Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Det er overhovedet ikke sikkert, at man kan få penge for ham igen, især når man hedder Barca. Det er ikke 5 millioner euro vi skal betale, der skal højst sandsynlig også signing on fee til, plus han skal have løn og så skal han passe ind og indgå i planerne. Jeg tror ikke det er holdbart, hvis hold som Barca begynder at hive folk ind, fordi de er billige, med tanke på videresalg.

Nårh men videre.
Reina (Napoli, on loan from Liverpool): "I was only open to an offer from Barça, but the clubs decide. I now focus on the future." [ser]
Jeg tænker, det er da rimelig dumt af Reina, er det ikke? Han troede Barca ville have ham, det ville vi ikke (ikke i dette transfervindue), Liverpool ville ikke have ham, Napoli kommer til. Hvad siger han selv? At han kun ville til den klub, som ikke ville have ham i dette transfervindue, ellers ville han blive i den klub, der sendte ham videre. Jeg tænker, bliver den klub som har lejet ham og den fans ikke sure over det?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Tottenham er angiveligt interesserede i Steaua Bucharests forsvarsspiller, Vlad Chiriches. Goal.com har skrevet en artikel om ham, hvori man kan læse hvad hans styrker og svagheder er. Han ligner som en der ville passe godt ind i vores filosofi. Lidt info om ham, han er 23 år gammel, 184 cm og goal.com beksriver ham således.
The Steaua Bucharest star has been linked with an €8 million move to White Hart Lane and is in the mould of the ball-playing central defender that Andre Villas-Boas craves
PROFILE
By Michael Yokhin

Gareth Bale, Gareth Bale and, for good measure, yet more Gareth Bale. Tottenham fans will be getting sick to death of the headlines surrounding their wing wizard and a potential exit to Real Madrid but there may be a glimmer of light at the end of the tunnel.

While Spurs chairman Daniel Levy has reluctantly begun discussions over a €115 million deal for his prize asset, the imminent arrival of Roberto Soldado should cushion the blow while Vlad Chiriches, who is reportedly close to sealing a €8m move to White Hart Lane, would be another valuable addition.


As a result there is always room for a young defender with the potential to improve to bulk up the squad and give Villas-Boas further options in that area.
Spurs, while not in a crippling state, are hardly in an ideal situation at centre-back. Jan Vertonghen is facing a race against time to be fit for the start of the Premier League season while the likes of Michael Dawson and Steven Caulker are far from the perfect fit in a Villas-Boas line-up that is set up to play a flowing passing game.

Chiriches, in many ways a clone of Belgian stalwart Vertonghen, would be the perfect solution.

With supreme positional sense and a natural ability to read the game, Chiriches is also one of the most elegant defenders around, blessed with excellent technical skills, he is a player that's always willing to play the ball forward and join the attack -
just as Vertonghen learned to do during his days at Ajax.

In his homeland, the 23-year-old is rated extremely highly. Just a couple of years ago he was compared to Cristian Chivu, although nowadays Romanian journalists go as far as mentioning him in the same breath as the legendary Miodrag Belodedici, the brilliant centre-back of Steaua Bucharest who won the Champions Cup in 1986, and achieved the same feat with Red Star Belgrade five years later.

Belodedici himself said of his so-called heir in December last year: "Chiriches is strong, fast and intelligent. He can definitely go very far.
There are few footballers who can do what he does in his position, and he is ready to take risks going forward.[/color]
[/b] In my era, coaches wouldn't let me touch the ball so many times."he said last December."


Chiriches' ball skills undoubtedly improved when he moved to Benfica at just 17 years old, training alongside players like Rui Costa. An injury interrupted his progress in Portugal, however, and the youngster returned to Romania in 2008, moving to International.

When the club was demoted due to financial troubles in 2010, Chiriches switched to Pandurii Targu Jiu, and in January 2012, having made his debut for the national team, signed for Steaua. That's where his career really took off.


Last summer, there was reported interest from Barcelona
and Milan, and Steaua's controversial owner Gigi Becali commented that he had no doubt that the player would easily walk into any team in the world.

Then came Romania's disastrous 4-3 defeat to Slovenia in a friendly in August, and those words came back to haunt Chiriches.

"He will never make it to Barcelona if he continues to make mistakes like that," fumed former national coach Anghel Iordanescu, while Gheorghe Hagi claimed: "He commits errors in the area where you just can’t do that."


Such criticism could have been a blow to a young player, but Chiriches proved to be mentally strong and went on to produce his best season to date. Not only did he help Steaua win their first championship title since 2006 in his first season with the club, the cultured centre-back also performed brilliantly in Europa League.

Never limiting himself to just sit back and play it simple in defence, he scored an amazing overhead-kick against Molde in the group stages, and struck a brilliant and crucial volley against Ajax as well.

His home performance in a 1-0 win over Chelsea in the last 16 was nothing short of phenomenal. Naturally, the offers continued to pour in. Russian clubs queued up to get their hands on Chiriches, with Zenit, Spartak Moscow and Rubin Kazan all making big offers.

The Moscovites were reported to propose €10m, but the player himself said he is only interested in moving to a western European club.

If Tottenham are able to get their man, who has been described as possessing a bit of David Luiz and Thiago Silva in him by Steaua general director Mihai Stoica, for just €8m it would be an absolute bargain.

