Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Kvoller skrev:Var Vergini ikke ham der var på fri, som man snakkede om lige da Tata kom til?
Jo. Eller i hvert fald kostede meget lidt.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Mkj 77 skrev: Walderieveld ( staveplade) kostede kun 5,6 og han kunne da i det mindste have suppleret forsvaret
Alderweireld. Og det er helt himmelråbende vanvittigt, at Barca ikke købte ham.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Muligt at han er god, men hvorfor nævner folk ham først når andre melder interesse eller han er skiftet.
Allez...

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

emo skrev:Muligt at han er god, men hvorfor nævner folk ham først når andre melder interesse eller han er skiftet.
Jeg nævnte ham den 14. juli

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Luis Enrique nævnte ham før - han skiftede til Atleti. Det var også før, der kom rygter omkring Atleti og ham.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Det var godt af LE.. Jeg må sige at jeg intet kender til ham, på trods af at jeg har set en hel del med Ajax. Synes altid at det var deres finske forsvarspiller som markerede sig på godt og ondt.
Allez...

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=108332

Forkøbsret på 3 talenter... Jeg kender ingen af dem. Er det penge ned i skraldespanden?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Fedtmule skrev:http://indkast.dk/index.php?nyhed=108332

Forkøbsret på 3 talenter... Jeg kender ingen af dem. Er det penge ned i skraldespanden?
Gabriel 'Gabi Gol', skulle være det nye store navn, men jeg har set ham spille og han var ikke så god.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af fidanho »

emo skrev:Ham Zouma som ikke kunne holde Efb og HHA. Dog skal enhver spiller der rent faktisk kan løfte en bold fra HHA have ros.
Så Zouma live. Han er et bæst uden lige, og lagde mærke til at han er taktisk klog. Observerede hele tiden over sine skuldre, og var endda en god leder i forhold til sin unge alder. Vanvittigt potentiale i den dreng
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

gygfo

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af gygfo »

fidanho skrev:
emo skrev:Ham Zouma som ikke kunne holde Efb og HHA. Dog skal enhver spiller der rent faktisk kan løfte en bold fra HHA have ros.
Så Zouma live. Han er et bæst uden lige, og lagde mærke til at han er taktisk klog. Observerede hele tiden over sine skuldre, og var endda en god leder i forhold til sin unge alder. Vanvittigt potentiale i den dreng
Jeg er også imponeret af Zouma, jeg har dog ikke set ham live. Men der må stikke noget under, siden ingen storklubber har købt ham henover sommeren.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

gygfo skrev:
fidanho skrev:
emo skrev:Ham Zouma som ikke kunne holde Efb og HHA. Dog skal enhver spiller der rent faktisk kan løfte en bold fra HHA have ros.
Så Zouma live. Han er et bæst uden lige, og lagde mærke til at han er taktisk klog. Observerede hele tiden over sine skuldre, og var endda en god leder i forhold til sin unge alder. Vanvittigt potentiale i den dreng
Jeg er også imponeret af Zouma, jeg har dog ikke set ham live. Men der må stikke noget under, siden ingen storklubber har købt ham henover sommeren.
Der ER storklubber ude efter ham. United har scoutet ham en del gange, men de har ikke akut behov for at hente ham, da de har Rio, Vidic, Evans, Smalling og Jones. Det er for meget konkurrence. Så vil de hellere have han er i St. Etienne, hvor han kan spille fast og udvikle sig.

Chelsea er også interesseret, men de kan heller ikke tilbyde ham den spilletid, der skal til for at han kan udvikle sig.

Jeg har dog læst, at Liverpool og Juventus har prøvet at forhandle om ham, men de var ikke villige til at betale de 15-18 milllioner euro, St. Etienne har krævet for ham.

Dortmund har også været interesseret, så det er ikke fordi, Zouma ikke er eftertragtet. Det er han skam. Men han har også selv udtalt vist, at han gerne vil spille fast for tiden, så han ikke stagnerer.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Hvad skal vi med Messi, Neymar og Alexis ?

Næste år stiller vi udelukkende med målmænd på holdet !!

http://onside.dk/premier-league/chelsea ... -barcelona
http://onside.dk/primera-division/avis- ... enskeliste
http://onside.dk/premier-league/avis-re ... -til-barca

Læg mærke til at disse 3 artikler er kommet i løbet af 3 dage :cool:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Hahaha, Pepe Reina. Manden er så overvurderet og smørhandske uden lige. Han havde en god sæson i Liverpool og han har levet højt på det lige siden.

Jeg ville grue mig voldsomt, hvis Barca præsenterer ham som Valdes' afløser. En af Valdes' store styrker er hans høje koncentration, som er kommet med årene. I Barca kan du stå i 84 minutter og slet ikke røre bolden, og lige pludselig skal du diske op med en redning. Reina er god for store blunder i ny og næ og slet ikke klasse nok til Barcelona.

Der er jo en grund til, at en klub som Liverpool "vragede" ham for Mignolet.

Gå dog efter et af disse emne: ter-Stegen, Courtois, Lloris. Der er klasse i disse målmænd og samtidig realistiske emner. Cech kunne også være en løsning, men hans boldspil er ikke det bedste, og det er noget, der kræves højt i Barca.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:Hahaha, Pepe Reina. Manden er så overvurderet og smørhandske uden lige. Han havde en god sæson i Liverpool og han har levet højt på det lige siden.

Jeg ville grue mig voldsomt, hvis Barca præsenterer ham som Valdes' afløser. En af Valdes' store styrker er hans høje koncentration, som er kommet med årene. I Barca kan du stå i 84 minutter og slet ikke røre bolden, og lige pludselig skal du diske op med en redning. Reina er god for store blunder i ny og næ og slet ikke klasse nok til Barcelona.

Der er jo en grund til, at en klub som Liverpool "vragede" ham for Mignolet.

Gå dog efter et af disse emne: ter-Stegen, Courtois, Lloris. Der er klasse i disse målmænd og samtidig realistiske emner. Cech kunne også være en løsning, men hans boldspil er ikke det bedste, og det er noget, der kræves højt i Barca.



WTF?! Synes du reina er dårlige? det vidste jeg ikke ;-) Men du følger med ikk? Ter-stegen og courtois bliver konstant nævnt. Cesc er et nyt rygte og tror ikke på den. Lloris bliver umulig at købe - spurs er ikke til at forhandle med. Der bliver nok hentet 2 målmænd: et talent (courtois, ter stegen) og en rutineret (reina) - de kan så kæmpe om hvem der skal stå.

Håber dog stadig at valdes bliver og ter stegen bliver hentet til at lære en sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Chancen for at hente Cech eller Lloris er langt højere, end at hente Courtois.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 100 gæster