Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Jamial »

PuyolErGud skrev:Men så man han jo blive vanvittig, hvis han når han har spillet dårligt og ikke været en trussel har scoret 3 mål og lavet en assist i 3 kampe. Tænk så bare, hvis han nu spillede godt!

Manden er 21 år og ført på vej til Europa nu. Folk forventer at han skal levere på samme niveau som Messi og C.Ronaldo allerede.
Jeg forstår overhovedet ikke den første sætning. Hvad er det du prøver at skrive? :D

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af OliverDK »

Jamial skrev:
PuyolErGud skrev:Men så man han jo blive vanvittig, hvis han når han har spillet dårligt og ikke været en trussel har scoret 3 mål og lavet en assist i 3 kampe. Tænk så bare, hvis han nu spillede godt!

Manden er 21 år og ført på vej til Europa nu. Folk forventer at han skal levere på samme niveau som Messi og C.Ronaldo allerede.
Jeg forstår overhovedet ikke den første sætning. Hvad er det du prøver at skrive? :D

Folk siger, at han ikke har spillet godt i de 3 kampe i CC, men han har alligevel scoret 3 mål og lavet en assist. Hvis han kan opnå det, når han spiller dårligt, hvor vild er han så, når han spiller godt? ;-)

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Neymar var ikke særlig god mod Italien, men han var heller ikke decideret ringe. Mod Mexico spillede han en ok kamp og det samme kan siges om Japan kampen. Det vil være forkert at sige at han spiller decideret dårligt, når han scorer mål i alle tre kampe og er med til, at afgøre disse kampe. Mod Italien var der ikke rigtig nogen, der var særlig velspillende og det var ikke en god kamp fra Brasiliens side af, selvom resultatet viser noget andet med 4 mål. Det var mere italienerne, der var ret dårligt spillende end brasilianerne, der var velspillende. Man skal også huske på, at Neymar kun er 21 år, så der er meget udviklingspotentiale i ham endnu. Hvis man derimod synes, at han har været anonym og dårligt spillende i alle tre kampe, så kan man også vende den og sige, hvad nu hvis, han var velspillende? Så ville han jo være skræmmende.



Han skal have tid til at tilpasse sig holdet og systemet i Barca, så kan han opnå stor succes i Barca, det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Det kræver at fansene, trænerstaben og samt ledelsen er tålmodige omkring Neymar. Han kan ikke fra dag et af spille sprudlende og det vil mindst tage en sæson eller i værste fald to, før han begynder at vise prøver på sit talent i Barca.
Senest rettet af Kubala søn jun 23, 2013 2:27 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Neymar da Silva

Indlæg af Elbarca »

Jeg har kun fanget at Neymar har været genial indtil videre i turneringen. Jeg må indrømme jeg grinte da jeg læste jeres kritik. Én ting er når bumsede madridista teenagere fyrer crap af, men når man læser det herinde af Cules, så undrer man sig.

Neymar mangler lidt fysik, men alle tre hold har så vidt muligt forsøgt at sparke ham ned så meget som muligt, når de havde chancen. Neymar laver 3 smukke mål og viser hurtighed og et godt overblik i sine pasninger. Jeg er begejstret og ved godt mod.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Elbarca skrev:Jeg har kun fanget at Neymar har været genial indtil videre i turneringen. Jeg må indrømme jeg grinte da jeg læste jeres kritik. Én ting er når bumsede madridista teenagere fyrer crap af, men når man læser det herinde af Cules, så undrer man sig.

Neymar mangler lidt fysik, men alle tre hold har så vidt muligt forsøgt at sparke ham ned så meget som muligt, når de havde chancen. Neymar laver 3 smukke mål og viser hurtighed og et godt overblik i sine pasninger. Jeg er begejstret og ved godt mod.
Enig. Ydermere så er det sjovt at folk mener at han filmer men lukker øjnene når manden bliver sparket ned. Det er helt uhyggeligt så mange spark han får i en kamp. Så jeg kan sku godt forstå at han springer væk fra tacklingerne ellers brækker de jo hans ben. Neymar har været brasiliens klart bedste spiller indtil videre. Han har virkelig overbevist mig og han har vist at trick ikke er det hele. Han kan sagtens finde på at gå direkte mod målet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Jeg begriber ikke, hvordan man i ramme alvor kan mene, at Neymar ikke har spillet godt ved Confederations Cup. Hvis man helt seriøst mener det, så skal man, efter min mening, finde noget andet at interessere sig for, for i så fald ved man ikke noget om fodbold. Det er præcis meninger som dem, der får én til at holde sig væk fra debat på et internetforum. Det er så dumt.
Visca el Barca

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Det der egentlig har imponeret mig mest ved ham, i de kampe jeg har set i CC, det er faktisk hans arbejdsvillighed og aggressivitet :-o :grin:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

Messi1987 skrev:
Lasse N skrev:Haha. Det er sjældent at Messi og Ronaldo spiller 3 kampe i træk hvor de stort set er usynlige
Desuden har Messi og Ronaldo jo på ingen måde spillet godt. Bevares de har scoret mange flotte mål, men det er brøkdel af alle de minutter de har spillet, mens resten af tiden har de været helt væk jo.. Frygter at de får kæmpe problemer til VM som altid.
Billede

Neymar er forresten blevet kåret til kampens spiller i samtlige af Brasiliens CC-kampe indtil videre, så helt dårlig kan han ikke have været.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Parla
Indlæg: 797
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Parla »

OliverDK skrev:
Jamial skrev:
PuyolErGud skrev:Men så man han jo blive vanvittig, hvis han når han har spillet dårligt og ikke været en trussel har scoret 3 mål og lavet en assist i 3 kampe. Tænk så bare, hvis han nu spillede godt!

