Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Giv mig Kompany. Jeg har ikke noget imod, hvis klubben går så langt at de betaler 40 millioner euro for ham. Min fornemmelse siger mig, at det bliver Agger. Jeg mener at have læst, at han hele tiden har været ledelsens førsteprioritet men Tito gad ikke have ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Agger er også så dejlig sympatisk og en god personlighed. Han ville nok ikke ha svært ved, at passe ind selvom han er Dansk :cool:

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Chelsea player David Luiz and Liverpool player Daniel Agger are the preferred centre back options of new Barcelona coach Tata Martino [catr]

Cat Radio syntes jeg plejer, at være rimelig troværdige.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Daniel Agger på listen. Jeg tror vi kommer til at få ham. Han passer også godt ind, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Barcelona have decided which centre back they want to sign this summer. It would be a player who at this moment plays in England. [catradio]

Luiz eller Agger. Luiz er min favorit, men Agger vil også være en markant forstærkning til forsvaret.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af fidanho »

Hvis det skal være nogen fra PL, så kom med Kompany. Ellers ingen derfra. Så hellere kigge mod Ligue 1, med Sakho eller Zouma
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Ifølge whoscored.com har Sakho ingen svagheder og besidder egenskaber, som man efterlyser i Barca.
Aerial Duels: Very Strong

Passing: Very Strong

Concentration: Strong

Blocking the ball: Strong

http://www.whoscored.com/Players/29575/


I øvrigt har Bartra heller ingen svagheder.

http://www.whoscored.com/Players/83686


Edit: Vi skal holde os langt væk fra Luiz, hvis man skal vurdere ham på basis af whoscored.coms analyse.

http://www.whoscored.com/Players/27586

Whoscored.com... :roll:

Det er ikke så meget kritikken af Luiz, hvilket er fint nok, da han har visse mangler, men mere vurderinger af andre forsvarsspillere m.m., f.eks. Kompany.

http://www.whoscored.com/Players/10136
Senest rettet af Kubala tirs jul 30, 2013 3:16 am, rettet i alt 3 gange.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

phpBB [video]


Han kunne nu også være dejlig at få
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Vertonghen er det ideelle køb for Barca - hvis man skal bruge whoscored.coms vurdering som bevæggrund for et køb. Han er et bæst - altså han har rigtig mange gode egenskaber - sådan virkelig mange gode egenskaber.


http://www.whoscored.com/Players/21778

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Jeg håber også på Vertonghen, men jeg tror ikke på det. Han er den, der bedst passer profilen på den spiller vi mangler næst efter Thiago Silva. Agger ville også være udemærket, men han har en lang skadehistorik. Kompany og Koscielny er også meget urealistiske, men de ville også være gode bud. Luiz ville være en katastrofe. Vermalen er heller ikke dygtig nok efter min mening.

Skal dog lige siges, at jeg ikke tror på rygtet om at vi pt. kun har spillere under luppen fra PL.
Visca el Barca

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Min pointe var bare, at man ikke skal bruge whoscored.com som sit fundament for et køb af den ene eller den anden spiller, da de er virkelig amatører. Derfor skal man ikke ligge for meget i deres vurderinger af de forskellige spillere, imo.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Vertonghen? Jeg kan simpelthen ikke forstå den begejstring, der er for manden.

Bevares, han er en habil forsvarsspiller med en rigtig god teknik, altså rent offensiv dygtig, men han begår altså også store fejl engang i mellem. Han er den typiske nymoderne forsvarsspiller, som er knalddygtig med bolden, men som er hamrende ukoncentreret og god for store fejl en gang i mellem.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

I så fald må Piqué være historiens mest moderne forsvarsspiller.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

# 23 skrev:Vertonghen? Jeg kan simpelthen ikke forstå den begejstring, der er for manden.

Bevares, han er en habil forsvarsspiller med en rigtig god teknik, altså rent offensiv dygtig, men han begår altså også store fejl engang i mellem. Han er den typiske nymoderne forsvarsspiller, som er knalddygtig med bolden, men som er hamrende ukoncentreret og god for store fejl en gang i mellem.
Kan du jo sige om enhver forsvarspiller, Agger, Puyol, Chiel, Ramos, Vidic, Abidal, "Varane (lol)" , osv...
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

emo skrev:
# 23 skrev:Vertonghen? Jeg kan simpelthen ikke forstå den begejstring, der er for manden.

Bevares, han er en habil forsvarsspiller med en rigtig god teknik, altså rent offensiv dygtig, men han begår altså også store fejl engang i mellem. Han er den typiske nymoderne forsvarsspiller, som er knalddygtig med bolden, men som er hamrende ukoncentreret og god for store fejl en gang i mellem.
Kan du jo sige om enhver forsvarspiller, Agger, Puyol, Chiel, Ramos, Vidic, Abidal, "Varane (lol)" , osv...
Ja ja, det har du ret i, men Vertonghen er slet ikke på niveau med de der. Jeg hentydede til, at de fejl hna begår er virkelig slemme.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 83 gæster