Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Heartbreaker »

Clear cut chance:
The definition of a clear cut chance is ‘A situation where a player should reasonably be expected to score usually in a one-on-one scenario or from very close range.’ (EPL Index) So in other words, a clear cut chance is a chance where the attacker is odds on to score, it can range from a one on one finish, a unmarked headed chance or a tap in chance.
En "key pass" er en aflevering som fører til afslutning. Forskellen må så være, at clear cut chance er en oplagt målchance, hvorimod en key pass kan være en aflevering, som der bliver afsluttet på (Ronaldo skud).
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af BarçaDK »

Okay, tak. Det er altså en vurderingssag.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Cesc: "My best position is that of attacking midfielder, that's where I've always played. But I feel good as false nine too." #fcblive
Cesc: "I want to become more important for the team in next years. And for that, I should become more consistent throughout the season."
Fantastisk attitude. Jeg tror og håber han bliver anfører i den nærmeste fremtid. Han har karisma, gåpåmod og lederegenskaber der kræves.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af JonasV »

Cesc har godt nok været lækz denne sæson. Det fejrer vi lige med dette foto:

Billede

Brugeravatar
oernbro
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirs dec 04, 2012 7:00 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 20 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af oernbro »

“Sin conocerlo ni nada, estaba en Cerdeña y leí que había hablado muy bien de mí ante los medios. Le preguntaron sobre el tema del Manchester United y respondió con claridad. Quería que me quedara y fuera importante. Esas palabras me dieron mucha confianza” (Cesc i et interview med Sport)
"Uden at kende ham (red. Tata) overhoved da jeg var Cerdaña, læste jeg, at han havde snakket rigtig godt om mig i medierne. De havde spurgt ind til Manchester Uniteds interesse i mig, og han havde svaret meget tydeligt. Han ønskede, at jeg blev i Barca, og det var vigtigt. Hans ord gav mig meget selvtillid. ..

Kan sgu bedre og bedre lide ham Tata, selvom jeg langt hen ad vejen har været skeptisk.. Jeg synes at Cesc i denne sæson, har spillet noget af det bedste hidtil i Barca.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 4 - Francesc

Indlæg af Elbarca »

Elbarca skrev:
# 23 skrev:
Visca El Barca skrev:Stop med at tude #23!
Hvorfor? Jeg har alverdens grund til at være bekymret for den nye sæson.
Kunne ikke være mere enig. Det ser total sort ud.

Klubben er blevet til grin denne sommer. Først vil vores vores 4. valg på midtbanen ikke til United, som tydeligvis har plads til ham og nu Cesc, som siger han aldrig har talt med dem.

Go for Fellaini. Den bør kunne lade sig gøre
Flax Generous - bare for en god ordens skyld, så fandt jeg disse, i forlængelse af din tidligere påstand om at jeg ikke før sæsonnen, havde skrevet noget herinde om hvor galt det stod til med United. Det fedeste er at du selv deltog i diskussionen. :lol:
Senest rettet af Elbarca ons jan 01, 2014 8:02 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 4 - Francesc

Indlæg af Elbarca »

Flax_Generous skrev:
Elbarca skrev:Måske blir det ikke helt flop i år, men jeg ser både Chelsea og City som meget større favoritter til titlen. Kan ærligt talt ikke se hvad der får United fans til at være positive omkring klubben nærmeste fremtid.
Bookmakerne har City, Chelsea og United mere eller mindre lige med Arsenal, Spurs og Liverpool et pænt stykke efter. Det synes jeg er meget fair. For det kan godt være, at Sir Alex er et stort tab og City og Chelsea har forstærket sig, men United var godt nok også meget langt foran de andre sidste sæson.

#23 er for øvrigt prinsessen af overdrivelser og overdramatiseringer - men det er en del af charmen.
Og denne.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

Så mange lækre avatars, men 1 skiller sig ud, og er meget mere lækker end de andre: Asexis.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Lopezzz »

Han har en fræk dame som elsker at viser sin krop.
Mon ikke de har også et par sextapes som står klar til at blive lækket.
Anyone??

Billede
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Skydefinten »

Amme-patter. What a beauty!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

Den mand. Messis barndomsven har i de sidste 10 kampe scoret 6 gange og lavet 5 assists.

Som midtbanespiller har han de sidste 9 kampe scoret 5 gange og lavet 8 assist? Nogen der sagde en af verdens bedste midtbane spillere?

http://www.whoscored.com/Players/8040/

Billede
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Heartbreaker »

Er han ikke også den mest assisterende spiller denne sæson so far?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

Jo.. Han har sindssyge stats indtil videre i hans Barcelona tid.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Alcantara »

Tænkt at min ven mener, at han ikke får udnyttet sit fulde potentiale hos os. Real-fans...

Jeg er overbevist om, at vi stadig ikke har set det absolut bedste fra hans side endnu.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Storken »

Alcantara skrev:Tænkt at min ven mener, at han ikke får udnyttet sit fulde potentiale hos os. Real-fans...

Jeg er overbevist om, at vi stadig ikke har set det absolut bedste fra hans side endnu.
En lille smule selvmodsigende...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 106 gæster