If Spurs fans are getting sleepless nights over Bale's potential exit, they should rest easier in the knowledge that one of Europe's most promising centre-backs looks to be on his way to White Hart Lane. [/i]
Der er fordele og ulemper ved ham. Jeg synes dog han virker rigtig spændende, 8 millioner euro er ikke meget. Af ulemper er jeg ikke glad for, at han har en tendens til at tage for stor risici, hvilket fører til fejl, lidt ala Luiz. Omvendt er han rigtig hurtigt, god til at læse spillet og teknisk sublim.

Jeg tænker, burde man ikke også kigge på ham? Luiz og Agger er de åbenlyse, men jeg tænker, hvis man overvejer Mangala, så burde man også overveje denne herre, han er en hel del billigere, og meget interessant.

Folk der ved mere om ham, må godt skrive om ham herinde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Manchester City Reserves midfielder Denis Suarez (19) is close to joining Barcelona B. The deal is 90% done. [@guillembalague]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Visca El Barca skrev:
Manchester City Reserves midfielder Denis Suarez (19) is close to joining Barcelona B. The deal is 90% done. [@guillembalague]

phpBB [video]
Glad for Barca er han ihvertfald.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Åhhh, han er dejlig
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Ja hN er sindsyg Barca glad. Eneste grund til at han ikke kom for to år siden var fordi Celta (tror at det var hans tidligere klub) ville sælge ham til højestbydende, og det var City.

Hans favorit spiller er Ini, favorit stadion Campen og favorit hold Barca. Måske lidt for perfekt.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Ja hN er sindsyg Barca glad. Eneste grund til at han ikke kom for to år siden var fordi Celta (tror at det var hans tidligere klub) ville sælge ham til højestbydende, og det var City.

Hans favorit spiller er Ini, favorit stadion Campen og favorit hold Barca. Måske lidt for perfekt.

Siger han ikke Barca og Madrid?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:
emo skrev:Ja hN er sindsyg Barca glad. Eneste grund til at han ikke kom for to år siden var fordi Celta (tror at det var hans tidligere klub) ville sælge ham til højestbydende, og det var City.

Hans favorit spiller er Ini, favorit stadion Campen og favorit hold Barca. Måske lidt for perfekt.

Siger han ikke Barca og Madrid?
Ved ikke hvad han siger. Har ikke set video, noget jeg har læst. Desuden den er på spansk, så fatter endnu mindre.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Talks on a transfer of David Luiz have started. A Barcelona director could soon travel to London. Sources say possible deal next week. [md]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Med Thiago i Bayern.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af fidanho »

emo skrev:
Visca El Barca skrev:
emo skrev:Ja hN er sindsyg Barca glad. Eneste grund til at han ikke kom for to år siden var fordi Celta (tror at det var hans tidligere klub) ville sælge ham til højestbydende, og det var City.

Hans favorit spiller er Ini, favorit stadion Campen og favorit hold Barca. Måske lidt for perfekt.

Siger han ikke Barca og Madrid?
Ved ikke hvad han siger. Har ikke set video, noget jeg har læst. Desuden den er på spansk, så fatter endnu mindre.
Han siger det bedste hold er Barcelona, men at den bedste by at spille fodbold eller leve i er Madrid eller Barca
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.givemesport.com/364756-totte ... janic-race

Totalt ud af det blå bliver Pjanic linket til os, i en grad at man mener han bliver Tatas første køb?

Hvis det passer, så giver det lige pludselig mening at der ikke er blevet kommenteret på Cescs situation. Kan det tænkes at Pjanic hentes og Cesc bliver sendt videre.

Kildekritik er måske på sin plads, men alligevel.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Dunno hvor ud af det blå det er, er da blevet rygtet til os et par gange henover sommeren, men også før i tiden. Jeg har stadig svært ved at tro på det, da jeg ikke mener at vi har brug for nye midtbanespillere. Det at Cescs skal/kan forlade os, vil jeg slet ikke tænke på, det kan ikke passe, jeg bliver hidsig.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1615 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:http://www.givemesport.com/364756-totte ... janic-race

Totalt ud af det blå bliver Pjanic linket til os, i en grad at man mener han bliver Tatas første køb?

Hvis det passer, så giver det lige pludselig mening at der ikke er blevet kommenteret på Cescs situation. Kan det tænkes at Pjanic hentes og Cesc bliver sendt videre.

Kildekritik er måske på sin plads, men alligevel.
Alt hvad der bliver skrevet i den artikel er gammelt. Jeg mener at det er fra inden thiago røg da han var tiltænkt som thiagos afløser. De engelske medier er gået i selvsving og gentager sig selv igen og igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Det er dailyexpress der skriver det, men givemefootball er en side drevet af Barca fan, ved jeg.

Jeg ved det ikke, Pjanic er blevet kædet sammen med os, men nu skriver de at han bliver Tatas første køb. Det er lidt interessant. Hvis han kommer, så ryger Cesc videre, det er jeg ret sikker på. Især med tanke på at de beholder JDS nu. JDS, Sergi og evt Pjanic, så tror jeg godt at de mener man kan undvære Cesc.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 76 gæster