Manden er 21 år og ført på vej til Europa nu. Folk forventer at han skal levere på samme niveau som Messi og C.Ronaldo allerede.
Jeg forstår overhovedet ikke den første sætning. Hvad er det du prøver at skrive? :D

Folk siger, at han ikke har spillet godt i de 3 kampe i CC, men han har alligevel scoret 3 mål og lavet en assist. Hvis han kan opnå det, når han spiller dårligt, hvor vild er han så, når han spiller godt? ;-)
Man of the match i alle 3 kampe. Så han har spillet godt.
Dem der siger han har spillet dårligt har ikke forstand på fodbold :)

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

1. Når hans holdkammerater i både Santos og Brasilien er ringe, og det reelt kun er ham der giver sig 100 pct i offensiven så er det sq svært. Der er jo stort set ikke nogen der udnytter hans afleveringer!
2.Han laver genpres og hjælper til nede i forsvaret. Meget lidt brasiliansk er det.
3.Han har scoret 3 mål i 3 kampe, 2 fantastiske helflugtere, og 1 frispark mod en af de bedste målmænd verden har set, Buffon.
4. Han er fløjspiller, ikke boksspiller eller angriber der skal prikke den ind.
5. Han skaber en masse
6. Han fremprovokerer en masse frispark fordi folk hader at blive ydmyget af hans finter.
7. Motm 3 kampe i træk. Han er en af kun 4 spillere der har scoret i alle gruppe kampe i Confederations cup nogensinde.
8. Et i semifinalen og han er den eneste sammen med Ronaldinho der har scoret 4 i træk.
9. Et mål med venstre, et med højre og en på dødbold.
10. Brasilien er mindre offensivt anlagt end Barça derfor ser du ham ikke med bolden så meget som man vil gøre i Barça.
11. Jer der siger han er dårlig og er Barça fans burde kigge jer selv i spejlet og spørge jer selv hvorfor i hater på et af de største talenter i verden, når det egentlig kun er forbeholdt PL fan boys og Real fans der selv jizzede over ham inden vi købte ham.
12. Har i været på Camp Nou før og se Messi traske rundt og gå og kigge på de andre spiller og så ligepludselig score et mål? En ting er hvad du ser på tv, en anden hvad du ser på Camp Nou. Messi laver ikke en SKID på banen. Heller ikke genpres. Noget jeg har kritiseret ham for længe.
13. Jer der synes Neymar spiller dårligt burde smutte over til en anden klub, for i udviser mangel på viden.


Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Lasse N »

Haha det er utroligt så lidt selvkritik af vores spillere der er på dette forum. Det har altid været sådan at udanset hvor ringe en spiller har været, er der undskyldninger som "han er ung" "han skal have tid" og bla bla bla. Som om at når man kritisere så er man hvertfald ingen cule overhovedet og oven i købet bliver samlignet med bumsede madridistaer fordi man er ene om en holdning..

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

Lasse N skrev:Haha det er utroligt så lidt selvkritik af vores spillere der er på dette forum. Det har altid været sådan at udanset hvor ringe en spiller har været, er der undskyldninger som "han er ung" "han skal have tid" og bla bla bla. Som om at når man kritisere så er man hvertfald ingen cule overhovedet og oven i købet bliver samlignet med bumsede madridistaer fordi man er ene om en holdning..
Beautiful, bravo!

Årsagen til at vi afviser din kritik er ganske simpel: Neymar er blevet man of the match i alle Brasiliens tre CC-kampe indtil videre, så at påstå at han ikke har præsteret, er rendyrket ignorance.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

SuperPedro

Sv: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Lasse N skrev:Haha det er utroligt så lidt selvkritik af vores spillere der er på dette forum. Det har altid været sådan at udanset hvor ringe en spiller har været, er der undskyldninger som "han er ung" "han skal have tid" og bla bla bla. Som om at når man kritisere så er man hvertfald ingen cule overhovedet og oven i købet bliver samlignet med bumsede madridistaer fordi man er ene om en holdning..

Lasse N du har åbenbart ikke læst godt nok.. Jeg skriver i selvsamme post at alle spillere kan kritiseres. Selv Messi.
Læs mellem linjerne.
Haterne på Neymar har virkelig en underlig måde at argumentere på.

1. Han spiller jo i Brasilien?
De kan ikke forsvare og kan ikke finde ud af fodbold?
2. Han spillede dårligt mod England?
3. Okay han lavede en assist men scorede ikke?
4. Okay han scorede, men lavede ikke nogen assist?
5. Okay han scorede, og lavede en assist, men lavede ikke noget ellers og det er mod dårlige landshold?
6. Okay han scorede og lavede assist, men målmanden droppede og forsvaret sov?
7. Jamen fint han gør det, men han filmer for meget?
8. Jamen han spiller ikke godt nok samtlige 90 minutter?
9. Jamen han kan ikke flyve og han har ikke været overalt på banen, og når han bliver tacklet igennem så falder han?
10. Han vil blive flækket i England?

Lyder det bekendt? Det er så trist!
Man kan sq aldrig vinde med jer haters. I vil altid hate.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af brilleaben »

Skaters gonna skate.

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Lasse N »

Fordi at han ikke har imponeret mig (endnu) er på ingen måde ensbetydende med at jeg decideret hater på ham.. haJeg er blot dybt uenig i at han spillet så fandens godt denne her turnering som folk syntes.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster