Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Kubala skrev:Det er jo ikke udelukkende motivationen, selvom man slynger med netop dette ord for tiden, da det er blevet enorm fancy, at bruge, når nogen skal forklare, hvorfor det går skidt for nogen. Det handler om meget mere. Hvis man køber Lewan, så skal han arbejde defensivt, som de andre har gjort det, hvis det skal fungere. Hvis han ikke skal arbejde, så skal Messi arbejde mere og Ini og Xavi skal arbejde meget mere, for at det hele kan køre rundt.
Selvfølgelig handler det ikke udelukkende om motivation, det er også mange andre ting som Champione også nævner, men jeg ser det som den største grund, især til det manglende genpres, men også manglende bevægelse uden bold.

Og selvfølgelig skal Lewan arbejde, lige som alle andre skal det, og han kommer nok også til at arbejde mere ind han er vant til, det samme gælder Neymar. Hvis genpresset virker som det skal, så skal alle også arbejde lidt mindre defensivt, i hvert fald i længer perioder.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Med alt det du nævner, så skal der stadig ske noget med vores midt, hvis man køber Lewan. Genpresset tærer også på kræfterne, det er ikke bare sådan, at man bruger mindre kræfter med genpresset.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Kubala skrev:Med alt det du nævner, så skal der stadig ske noget med vores midt, hvis man køber Lewan. Genpresset tærer også på kræfterne, det er ikke bare sådan, at man bruger mindre kræfter med genpresset.
Ja genpresset tærer på kræfterne, men man bruger da mindre kræfter defensivt, hvis man erobre bolden tilbage hurtigt. Også er det altid sjover at bruge sine kræfter offensivt, i stedet for defensivt for en offensiv spiller. Det er bare lige det om man kan få dem til det.

Man kan fx tage Robben fra Bayern, han plejer ikke at lave en skid defensivt, men i denne her sæson, der han arbejdet meget for holdet, fordi at han har været motiveret, det sammen kan man sige om Ribéry. Bayern spiller så også med to DM, men hvis man tager dem alene, så er det meget overraskende hvad motivation kan gøre. Jeg troede aldrig jeg skulle se Robben arbejde så meget tilbage i banen :-o (Nu skal det også lige siges, at jeg kun har set nogle Bayern kampe, så kan ikke sige om det kun er i de kampe de har gjort det ;-) )

Men selvfølge kunne det være en fordel, at bare en af vores CM havde et stort arbejdsraseri.
Man kunne sælge Cecs, også købe Wilshere. Han er nice offensiv, og et stort arbejdsraseri ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Det har intet med motivationen at gøre. Xavi og Ini kan bare ikke arbejde defensivt i samme grad, som Bayerns, Juves, Man utds eller Dortmunds midtbane. Det er vilkårene. Hvorfor skulle man købe Wilshere? Jeg vil meget hellere have Cesc på holdet, der har spillet her i to sæsoner, og langsomt vænner sig til tilværelsen. Da Cesc var på Wilsheres alder, var han kaptajn for Arsenal, var ligeså dygtig spiller som Wilshere er nu, og måske endnu dygtigere end Wilshere.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Kubala skrev:Det har intet med motivationen at gøre. Xavi og Ini kan bare ikke arbejde defensivt i samme grad, som Bayerns, Juves, Man utds eller Dortmunds midtbane. Det er vilkårene. Hvorfor skulle man købe Wilshere? Jeg vil meget hellere have Cesc på holdet, der har spillet her i to sæsoner, og langsomt vænner sig til tilværelsen. Da Cesc var på Wilsheres alder, var han kaptajn for Arsenal, var ligeså dygtig spiller som Wilshere er nu, og måske endnu dygtigere end Wilshere.
Fordi du netop nævner at vores CM ikke er så løbestærke, også ville jeg give et eksempel, også nævner jeg Wilshere fordi at han netop er løbestærk, plus at han samtidig er nice offensiv.

Desuden kan jeg bedre lide Wilshere ind Cecs. Synes at Wilshere er bedre til holde på bolden og drible (hvis nødvendigt) Også er han hurtigere i sine omgang med bolden, og i sine løb. Og oven i det, så er han som sagt løbestærk og en fighter. Der med kan han også komme med noget andet på CM.

Men han er selvfølgelig ikke lige så god til at score som Cecs, men de mål skal Neymar og Lewan nok overtage ;-)
Det er selvfølgelig nice med en CM der kan score, men synes bare at han ødelæger spillet (med sin langsomme omgang med bolden og vendninger, og midster den fordi han holder for lang tid på den) når det ikke lige kører for ham (og der er rimelig tit), eller nå der er meget lidt rum at spille i. Synes han er bedre når der er lidt mere plads, og nå vi spiller lidt mere direkte, men der er jo ikke særlig tit det sker.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

BOOM! Real Madrid and Borussia Dortmund reached agreement for 30m € for Lewandowski, but according to Sky Italy the player rejected the move
Kunne det have noget med vores interesse at gøre?
Allez...

