defensivt.
Genopbygning status: færdig.

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af maba »

Jeg bliver aldrig fan... om man satte Anders Kure eller Per Mertesacker på en 50 øre sammen med Montoya vil man stadig snyde ham gang på gang. Begriber ikke han ikke er blevet smidt på porten.

Inter ville for et par år siden betale gode penge for ham, nu ryger han heldigvis, men gratis!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 99 gæster