Alexandre Dimitri Song Billong

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 25 - Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Drake »

Bager skrev:"Song afviser ikke Arsenal-retur"
Kilde: http://indkast.dk/index.php?nyhed=109673
Citat: "Jeg ved ikke, hvad der vil ske i fremtiden, men det er rigtigt, at jeg tilbragte nogle fantastiske sæsoner dér. Vi må se, hvad der sker, men for nu er jeg Barcelona-spiller."

"Sergi: Barça’s “heart”"
Kilde: http://www.totalbarca.com/2013/youth/se ... ore-143399
Citat: "When that time comes, I assure you that Barça will have the two best defensive midfielders in the world."

Samper kommer til at overtage Songs rolle, enten denne sommer eller den næste. Mærk jer mine ord.
Jeg tror at vi kan miste ham på et tidspunkt lige som Thiago. For Busi kan spille mange år i nu, i hvert fald 7-8 år. Så mange år tror jeg ikke Samper gider at vente til at han skal overtage. :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 25 - Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Brombi »

Drake skrev:
Bager skrev:"Song afviser ikke Arsenal-retur"
Kilde: http://indkast.dk/index.php?nyhed=109673
Citat: "Jeg ved ikke, hvad der vil ske i fremtiden, men det er rigtigt, at jeg tilbragte nogle fantastiske sæsoner dér. Vi må se, hvad der sker, men for nu er jeg Barcelona-spiller."

"Sergi: Barça’s “heart”"
Kilde: http://www.totalbarca.com/2013/youth/se ... ore-143399
Citat: "When that time comes, I assure you that Barça will have the two best defensive midfielders in the world."

Samper kommer til at overtage Songs rolle, enten denne sommer eller den næste. Mærk jer mine ord.
Jeg tror at vi kan miste ham på et tidspunkt lige som Thiago. For Busi kan spille mange år i nu, i hvert fald 7-8 år. Så mange år tror jeg ikke Samper gider at vente til at han skal overtage. :sørgelig:
Heldigvis er Samper så god til at fordele spillet, at både ham og Busi kan starte inde :)

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 25 - Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af emo »

Samper er ikke en rendyrket DM, han er sindsyg dygtig fremad banen samtidigt med at han har blik for det defensive, han er en slags dybdeliggende-playmaker, hvis vi skal have lidt FM sprog. Ikke en som tager Bussis plads, men en som kan spille med Bussi som Brombi også skriver.
Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 25 - Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Bager »

Samper har måske ikke helt fysikken endnu, men én af Busquets store forcer er hans defensive blik for spillet. Dette lader Samper også til at have. Alene via dette kan han blive en fremragende DM'er. Herudover er Samper, ligesom Busquets, ualmindelig sikker i sin boldomgang. Prøv at se en kamp med han, han står ud hver gang selvom han som sådan ikke er en spektakulær spiller. Men ja, han har nogle offensive kvaliteter i sit spil, som Busquets ikke har. Jeg vil vove og påstå at han kan spille alle pladser på midtbanen. Hvis han ligger på en af de offensive midtbanepladser, så tror jeg vi kommer til at se en spiller der er noget af det tætteste vi kommer på Xavis spillestil.

Jeg må indrømme, at jeg altid har set Song som en spiller der "filler the gap" indtil Samper er klar.
Visca el Barca

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 25 - Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af emo »

Det er også fysikken og staturen jeg tænker på når jeg nævner at han ikke er en klassisk DM. Imo skal en DMer være i stand til at vinde dueller midt på banen, luftdueller. Jeg mener at vi i en anden tråd snakkede om at hvis man skulle sammenlige ham med en profil som er aktiv i dag, så ville Sampers stil passe bedst med en Pirlo type. Så på den måde ja, nok det tætteste på en Xavi agtig afløser vi har pt..
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 25 - Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Michman »

Håber virkelig han gør alvor af sine ord og bliver i Barca.. Synes vi har brug for ham
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Zhrilmo
Indlæg: 39
Tilmeldt: søn nov 23, 2008 8:28 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 25 - Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Zhrilmo »

25 - Alexandre Dimitri Song Billong <- skal det ikke lige rettes til 17 istedet for 25?
BARCA!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 25 - Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Kubala »

phpBB [video]

BarçaDK

Re: 17 - Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af BarçaDK »

Song played with Busquets' boots (1,5 size too large) vs Ajax because he gave away all his boots after CAM qualified for World Cup. [sport]
For helvede Song, dit tågehoved. :lol:

...men spørgsmålene melder sig. Er der ingen sportsbutikker i Amsterdam? Er der virkelig ingen i truppen, som er tættere på Song i fodstørrelse end ±1,5? Opdagede Song det først under omklædningen??

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 17 - Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Kubala »

BarçaDK skrev:
Song played with Busquets' boots (1,5 size too large) vs Ajax because he gave away all his boots after CAM qualified for World Cup. [sport]
For helvede Song, dit tågehoved. :lol:

...men spørgsmålene melder sig. Er der ingen sportsbutikker i Amsterdam? Er der virkelig ingen i truppen, som er tættere på Song i fodstørrelse end ±1,5? Opdagede Song det først under omklædningen??

Billede

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 17 - Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af kklaus »

Song: "The first night in Barcelona I slept at Cesc's home. I told him I had booked a hotel, but he said 'No, no, you come to my place'."
Song: "Arsenal play the same as Barça, so it was easy. Only difference is quality. Arsenal have super players, Barça the best in the world."
...
Song: "Alves and I got same fashion sense. When I enter the dressingroom, they all say: Noooo!! and then Dani arrives and he goes: Yessss!!"
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17 - Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Blaugrana92 »

Det kan godt være at han har en skæv personlighed, at han ikke altid passer lige godt ind i vores spil og vores system, at han ikke altid lever op til de massive forventninger, skabt af Busquets, vi har til en defensiv midtbane, men når det kommer til stykket er jeg sgu glad for at vi har Song. Han virker som en cool fyr, men vigtigere endnu så har han ikke noget imod at være i reserverollen. Han brokker sig ikke og gør hvad han kan når han får chancen. Det er egentlig svært at forlange mere.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 17 - Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Michman »

Blaugrana92 skrev:Det kan godt være at han har en skæv personlighed, at han ikke altid passer lige godt ind i vores spil og vores system, at han ikke altid lever op til de massive forventninger, skabt af Busquets, vi har til en defensiv midtbane, men når det kommer til stykket er jeg sgu glad for at vi har Song. Han virker som en cool fyr, men vigtigere endnu så har han ikke noget imod at være i reserverollen. Han brokker sig ikke og gør hvad han kan når han får chancen. Det er egentlig svært at forlange mere.
Kunne ikke have udtrykt det bedre selv..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

BarçaDK

Re: 17 - Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af BarçaDK »

Billede
Han er herlig

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 17 - Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Alcantara »

Han bliver bare ved med at overgå sig selv. Imponerende.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 86 gæster