Kvoller
Indlæg: 5259
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 592 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kvoller »

emo skrev:
BOOM! Real Madrid and Borussia Dortmund reached agreement for 30m € for Lewandowski, but according to Sky Italy the player rejected the move
Kunne det have noget med vores interesse at gøre?
Pis, jeg skulle lige til at skrive præcis det samme tweet ;)

Jeg tænker det kunne have noget med det at gøre. Eller også er der noget interesse fra England, han måske var mere interesseret i.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Mon ikke det er fordi han vil til bayern?! Det tror jeg!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Drake skrev:
Kubala skrev:Det har intet med motivationen at gøre. Xavi og Ini kan bare ikke arbejde defensivt i samme grad, som Bayerns, Juves, Man utds eller Dortmunds midtbane. Det er vilkårene. Hvorfor skulle man købe Wilshere? Jeg vil meget hellere have Cesc på holdet, der har spillet her i to sæsoner, og langsomt vænner sig til tilværelsen. Da Cesc var på Wilsheres alder, var han kaptajn for Arsenal, var ligeså dygtig spiller som Wilshere er nu, og måske endnu dygtigere end Wilshere.
Fordi du netop nævner at vores CM ikke er så løbestærke, også ville jeg give et eksempel, også nævner jeg Wilshere fordi at han netop er løbestærk, plus at han samtidig er nice offensiv.

Desuden kan jeg bedre lide Wilshere ind Cecs. Synes at Wilshere er bedre til holde på bolden og drible (hvis nødvendigt) Også er han hurtigere i sine omgang med bolden, og i sine løb. Og oven i det, så er han som sagt løbestærk og en fighter. Der med kan han også komme med noget andet på CM.

Men han er selvfølgelig ikke lige så god til at score som Cecs, men de mål skal Neymar og Lewan nok overtage ;-)
Det er selvfølgelig nice med en CM der kan score, men synes bare at han ødelæger spillet (med sin langsomme omgang med bolden og vendninger, og midster den fordi han holder for lang tid på den) når det ikke lige kører for ham (og der er rimelig tit), eller nå der er meget lidt rum at spille i. Synes han er bedre når der er lidt mere plads, og nå vi spiller lidt mere direkte, men der er jo ikke særlig tit det sker.

Plus Cesc laver en hel del flere assist end Wilshere, og har mange andre forcer. Derudover har Cesc ikke spillet særlig mange kampe på midten, men har hovedsageligt spillet som kant eller falsk 9'er. Jeg har ikke nævnt, at vores midtbanespillere ikke er løbestærke(de er selvfølgelig ikke ligeså løbestærke, som de hold, jeg har nævnt), men at de ikke har samme defensive forcer, som Bayerns midtbanespillere osv. Desuden er vores midtbanespillere bedre teknisk og kan holde bedre på bolden end de andre holds midtbanespillere, inklusiv Cesc, selvom du mener det modsatte. Derudover har Cesc et vildt overblik(Cesc er lidt langsom, men det er klart, at sådan noget bliver udstillet, når du skal spille kant og ikke CM), som han har demonstreret for Arsenal og indimellem har demonstreret i Barca, selvom han har spillet på uvante positioner.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg tror også at Lewan ender i Bayern. Der er ikke mange top angriber der passer til den måde Pep vil spille på. Jeg ser kun Lewan og Rooney, men jeg tror ikke at Rooneys personlighed er noget for Pep.
Senest rettet af Drake tors jun 13, 2013 8:36 pm, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Lige netop med hensyn til Bayern er Suárez vel den (ledige) angriber, der passer bedst ind i Peps system.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Quaresma skrev:Lige netop med hensyn til Bayern er Suárez vel den (ledige) angriber, der passer bedst ind i Peps system.
Det kommer and på om han arbejder for holdet?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Drake skrev:
Quaresma skrev:Lige netop med hensyn til Bayern er Suárez vel den (ledige) angriber, der passer bedst ind i Peps system.
Det kommer and på om han arbejder for holdet?
Det gør han tydeligvis når han laver straffespark. :wink:
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Drake skrev:
Quaresma skrev:Lige netop med hensyn til Bayern er Suárez vel den (ledige) angriber, der passer bedst ind i Peps system.
Det kommer and på om han arbejder for holdet?
Har du set manden spille?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Quaresma skrev:
Drake skrev:
Quaresma skrev:Lige netop med hensyn til Bayern er Suárez vel den (ledige) angriber, der passer bedst ind i Peps system.
Det kommer and på om han arbejder for holdet?
Har du set manden spille?
Ikke særlig meget, og længe siden. Så der for spørgsmålstegnet ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 99 gæster