Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af emo »

Jeg er glad for Pedro. Selv når han ikke leverer er jeg glad for at have han i truppen, for han løber altid lige de ekstra km, mere end alle andre (nej, Blau. Hiv ikke stat frem, er for at fremme min forståelse).

Pedro er for mig symbolet på en spiller, der kom ud af det blå, og som på kort tid vandt alt hvad en spiller kunne vinde. Han er blevet det Navas aldrig formåede at blive for Spanien, og alle kendte Navas fra fødslen, de færreste kendte Pedro før Pep kom til.

Enig, henter vi Neymar og beholder alle de spillere vi har, så er vi overcrowdet.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Sv: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Selv når han ikke leverer er jeg glad for at have han i truppen, for han løber altid lige de ekstra km, mere end alle andre (nej, Blau. Hiv ikke stat frem, er for at fremme min forståelse).
Du siger bare til, når du får brug for min støtte!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Brombi »

Jeg vil faktisk gerne se en statistik der understøtter påstanden om at Pedro løber "flere" km en andre.. Blau :)?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

...

Billede

I morgen ... NBA om 20 minutters tid, ikke nok tid til at finde proper statistics!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:...

Billede

I morgen ... NBA om 20 minutters tid, ikke nok tid til at finde proper statistics!
Jazz spiser timberwolves.. :D det er ret fedt at se Heat bagud med 10 mod Cleveland Cavaliers

Kvoller
Indlæg: 5259
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 592 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kvoller »

Barcelona winger Pedro celebrates his 26th birthday today #fcblive
Tillykke!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af zqa »

Vi mangler seriøst nogle flere smileys. Fx sådan en her:

Billede
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Visca El Barca »

Tillykke med dagen. Spil lidt bedre, tak.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Glinka

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Glinka »

Han forbedrer sig i år. Tror jeg :?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Heartbreaker »

Pedro has a contusion on his calf. He might not be able to play the friendly in Malaysia on Saturday. #fcblive #tourfcb [rac1]
Så er vi i gang...
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Quaresma »

http://www.bold.dk/nyt/Neymar-imponeret-af-Pedro
Neymar har udtrykt stor glæde over at spille side om side med Leo Messi, Xavi og Andres Iniesta, men det er nu angrebs-kollegaen Pedro, som hidtil har imponeret ham mest.

- Jeg kan virkelig godt lide Pedro. Han er i stand til at gøre alt på banen. Han scorer, han løber uden bold, han angriber, han forsvarer, han kan det hele. Han er nok den spiller, som har overrasket mig mest, siger Neymar til El Mundo Deportivo.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af # 23 »

Heartbreaker skrev:
Pedro has a contusion on his calf. He might not be able to play the friendly in Malaysia on Saturday. #fcblive #tourfcb [rac1]
Så er vi i gang...
Messi, Neymar, Cesc og Pedro skadet. Så starter Barca sgu lige sæsonen med den velkendte bitch - skader.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Brombi »

somewhereinjamerica pedro is twerking

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha, gad vide om Pedro twerker ligeså hurtigt som han løber?

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Lular »

Er jeg den eneste der synes Pedro er ekstremt overvurderet?

Alle roser altid hans arbejdsindsats, og jo ganske vist løber han en del... Men jeg synes bare gang på gang han bliver udstillet som en middelmådig spiller når vi møder bedre hold. Fx mod Atl Madrid... - her smed Pedro utallige bolde væk og skabte ingenting. Han har måske målfarlighed, men hans evne til at skabe chancer er middelmådig.
Hans største kritikpunkt er dog imo hans spilintelligens. Når jeg ser ham mod bedre hold der forsvarer godt, så træffer han sku 3/4 gange en dårlig beslutning.
Læg dertil at hans teknik er middelmådig...Ja, jeg har aldrig forstået hvorfor han fik så meget spilletid sidste sæson. Især når han ikke ligefrem scorede særlig mange mål.*

Håber virkelig at Martinos fremtidigige fortrukne "start-angreb" bliver Neymar - Messi - Alexis, og Pedro dermed kan blive indskifter på samme linje som Tello (Tello som jeg for i øvrigt synes er et fantastisk talent)

Jeg ved dog godt hvorfor folk stadig er glade for Pedro - og jeg glemmer da heller ikke 2009-2010-sæsonen hvor han var formidabel for os som indskifter der bombede i alle turneringer. Men siden da er det imo gået den forkerte vej for ham, og synes ikke han har udviklet sig overhovedet.. tværtimod.

En anden årsag til at han får så meget spilletid i Barca, er nok at han altid scorer mål når Spaninen spiller. Problemet er bare at Spaninen også 'altid' møder middelmådige/elendige hold i venskabskampe og kvalifikationskampene (med enkelte undtagelser som frankrig)... når Spaninen møder de bedre hold, så bliver han imo igen udstillet som en middelmådig spiller.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 90 gæster