Marc Bartra

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:
Piquénbauer skrev:
Michman skrev:Hvis Barca lejer ham ud finder jeg det fuldstændigt åndsvagt!
Hvorfor? Barca henter 100% en spiller til forsvaret hvilket vil gøre ham til 5 valg efter pique, puyol, masche og den nye. Så lad ham da i stedet komme ud og spille fast i en mindre la liga klub. Hvis han så viser sig der så kan han komme tilbage og erstatte puyol der desværre nok ikke har længe tilbage.
Er bare træt af at man ikke hiver talenterne fremad. Jo det er bedre end ingen spilletid. Men tror i på det gavner at han kommer til en klub der ikke har samme spil type som Barca har?
Manden har spillet i barca i så mange år at et år med et andet system ikke vil "ødelægge" ham. Han skal bare ud og spille nogle kampe og jeg er faktisk rigtig glad for at ledelsen udlejer de unge spillere. Deulofeu, rafinha og bartra skal bare ud og have nogle minutter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

Vilanova: "Bartra has to work hard to get more playing time, he has to win us over on training." #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af maba »

Så kampen i går mellem Bayern og Barca...

Bertra er slet ikke klar til det niveau overhovedet - ved godt det kun var en træningskamp.

Han så skidt ud i så mange situationer - laver straffe på Ribery, som ikke bliver dømt fordi han ikke er kropstærk nok. Det er jo ikke lige frem fordi Ribery er HULK.

Laver 4-5 opspilings fejl direkte til en bayern spiller.

Bliver drevet gæk med på kanten af feltet sammen med Montoya flere gange.

Vinder stort set ikke en hovedstødsduel i løbet af kampen. Ham er macherano kan ingen gang sammen slå Phillip Lahm i en hovedstødsduel, selvom han er eneste man i feltet. Lahm er 170cm!!!

Vi mangler i den grad en forsvarsspiller i dette transfervindue.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

Bartra: "It was a very complicated game. Bayern is already in a better physcial shape than us and you could see that." #fcblive
Bartra: "Looking forward to start working with the new coach. I have to continue to give 100% to try and win a spot in the team." #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kvoller
Indlæg: 5261
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 592 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Kvoller »

Valencia monitor the situation of Barcelona defender Marc Bartra, who didn't yet renew and could be an option if Rami leaves. [superdeporte]
Jeg synes man skulle forlænge og leje ham ud, hvis/når vi får en ny forsvarer. Tror stadig på Bartra, til trods for den knap så gode præstation mod Bayern.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

Martino could meet with Marc Bartra to explain him that, despite the planned signing of centre back, he counts on him for this season. [md]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... artra.html

Håber vi sælger/lejer ham ud. Jeg ser ikke det store i ham.
Men selvfølgelig kun hvis vi køber en erstatning, eller tager Bagnack op. Ham ser jeg mere i.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af PuyolErGud »

Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... artra.html

Håber vi sælger/lejer ham ud. Jeg ser ikke det store i ham.
Men selvfølgelig kun hvis vi køber en erstatning, eller tager Bagnack op. Ham ser jeg mere i.
Så du vil leje/sælge bartra for, at rykke en fuldstændigt urutineret spiller op og agere 4-valg, med en ofte skadet Puyol, en Pique hvis fokus har været andre steder, og en mascherano som ikke er CB? Det giver jo Olle mening rent sportsligt.

Kvoller
Indlæg: 5261
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 592 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Kvoller »

Vi kan bare bytte lige over, de får Bartra vi får Vertonghen.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Drake »

PuyolErGud skrev:
Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... artra.html

Håber vi sælger/lejer ham ud. Jeg ser ikke det store i ham.
Men selvfølgelig kun hvis vi køber en erstatning, eller tager Bagnack op. Ham ser jeg mere i.
Så du vil leje/sælge bartra for, at rykke en fuldstændigt urutineret spiller op og agere 4-valg, med en ofte skadet Puyol, en Pique hvis fokus har været andre steder, og en mascherano som ikke er CB? Det giver jo Olle mening rent sportsligt.
Jeg vil nu at han skal være 5 valg, også skal masch være 4 valg. Hvis vi går ud fra at vi køber en CB.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Glinka

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Glinka »

Sæt Marca Bartra ind på Puyols plads og giv anførerbindet til Xavi eller Iniesta.

Jeg synes, at vi har brug for lidt fornyelse i stedet for Puyol.

Han ville jo sagtens kunne få en rolle i ledelsen alligevel.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvorfor skulle vi dog tage anførerbindet fra Puyol? Det ville jo være hul i hovedet?

Afellay99

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Afellay99 »

Ja det lyder som en god idé! Lad Puyol få en stilling hos ledelsen fordi det er jo ikke midterforsvarer vi mangler.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Bager »

Glinka skrev:Jeg synes, at vi har brug for lidt fornyelse i stedet for Puyol.

Han ville jo sagtens kunne få en rolle i ledelsen alligevel.
Det er det dummeste jeg nogensinde har hørt
Visca el Barca

gygfo

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af gygfo »

Bartra will make a decision on his future once it's clear if Barcelona will sign a centre back or not. His contract expires next year. [as]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 86 gæster