Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Piquénbauer skrev:
Afellay99 skrev:
Arsenal centre back Laurent Koscielny (27) could also be one of Barcelona's centre back options. [cadena cope]

Hvis han spiller som i sidste halvdel af sidste sæson, så vil jeg hellere ha ham fremfor Luiz og Agger.
Enig! Han var fremragende og alt hvad vi har brug for. Men kan han holde det niveau? Jeg er bange for at han ikke kan.

Well, idag spillede han helt fantastisk mod Napoli ifølge de fleste jeg følger på Twitter :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Afellay99 skrev:
Piquénbauer skrev:
Afellay99 skrev:
Arsenal centre back Laurent Koscielny (27) could also be one of Barcelona's centre back options. [cadena cope]

Hvis han spiller som i sidste halvdel af sidste sæson, så vil jeg hellere ha ham fremfor Luiz og Agger.
Enig! Han var fremragende og alt hvad vi har brug for. Men kan han holde det niveau? Jeg er bange for at han ikke kan.

Well, idag spillede han helt fantastisk mod Napoli ifølge de fleste jeg følger på Twitter :)
Så kampen og han var stærkt spillende! Og så hjælper det altid når han også laver en kasse...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

denisasllani98

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af denisasllani98 »

Piquénbauer skrev:
Afellay99 skrev:
Piquénbauer skrev:
Afellay99 skrev:
Arsenal centre back Laurent Koscielny (27) could also be one of Barcelona's centre back options. [cadena cope]

Hvis han spiller som i sidste halvdel af sidste sæson, så vil jeg hellere ha ham fremfor Luiz og Agger.
Enig! Han var fremragende og alt hvad vi har brug for. Men kan han holde det niveau? Jeg er bange for at han ikke kan.

Well, idag spillede han helt fantastisk mod Napoli ifølge de fleste jeg følger på Twitter :)
Så kampen og han var stærkt spillende! Og så hjælper det altid når han også laver en kasse...
Så også kampen. Han var stærkt spillende, men han plejer ikke at holde et niveau, der er højt nok til Barca.

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Philippe Senderos (Fulham): "If Barcelona would call me, I would walk there." [ser]

Bare rolig min ven. Du kan roligt smide fødderne op på sofaen uden , at skulle være bange for den gå tur.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

I øjeblikket tyder det på at vi har kig på enten Agger eller Luiz. Jeg synes at førstnævnte virker urealistisk og sidstnævnte er decideret dårlig. Ligegodt hvor dårligt det går med at hente en CB, tror jeg at vi opererer med en plan b, der hedder at aktivere Inigo Martinez' frikøbsklausul på 30 mio euro. Han er måske ikke en topspiller, men han kan muligvis formes til en.
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Bager skrev:I øjeblikket tyder det på at vi har kig på enten Agger eller Luiz. Jeg synes at førstnævnte virker urealistisk og sidstnævnte er decideret dårlig. Ligegodt hvor dårligt det går med at hente en CB, tror jeg at vi opererer med en plan b, der hedder at aktivere Inigo Martinez' frikøbsklausul på 30 mio euro. Han er måske ikke en topspiller, men han kan muligvis formes til en.
Ved ikke om du har set det men luiz er lige pludselig ikke i truppen til chelseas kamp mod milan... Så kan man gætte på hvorfor.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Nu rygtes Nicolas Otamendi til Barcelona, 25 årig Argentinsk landsholds-forsvar, som pt. spiller i Porto.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Nu rygtes Nicolas Otamendi til Barcelona, 25 årig Argentinsk landsholds-forsvar, som pt. spiller i Porto.
Hvor har du det fra?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Twitttaaaa... Maiiin.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Twitttaaaa... Maiiin.
Haha! Det var vel også et spørgsmål om tid før vi blev kædet sammen med endnu en argentiner. Kender ikke så meget til otamendi men ved at han er en lille skid så han kommer nok ikke til at ændre vores dødbold situation. Altså medmindre han hopper som puyol.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af fidanho »

emo skrev:Nu rygtes Nicolas Otamendi til Barcelona, 25 årig Argentinsk landsholds-forsvar, som pt. spiller i Porto.
Køb, køb, køb. Meget hellere Otamendi end Luiz og Agger
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af abx »

Vi mangler en hurtig og teknisk dygtig høj cb på godt 202cm
Próxima Estación.... Parallel!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Med cyborg-led, som ikke kan blive skadet eller ruste. Og en topfart som en gejlet Randers-slæde.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Hm, første jeg tænker er, Marc Rieper/Jes Høgh.
Allez...

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

phpBB [video]



Han er fandme hurtig og en fighter.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 91 gæster