Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af OliverDK »

Thiago's brother Rafinha could join Everton on loan this summer, so the whole family could move to England and live together. [daily mirror]
Fra Barcastuff...


Det har nok også meget at sige..

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Til grin.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

PIS! Men der er ikke noget at gøre ved det... Vi må håbe at roberto kan løfte sit spil. Ærgerligt at thiago ikke lige havde den sidste ydmyghed og tålmodighed til at blive en barca stjerne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5261
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 591 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Kvoller »

Ej come on Thiago! Bliv dog for satan, du kan sgu ikke brokke dig over spilletid. Men hvorfor leje Rafinha ud, kunne han ikke bruges nu?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

En stor fed fuckfinger fra Mazinho som tak for fodboldopdragelsen i Barcelona. Selv tak.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Har mazinho sagt det han skifter? Det eneste jeg kan se er at han har sagt at man u er den bedste klub for thiago.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Har mazinho sagt det han skifter? Det eneste jeg kan se er at han har sagt at man u er den bedste klub for thiago.
36m
Thiago's Dad Mazinho confirmed his son is joining Manchester United and his family will join him in England. [@kpsundayworld]
Ledelsen (Rosell) har åbenbart ikke overtalt Thiago/Mazinho, hvilket jeg ikke kan forstå kan være så svært.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:Har mazinho sagt det han skifter? Det eneste jeg kan se er at han har sagt at man u er den bedste klub for thiago.
36m
Thiago's Dad Mazinho confirmed his son is joining Manchester United and his family will join him in England. [@kpsundayworld]
Ledelsen (Rosell) har åbenbart ikke overtalt Thiago/Mazinho, hvilket jeg ikke kan forstå kan være så svært.
Mon ikke det er fordi der ikke kan garanteres spilletid? Ud over det så får thiago vel også en god lønforhøjelse? Tror sku desværre ikke der var meget ledelsen/tito kunne gøre. Jo de kunne have udarbejdet en bedre kontrakt end det lort vi endte med men sådan gik det desværre ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

Èn ting er at han skal overtales, en anden er at han ikke bruger sit skide hovede. Hvis han skifter, håber jeg ikke at han bliver udtaget til VM, og jeg håber ikke at han vender tilbage.

SuperPedro

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Graham Hunter ‏@BumperGraham 3m
Still fully expect #Thiago to join United. Positive advances this weekend. Total price, vat included, should be £18m. FCB trying to halt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

Brombi skrev:Èn ting er at han skal overtales, en anden er at han ikke bruger sit skide hovede. Hvis han skifter, håber jeg ikke at han bliver udtaget til VM, og jeg håber ikke at han vender tilbage.

Og det samme gælder Rafinha og væk med Mazinho, jo længere jo bedre. Han er en skide hovedpine. Jeg har stadig ikke fattet det med at et familiemedlem skal være agent.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Vi må se på det positive. Vi får 18 mio i banken og de kan måske hjælpe os med en transfer. Ud over det så får roberto måske mere tid og så må vi håbe han kan gribe chancen.

Men er enig i at familien thiago bare skal fucke af.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

SuperPedro

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Piquénbauer skrev:Vi må se på det positive. Vi får 18 mio i banken og de kan måske hjælpe os med en transfer. Ud over det så får roberto måske mere tid og så må vi håbe han kan gribe chancen.

Men er enig i at familien thiago bare skal fucke af.

When shit hits the fan, blame it on Tito, er det ikke det man siger? :grin:



Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster